ERP view itintegro

Firma Pawbol uznany w Polsce i Europie producent osprzętu elektrotechnicznego wdrożyła rozwiązanie L-Systems MWM, w zakresie obsługi operacji magazynowanych za pomocą przenośnych terminali kodów kreskowych.

Novoterm Sp. z o.o. to znany od kilkudziesięciu lat na rynku dystrybutor armatury sanitarnej, kabin i wanien oraz akcesoriów łazienkowych. Firma posiada magazyn dystrybucyjny zawierający 7,5 tys. miejsc paletowych z liczbą pozycji asortymentowych 3,8 tys.

Alma Alpinex S.A. to czołowy dystrybutor produktów spożywczych w woj. świętokrzyskim. Firma powstała w 1999 roku w wyniku połączenia największych dystrybutorów województwa świętokrzyskiego: PW "Alma" s.c. i A.H.U. "Alpinex" s.c. Spółka opiera swoją działalność na sprzedaży produktów czołowych producentów żywności i napojów działających na terenie Polski. Firma planując uruchomienie nowoczesnego centrum dystrybucyjnego w Piekoszowie, poszukiwała wydajnego rozwiązania do kompletacji towarów. Wybór padł na „pick by voice” w oparciu o system ibcsVoice firmy IBCS Poland i sprzęt firmy Vocollect.

Firma HENDI Polska jest częścią międzynarodowej grupy HENDI, zajmującej się od ponad 70 lat produkcją i handlem profesjonalnym wyposażeniem gastronomicznym w całej Europie. Polski oddział firmy od 2005 roku jest oficjalnym dystrybutorem szerokiej oferty obejmującej wysokiej jakości naczynia i przybory kuchenne, wyposażenie restauracji i kuchni, artykuły stalowe, porcelanowe, do obróbki termicznej oraz artykuły higieniczne. Sprzedaż firmy prowadzona jest głównie przez Partnerów Handlowych i jest realizowana przez Centrum Dystrybucyjne w Gądkach koło Poznania.
 

Millano jest jednym z największych producentów wyrobów czekoladowych w Polsce. Wiodącą marką spółki jest marka Baron Excellent. Od początku istnienia zakładu znaczącą rolę odgrywał eksport, szczególnie na rynek wschodni. Aktualnie, odbiorcami produktów oferowanych przez Millano są kontrahenci z całego świata.

Hitachi Construction Machinery (Europe) NV (HCME) posiada w holenderskiej miejscowości Oosterhout europejskie centrum dystrybucji, które może pomieścić 74.000 różnych części zamiennych. Stąd dealerzy, technicy serwisowi i klienci w całej Europie i poza nią są zaopatrywani w części, które utrzymują maszyny do prowadzenia robót ziemnych HCME. Centrum dystrybucyjne jest zarządzane przez system WMS firmy Consafe Logistics od 2005 roku. "Dzięki WMS, czas obsługi w centrum dystrybucyjnym został znacznie skrócony", mówi Ruurd Visser, dyrektor logistyki części w HCME.

PSI - systemy WMSJednym z największych wyzwań w logistyce jest takie planowanie i realizowanie działań by podążały one za ekspansją przedsiębiorstwa na rynku. Zmieniająca się sieć sprzedaży, ciągłe wzrosty liczby asortymentów czy poziomu obrotów – to wszystko wymusza na systemie logistycznym elastyczność i zdolność przewidywania w stale zmieniającej się rzeczywistości.
 

REMA image article1optymalizacja procesów logistycznych Rema 1000 dzięki systemowi WMS

Dla wielu firm, również z branży FMCG, jednym z istotniejszych sposobów na poprawienie konkurencyjności jest usprawnienie procesów logistyki. Na przykładzie norweskiej sieci supermarketów REMA 1000, pokazujemy jak kompletacja głosowa w centrach dystrybucyjnych i zautomatyzowany przepływ palet spowodowały wymierne oszczędności dla dystrybucji detalicznej żywności w spółce.

Szynaka Logistics zajmuje się obsługą logistyczną producentów mebli. Dbając o najwyższą jakość obsługi klientów, firma zdecydowała się na wdrożenie, zaproponowanego przez SKK SA, rozwiązania usprawniającego obsługę wydań magazynowych.

Automationstechnik Sp. z o.o. jest Partnerem Techniczno-Handlowym firmy Bosch Rexroth. Na bazie systemów profili aluminiowych firmy Bosch Rexroth budowane są stanowiska montażowe oraz linie produkcyjne. Głównymi odbiorcami profili aluminiowych są firmy produkcyjne z branży samochodowej, elektrotechnicznej, elektronicznej, przemysłu spożywczego oraz chemii gospodarczej. Firma Automationstechnik, chcąc usprawnić proces identyfikacji profili aluminiowych, zdecydowała się wdrożyć, zaproponowane przez SKK SA etykiety specjalizowane.

STOCKFirma SmartMedia Sp. z o.o. na zlecenie Urzędu Miasta Sopotu usprawniła funkcjonowanie Ergo Areny – najnowocześniejszej hali widowiskowo-sportowej w Polsce. Dzięki wdrożeniu rozwiązania STOCK wspomagającego proces zarządzania majątkiem, Urząd Miasta Sopotu zyska czas, zaoszczędzi pieniądze i energię potrzebne do przeprowadzania inwentaryzacji tak dużego obiektu.

Roca to światowy lider w produkcji wyposażenia łazienek. Produkty Roca są synonimem wysokiej jakości, funkcjonalności i nowoczesnego wzornictwa. Polski oddział firmy, chcąc usprawnić operacje magazynowe, zwrócił się do SKK SA o zmodyfikowanie oprogramowania do wydań magazynowych oraz wymianę komputerów mobilnych w zakładzie produkcyjnym w Gryficach.

Domax to największy polski producent okuć metalowych i złącz ciesielskich. Misją firmy jest zaspokajanie potrzeb klientów poprzez dostarczanie im szerokiej gamy najwyższej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. Dbając o najwyższą jakość obsługi klientów, Domax zdecydował się na wdrożenie, opracowanego przez SKK SA, rozwiązania usprawniającego konfekcjonowanie produktów w magazynie.

Euro-Trade to dynamicznie rozwijająca się polska firma istniejąca na rynku od 1991 r. W związku z ciągłym poszerzaniem zakresu działalności oraz doskonaleniem jakości świadczonych usług, Euro-Trade zdecydowała się na wdrożenie w swoich hurtowniach i centrum dystrybucyjnym, zaproponowanych przez SKK Systemy Kodów Kreskowych SA, terminali radiowych wraz z siecią radiową usprawniających operacje magazynowe.

FKS to firma produkująca klamki okienne i drzwiowe. Atutami FKS są nowoczesne technologie, szeroki asortyment wysokiej jakości produktów oraz działania marketingowe obejmujące całą Europę. W związku z rozbudową magazynu w Bronikowie, FKS zwróciła się do firmy SKK SA o wdrożenie skutecznego rozwiązania usprawniającego operacje magazynowe.

Ze względu na dynamikę rynku oraz dużą konkurencję wśród producentów FMCG firma FoodCare, która już kilka lat wcześniej zainwestowała w narzędzia informatyczne wspomagające sprzedaż, podjęła strategiczną decyzję o unowocześnieniu swoich rozwiązań. Jej konsekwencją było wdrożenie nowoczesnej platformy informatycznej obsługującej zadania sprzedażowe oraz okołosprzedażowe. Firma zdecydowała się na kontynuację współpracy ze spółką Asseco Business Solutions, dotychczasowym dostawcą użytkowanego systemu i implementację najnowszej wersji rozwiązania Asseco Mobile.

PROFIm to jeden z czołowych producentów siedzisk biurowych, działający na rynku od 1991 roku. Krzesła i fotele PROFIm produkowane są z przeznaczeniem do biur i innych pomieszczeń, takich jak recepcje, poczekalnie, sale konferencyjne czy audytoryjne. Wyróżnia je rozpoznawalny design, ergonomiczne rozwiązania i wysoka jakość. Firma PROFIm udoskonalając swoją ofertę oraz dbając o najwyższą jakość obsługi klientów, zdecydowała się na wdrożenie, zaproponowanego przez SKK SA, systemu głosowego usprawniającego pracę w magazynie.

JFP sp. z o.o jest firmą działającą na rynku tekstylnym od 2003 roku. Zajmuje się sprzedażą odzieży zarówno do dużych sieci handlowych, jak i dystrybucją do mniejszych podmiotów działających na polskim rynku. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy, JFP rozszerzyła swój asortyment o markę ReyJay. Chcąc usprawnić operacje magazynowe oraz zagwarantować najwyższą jakość obsługi klientów, JFP zdecydowała się na wdrożenie, zaproponowanego przez SKK Systemy Kodów Kreskowych SA, rozwiązania wspomagającego obsługę procesów magazynowych.

SWISSPOR Polska jest częścią europejskiej Grupy "SWISSPOR Holding AG" z siedzibą w Szwajcarii. Grupa SWISSPOR Holding to jeden z największych europejskich producentów materiałów budowlanych. Obecnie w Europie w skład grupy SWISSPOR wchodzi 29 fabryk, które zatrudniają ponad 2000 pracowników w 7 krajach. Swisspor Polska, chcąc usprawnić proces identyfikacji produkcji, zdecydował się wdrożyć, zaproponowane przez SKK Systemy Kodów Kreskowych SA, rozwiązanie do automatycznego znakowania produktów.

Anton Rohr Logistyka to firma specjalizująca się w logistyce mebli nowych i używanych, a także materiałów budowlanych oraz przeprowadzkach. W związku z rozwojem firmy, Anton Rohr Logistyka zwróciła się do SKK – Systemy Kodów Kreskowych SA o wdrożenie nowej sieci radiowej oraz technologii skanowania produktów w magazynie w Mosinie pod Poznaniem.

Torino Sp. z o.o. to firma zajmująca się importem i sprzedażą hurtową oraz detaliczną mebli, elementów wyposażenia wnętrz i oświetlenia. Oferta Torino skierowana jest do klientów wymagających, którzy cenią oryginalną stylistykę i jakość wykonania. Dbając o najwyższą jakość obsługi klientów oraz chcąc usprawnić proces identyfikacji produktów, Torino zdecydowała się wdrożyć, zaproponowane przez SKK – Systemy Kodów Kreskowych SA, rozwiązanie wspomagające obsługę procesów magazynowych.

QXL Poland jest pionierem aukcji internetowych w Polsce. Prowadzony przez firmę serwis Allegro.pl jest obecnie największą platformą handlową w polskim Internecie. W związku z rozwojem firmy, chcąc usprawnić proces inwentaryzacji, QXL Poland zdecydowała się wdrożyć, zaproponowaną przez SKK – Systemy Kodów Kreskowych SA, aplikację do inwentaryzacji środków trwałych.

DGS SA jest światowej klasy producentem zakrywek do opakowań szklanych. Od momentu powstania w 1991 roku firma nieustannie podnosi możliwości produkcyjne, zdobywając status największego producenta zakrywek w Polsce i wchodząc do grona największych światowych producentów zakrywek aluminiowych. DGS SA, chcąc usprawnić kontrolę procesów magazynowych, zwróciła się do krakowskiej firmy SKK-Systemy Kodów Kreskowych S.A. o wdrożenie w swoim magazynie sieci bezprzewodowej.

Frito Lay jest znanym producentem chipsów i przekąsek. Polski oddział firmy, chcąc usprawnić proces pakowania produktów oraz kontrolę procesów magazynowych, zdecydował się na wdrożenie systemu dostarczonego przez krakowską firmę SKK Systemy Kodów Kreskowych SA oraz zakup przemysłowych drukarek etykiet Intermec PX4.

Właściwe zarządzanie siecią dwudziestu sześciu głównych domów towarowych rozmieszczonych w Wielkiej Brytanii oraz magazynowanie około 350.000 różnych artykułów jest kompleksowym przedsięwzięciem. W celu usprawnienia procesu dystrybucji i magazynowania JL podjęło decyzję o wdrożeniu systemu RedPrairie Warehause Management oraz dodatkowego modułu Workforce Management wspomagającego zarządzanie pracownikami. Te rozwiązania pomogły zmaksymalizować efektywność logistyki i zapewnić znacznie lepszą dostępność produktów dzięki błyskawicznej realizacji dostaw oraz kontroli zapotrzebowania. Dodatkowym efektem wdrożenia rozwiązań RedPrairie był pozytywny wpływ na wzrost lojalności klientów i postrzeganie marki.

loading...