ERP view itintegro

Firma Oracle zaprezentowała pierwsze cyfrowe rozwiązanie do zarządzania danymi opracowane z myślą o tym, aby pomóc specjalistom ds. marketingu B2B (channel marketers) w nawiązywaniu kontaktów z pośrednikami, firmami typu VAR i dystrybutorami.

REKLAMA:
 
 
Nowe rozwiązanie Oracle Data Cloud do marketingu B2B umożliwia firmom z branży IT oraz innym specjalistom ds. marketingu w sieciach partnerskich personalizację ich komunikatów o programach, inwestycjach i zachętach dla tysięcy partnerów handlowych, co zwiększa zaangażowanie i efektywność partnerów.
Dotychczas marketing w sieciach partnerskich nie był wystarczająco wspierany przez branżę marketingu cyfrowego — powiedział Niraj Deo, wiceprezes Oracle, szef działu produktów Data Cloud. „Mimo sukcesów analogowych specjaliści ds. marketingu w sieciach partnerskich nie mieli danych potrzebnych do dotarcia do potencjalnych partnerów i dilerów na odpowiednią skalę w mediach cyfrowych. Oracle Data Cloud zapewnia specjalistom ds. marketingu B2B ogromne możliwości oparte na danych, pomagające im w osiąganiu celów marketingowych. Udostępnia również nowoczesną programową funkcję współużytkowania danych, dzięki której użytkownicy mogą maksymalnie wykorzystać zachęty dla partnerów i inwestycje.
Mimo że specjaliści ds. marketingu w sieciach partnerskich wiele inwestują w zachęty dla partnerów i inne strategie marketingowe, bardzo niewielka część tych inwestycji jest cyfrowa i oparta na danych. Oracle Data Cloud umożliwia sprawne i automatyczne współużytkowywanie danych z dużą liczbą partnerów handlowych, usprawniając w ten sposób realizację newralgicznych przepływów pracy takich jak retargetowanie i przyspieszanie strumienia sprzedaży.

Na podstawie materiałów Oracle, opracował Patrycjusz Jaworski

PODOBNE


loading...