it integro systemy erp w abonamenci 1920

Migracja do chmury to jedna z najważniejszych przemian informatycznych w historii. Według prognoz IDC do 2018 r. co najmniej połowa wydatków informatycznych będzie przeznaczana na rozwiązania chmurowe. Aby pomóc klientom w przejściu na chmurę udostępniającą sprawdzone aplikacje biznesowe, a jednocześnie umożliwić partnerom szybsze wprowadzanie produktów na rynek, firma Oracle w ramach programu Oracle PartnerNetwork (OPN) wprowadziła rozwiązanie Oracle Cloud Platform Ready dla niezależnych producentów oprogramowania (ISV).

CloudSigma, dostawca chmury obliczeniowej działający na czterech kontynentach, rozpoczyna działalność w Polsce. Swoje serwery szwajcarska spółka powierzyła partnerowi, operatorowi największego centrum danych w naszym kraju. Atman będzie wspierał CloudSigmę na polskim rynku nie tylko swoim zapleczem technologicznym, ale także wieloletnim doświadczeniem biznesowym.

Początki maszynowego uczenia sięgają lat 70, gdy stworzono program do szkolenia zawodników szachowych. Dziś ta technologia jest wykorzystywana choćby przez Google do optymalizacji wyników wyszukiwania, czy producentów do monitorowania i ustalania polityki cenowej. Oprogramowanie coraz częściej potrafi się samodoskonalić i podpowiadać pewne rozwiązania.

Po kilku miesiącach badań rynku oraz testów Comp Centrum Innowacji wdrożył w życie pierwszą w Polsce platformę usługową, która funkcjonuje w oparciu o ogólnopolską sieć połączonych punktów handlowych. W ramach zrealizowanego wdrożenia M/platformy na chwilę obecną udało się połączyć w jedną, wspólną sieć 10 tysięcy punktów handlowych. To jednak dopiero początek rewolucji w branży handlowej, która czeka właścicieli sklepów i punktów usługowych oraz konsumentów. Kolejnym krokiem, w perspektywie najbliższego roku będzie z jednej strony konsekwentne poszerzanie bazy punktów oferujących rozwiązania w ramach M/platform, a z drugiej eksentywny i intensywny rozwój kolejnych, dedykowanych dla handlu e-usług.

Mając na uwadze poprawę konkurencyjności i innowacyjności, przedsiębiorstwa muszą zredukować koszty IT oraz poprawić sprawność, wydajność i elastyczność infrastruktury. Chcąc pomóc w sprostaniu tym wyzwaniom, OVH inicjuje dziś pierwszy krok w kierunku „Software-Defined Data Centers” działających w modelu „on demand”, czyli generację inteligentnych, wirtualnych centrów danych, wyposażonych w dedykowane, w pełni zautomatyzowane rozwiązania.

Aż 68% przedsiębiorców korzystających na co dzień z rozwiązań chmurowych twierdzi, że są one niezbędne w codziennej pracy. Kolejne 29% wskazuje, że są przydatne – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Onex Group. Do popularnych rozwiązań chmurowych wykorzystywanych w biznesie należy platforma Azure, która oferuje takie usługi dodatkowe jak backup danych, hosting aplikacji sieci web, maszyny wirtualne czy bazy danych SQL. Eksperci Onex Group, który od niedawna oferują te rozwiązania, wskazują, że zainteresowanie firm takimi dodatkowymi usługami, rośnie.

Cloud Technologies rozpoczyna właśnie działalność na rynku rosyjskim. Warszawska firma będzie zaopatrywała w dane domy mediowe oraz agencje marketingowe działające na rosyjskim rynku, a także wspierała tamtejsze firmy w monetyzacji danych oraz rozbudowywaniu rozwiązań Business Intelligence (data enrichment).

Firma Oracle poinformowała o zawarciu ostatecznej umowy na temat przejęcia Opower, czołowego dostawcy usług chmurowych dotyczących efektywności energetycznej i zaangażowania klientów dla branży usług użyteczności publicznej za kwotę 10,30 USD za akcję, płatną w środkach pieniężnych. Transakcja jest wyceniania na ok. 532 mln USD (po potrąceniu środków pieniężnych Opower).

aby umożliwić przedsiębiorstwom w pełni połączoną obsługę klienta

Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu nowej wersji usługi Oracle Field Service Cloud, znanej dawniej pod nazwą TOA Technologies. Najnowsza wersja, stanowiąca część szerokiej oferty chmurowych usług Oracle w zakresie obsługi klienta, udostępnia wiele udoskonaleń w zakresie obsługi w terenie, ukierunkowanych na mobilność, łatwość użytkowania oraz zapewnienie łączności pomiędzy pracownikami telecentrum obsługującymi klienta przez telefon, pocztę elektroniczną lub komunikator a technikami serwisowymi udzielającymi pomocy osobiście.

IBM Research, jednostka badawcza w firmie IBM, poinformowała dziś o publicznym udostępnieniu mocy obliczeniowej procesora kwantowego. Naukowcy i specjaliści mogą wypróbować działania procesora i wykorzystać go do przeprowadzenia badań poprzez wykorzystanie chmury IBM.

loading...