erp view2x

ARIA Nowych Technologii zainwestowała 2,5 mln zł w Livespace – czołowy polski CRM dla działów sprzedaży B2B, który planuje podbić globalny rynek.

Z międzynarodowego badania Salesforce wynika, że działy IT przechodzą w firmach ogromną transformację. Stają się strategicznym partnerem dla managerów, wspierając wdrożenia innowacji do zarządzania doświadczeniami klientów.

Z badań Customer Experience Impact wynika, że 86% respondentów jest w stanie zapłacić więcej za produkt lub usługę, jeśli wiąże się to z lepszymi doświadczeniami. To właśnie pozytywne wrażenia stają się coraz częściej priorytetem w wyścigu o pozyskanie i utrzymanie klienta. Skuteczne zarządzanie doświadczeniami wymaga jednak precyzyjnego rozpoznania i zrozumienia ścieżki zakupowej klienta. Jest to szczególnie ważne w sytuacji przenikania się tradycyjnych i cyfrowych kanałów komunikacji między klientem a marką.

Inter Cars SA – największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej postawił zdecydowany krok w kierunku cyfrowej transformacji biznesu, podejmując decyzję o wdrożeniu systemu CRM online firmy Microsoft. W najnowszym, czerwcowym raporcie firmy analitycznej Forrester, aplikacja chmurowa Microsoft Dynamics 365 została uznana za lidera rozwiązań automatyzujących sprzedaż.

Z badań firmy Salesforce wynika, że sztuczna inteligencja wykorzystana w rozwiązaniach wspomagających sprzedaż, marketing i obsługę klienta, będzie motorem rozwoju światowej gospodarki. Do 2021 r. sztuczna inteligencja przyczyni się do wzrostu przychodów firm o ponad bilion dolarów.

Aż jeden na pięciu klientów rezygnuje z usług firmy, jeśli choć raz nie odpowiadał mu sposób, w jaki go obsłużono. Za to aż 81 procent z nich przystanie na wyższą cenę, jeśli uzyska większą satysfakcję w doświadczeniu usługi lub produktu.

Wykorzystany w nowatorski sposób system Microsoft Dynamics CRM oraz tzw. urządzenia ubieralne pozwoliły stworzyć rozwiązanie, które ma szansę poprawić jakość życia pacjentów oraz osób starszych. Wdrożony przez Stowarzyszenie Medycyna Polska system teleopieki i wsparcia pod nazwą TCCUD[1] objął właśnie pierwszą grupę 550 mieszkańców Wielkopolski.

Doświadczenie klienta jest obecnie najwyższym priorytetem w działach marketingu. Do budowania zadowolenia klienta zaprzęgane są najnowsze technologie, w tym sztuczna inteligencja. Tworzeniu customer journey służy też zacieśnienie współpracy pomiędzy działami marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.

Kupujący oczekuje, że otrzymywane oferty będą nie tylko dostosowane do jego aktualnych potrzeb, ale również obecnej sytuacji materialnej czy planów na najbliższy czas. Propozycja przedstawiona w odpowiednim momencie może mieć kluczowy wpływ na decyzję o zakupie. Zarządzanie relacjami z klientem w czasie rzeczywistym pozwala na bieżące analizowanie ich preferencji i tworzenie skutecznych strategii marketingowych.

Hiszpańska spółka firmy Thales Alenia Space – największego producenta anten satelitarnych w Europie – wybrała rozwiązanie Comarch Smart BSS dla jednego ze swoich klientów z Azji Południowej. Wdrożenie ma za zadanie usprawnić zarządzanie ofertami produktowymi, płatnościami i fakturowaniem oraz skrócić czas wprowadzania nowych usług na rynek. Umowę podpisano pod koniec 2016 roku, projekt obecnie jest w fazie realizacji.

loading...