Branżowe systemy CRM w chmurze w ofercie SAP

SAPSAP poszerza swoją ofertę rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Firma poinformowała o wprowadzeniu nowych, branżowych wersji rozwiązań do budowania zaangażowania klientów. Są one adresowane do przedsiębiorstw działających w takich sektorach, jak ubezpieczenia, handel detaliczny czy firmy użyteczności publicznej.


 
Innowacyjne, chmurowe rozwiązania SAP, zaprojektowane z myślą o usprawnieniu nowoczesnego marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, wykorzystują zaawansowaną platformę chmurową SAP HANA®. Pozwala to zaoferować skuteczniejszą analizę predykcyjną, efektywniejszą realizację procesów biznesowych oraz ściślejszą integrację z istniejącymi systemami CRM i oprogramowaniem finansowym, osiągając jeszcze lepsze efekty. SAP stale wzbogaca swoje produkty o nowe, przydatne funkcje. W najnowszej ofercie znalazły się m.in. chmurowe rozwiązania do budowy zaangażowania klientów dla takich branż jak:
  • Ubezpieczenia. Rozwiązanie nowej generacji, dostarczane w chmurze, skierowane do ubezpieczycieli majątkowych i zdrowotnych, mające na celu ułatwienie kontaktów z klientami w trakcie całego procesu od pierwszego kontaktu z klientem do zakupu polisy.
  • Użyteczność publiczna. Rozwiązanie B2B, które pomaga personelowi działu sprzedaży w kontaktach z klientami komercyjnymi i przemysłowymi, ułatwiając nawiązywanie relacji, wyciąganie wniosków i finalizowanie transakcji.
  • Handel detaliczny. Rozwiązanie stworzone, aby pomóc pracownikom sklepu zapewnić klientom zupełnie nową jakość kupowania – poprzez zapewnienie im indywidualnego podejścia i pokierowanie ich przez proces zakupowy przy pomocy unikalnych, dostosowanych promocji, rekomendacji oraz informacji o lokalizacji danych towarów w ramach sieci sklepów.

SAP wprowadza również inne rozwiązanie – dostępny w chmurze kokpit menedżerski do zarządzania działaniami marketingowymi. Kokpit będzie wkrótce dostępny po polsku. Zapewnia ona menedżerom wgląd w procesy sprzedaży i marketingu. W oparciu o bieżące dane operacyjne wyświetla w czasie rzeczywistym kluczowe wskaźniki marketingowo-sprzedażowe i w inteligentny sposób powiadamia o zdarzeniach wymagających podjęcia natychmiastowych działań, na przykład o przekroczeniu budżetu, nieefektywnej kampanii albo wręcz przeciwnie – o zaskakujących sukcesach, takich jak wyjątkowo trafiona oferta albo premiera produktu, które przekroczyły początkowe oczekiwania.

Z kokpitu można korzystać przy pomocy dowolnego urządzenia, jest on intuicyjny i można go dostosowywać do potrzeb użytkownika. Przede wszystkim pozwala szybko odkryć i zrozumieć przyczyny poszczególnych wyników analiz. Kokpit może prezentować dane z dowolnego systemu źródłowego, a więc dyrektorzy mogą wykorzystać istniejące systemy marketingowe. Jest też zintegrowany z innymi produktami SAP, m.in. z aplikacjami SAP® CRM i SAP ERP, rozwiązaniem SAP Customer Engagement Intelligence oraz platformą społecznościową SAP Jam, a także z produktami partnerów SAP, takich jak Marketo, NetBase, Avention i Fan Appz.
Coraz wyraźniejszym priorytetem firm zorientowanych na klienta jest zaangażowanie konsumentów. Uważamy, że raport Gartnera potwierdza wzrost rynku CRM oraz wzmacniającą się pozycję SAP, którą zawdzięczamy dobrym produktom oraz rosnącej popularności naszych chmurowych rozwiązań CRM — powiedział Jamie Anderson, wiceprezes SAP ds. marketingu rozwiązań do budowania zaangażowania klientów. Wprowadzenie rozwiązań sprofilowanych pod kątem konkretnych branż pokazuje, jakie znaczenie przywiązujemy do rozwiązań CRM w chmurze oraz nowych sposobów budowania zaangażowania klientów.
Rozwiązania SAP do budowania zaangażowania klientów stanowią część oferty chmurowych rozwiązań CRM, które zaprojektowano z myślą o zwiększaniu efektywności działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Należą do nich rozwiązania z rodziny SAP Cloud for Customer: SAP Cloud for Sales, SAP Cloud for Service oraz SAP Cloud for Social Engagement. Ponadto ofertę tą wzbogacają rozwiązania należącej do SAP firmy hybris, która dostarcza najlepszy w swojej klasie pakiet wielokanałowego wsparcia działań sprzedażowych. Oprogramowania hybris pomaga firmom realizować wszystkie procesy sprzedaży bezpośredniej i budować spójne, jednolite doświadczenie dla konsumentów, niezależnie od tego, z jakiego kanału zakupowego korzystają.

Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top