CRM operacyjny - nowość w ofercie Trimtab

TrimtabFirma Trimtab S.A. przedstawia nowy standard systemu CRM. Rozwiązanie to w pełni wspiera działy handlowe i marketingowe firm, opierając je na modelu Business Process Management.


W dzisiejszej rzeczywistości rynkowej podstawą jest sprawna i szybka obsługa klienta. Aby utrzymać klienta trzeba go przede wszystkim dobrze poznać, bo informacje o jego preferencjach, oczekiwaniach i wymaganiach są dla każdej organizacji kluczem do zdobycia i utrzymania przewagi konkurencyjnej na rynku. Firma Trimtab S.A. rozumiejąc potrzebę rynku oferuje nowy system informatyczny pod nazwą CRM Operacyjny, usprawniający zarządzanie relacjami z klientami oraz wspierający procesy jego obsługi i sprzedaży.

Analizy prowadzone przez różne organizacje zajmujące się badaniami rynku i zachowań konsumentów pokazują, że koszt utrzymania dotychczasowego Klienta jest ponad 5-krotnie niższy niż koszt pozyskania nowego Klienta. Stały i lojalny Klient to najcenniejszy zasób dla firmy.

CRM Operacyjny gwarantuje wsparcie informatyczne w każdym aspekcie kontaktów z klientami, pozwalające na wzrost efektywności oraz automatyzację i pełną kontrolę wykonywanych działań, m.in. obejmujące obszary:

  • Zarządzanie klientami (baza klientów, informacje, segmentacja itp.).
  • Zarządzanie procesami (sprzedaż, historia obsługi, akcje marketingowe, obsługa gwarancji i reklamacji).
  • Analiza informacji i raportowanie.

Rozwiązanie stworzono dla tych, którzy stawiają na nowoczesność i inwestują w rozwój swoich pracowników.

CRM Operacyjny to cała strategia i filozofia biznesu, która poprzez wykorzystanie narzędzi informatycznych, wspiera budowanie trwałych relacji z klientami. Jednocześnie poprzez automatyzację realizacji zadań i poprawę organizacji podnosi się efektywność i jakość pracy. Korzyścią wynikającą, z zastosowania systemu jest zmniejszenie kosztów operacyjnych, pełna kontrola procesów biznesowych, a także optymalizacja wykorzystania czasu pracy i zasobów organizacji. System zapewnia również stały i pełny dostęp do informacji oraz pomaga w utrzymaniu przyjętych standardów komunikacji i obsługi klienta.

CRM Operacyjny jest oparty na najnowszych technologiach IT – Platformie Trimtab One®, która jest autorskim rozwiązaniem firmy i służy do modelowania procesów w architekturze BPM. Dlatego można go połączyć z innymi ofertami Trimtab S.A., tworząc jeden zintegrowany system do zarządzania firmą.

Źródło: www.trimtab.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top