Firma update dołącza do Grupy Aurea

Amerykańska firma Aurea przejmując większościowy pakiet udziałów w update software AG wzmacnia swoją pozycję strategiczną w Europie. Dotyczy to w szczególności krajów niemieckojęzycznych, gdzie swoje siedziby mają kluczowi klienci firmy update, tacy jak: Boehringer, Deutsche Post i Lufthansa. Dzięki inwestycji, update i jej klienci zyskają dostęp do szerszego pakietu rozwiązań CRM oraz globalnego rynku, co zapewni dodatkową wartość biznesową i jeszcze mocniejszą koncentrację na potrzebach klientów.


Obecnie, tradycyjny system CRM umożliwia firmom m.in. zarządzanie programami lojalnościowymi, tworzenie systemu zachęt do zakupu, budowanie profilu klienta na podstawie zachowania. Dzięki koncepcji Customer Experience Transformation (CXT), Aurea rozszerza pojęcie CRM, zapewniając wyższy poziom personalizacji oraz umożliwiając zarządzanie doświadczeniami w czasie rzeczywistym na różnych etapach kontaktu z klientem.

Przykładowo, linie lotnicze mają możliwość uzyskania informacji w czasie rzeczywistym, na temat kluczowego pasażera, który z powodu kontroli bezpieczeństwa nie dostał się na pokład samolotu. Wysyłając auto, linia lotnicza może przetransportować go do wejścia, tak by mógł zdążyć na lot. Zarówno firma update jak i Aurea aktualnie stosują rozwiązania klasy CXT, nie tylko w przypadku klientów indywidualnych, lecz również przedsiębiorstw z branży budowlanej, inżynieryjnej, finansowej, farmacji, usług medycznych i dóbr konsumpcyjnych.

Firma Aurea z siedzibą w USA jest obecnie największym akcjonariuszem update. Inwestycja pozwala na pełną realizację koncepcji CXT, dzięki utworzeniu platformy do zarządzania doświadczeniami klientów (Customer Experience) oraz przejęciu w ciągu ostatnich dwóch lat trzech firm w Europie i jednej w Ameryce Północnej. Włączenie w swoje struktury firmy update stanowi kluczowy element wizji CXT tworzonej przez firmę Aurea. update łączy 26 lat doświadczeń związanych z rozwojem oprogramowania CRM z ekspercką wiedzą na temat procesów branżowych. Połączenie aplikacji update i CXT Aurea zapewni przedsiębiorstwom kompleksowy zestaw rozwiązań umożliwiających budowanie, wykorzystywanie, monitorowanie i optymalizację danych o klientach na każdym etapie kontaktu. Ponadto umożliwi im wgląd w informacje o nawykach klientów, ich potrzebach oraz motywacjach zakupu – pozwalając na jeszcze bardziej precyzyjne i wydajne działania.

Klienci update zyskają szereg korzyści związanych z powiększeniem portfela produktów i usług oraz jeszcze większej koncentracji na potrzebach poszczególnych branż.
Rozwiązania update zawsze koncentrowały się na kliencie", mówi Thomas Deutschmann, prezes update software AG. „Jestem przekonany, że firmy mogą uzyskać szereg korzyści związanych z przejściem z systemów Customer Relationship Management (CRM) na Customer Experience Transformation (CXT).
Scott Brighton, prezes Aurea:
Łącząc rozwiązanie update.CRM z naszą platformą obsługi klienta (Customer Experience Platform), umożliwimy przedsiębiorstwom zarówno zarządzanie jak i śledzenie informacji o klientach na kilka nowych sposobów. Za pomocą pozyskanych danych będzie można tworzyć potężne, dostosowane do indywidualnych potrzeb i niezapomniane doświadczenia na każdym etapie kontaktu z klientem. Dodatkowo nasz unikatowy program Customer Success zapewnia naszym klientom dokładnie taką wartość biznesową jakiej oczekują -. i to na każdym kroku współpracy.
Źródlo: update software

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top