Microsoft ogłasza - nowa wersja CRM już jesienią

Microsoft ogłosił dostępność kolejnej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM, która pojawi się na globalnym rynku jesienią br. Nowy system jest wynikiem strategii Microsoft Dynamics, według której użytkownik systemu znajduje się w centrum uwagi, a opracowywane rozwiązania mają za zadanie sprostać jego oczekiwaniom.

Rozwiązanie, dostępne zarówno w modelu online (Microsoft Dynamics CRM Online 2013), jak i on-premise (Microsoft Dynamics CRM 2013), zapewni specjalistom ds. sprzedaży, marketingu i obsługi klienta jeszcze bardziej spersonalizowane możliwości. Nowy system oferuje użytkownikom dostęp do danych na różnych typach urządzeń oraz nowy, szybki i płynny w działaniu interfejs użytkownika, udostępniający pracownikom informacje adekwatne do wykonywanych obowiązków, a także zapewnia bogatsze informacje kontekstowe, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w informacje dotyczące klientów i ich potrzeb. Microsoft Dynamics CRM oferuje również rozszerzone możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, dzięki czemu użytkownicy mogą łączyć się z właściwymi ludźmi i korzystać z potrzebnych zasobów w odpowiednim czasie.
Klienci są dziś coraz bardziej świadomi – posiadają odpowiednią wiedzę oraz działają w sieciach społecznościowych i biznesowych, które pomagają im w podejmowaniu decyzji zakupowych. Oczekują oni, że firmy pomogą im dokonać w pełni świadomego wyboru – powiedział Bob Stutz, Corporate Vice President, Microsoft Dynamics CRM. – Microsoft Dynamics CRM pozwala łączyć się z klientami w sposób indywidualny, oferując im informacje pomocne w procesie wyboru właściwego dla siebie produktu. Nasze rozwiązanie pomaga użytkownikom zaangażować się w prowadzenie sprzedaży, a także dbać o relacje, dostarczając pozytywnych doświadczeń – dodaje.
Dopasowanie, zaangażowanie i dbałość o klientów

Microsoft Dynamics CRM stawia użytkowników w centrum uwagi, kierując się uwarunkowaniami związanymi ze sposobem ich działania i potrzebami dotyczącymi wykonywanej pracy. Rozwiązanie oferuje możliwości, które pozwalają użytkownikom m.in.:
  • Zaproponować klientom odpowiedne produkty i usługi, których w danej chwili potrzebują poprzez:
    - integrację z MarketingPilot – rozwiązaniem do automatyzacji marketingu, które pozwala firmom m.in. zarządzać produktami, budżetami i zasobami oraz realizować i nadzorować kampanie marketingowe, pomagając w dostarczaniu klientom spójnych doświadczeń w różnych kanałach społecznościowych i elektronicznych. Produkt ten pomaga również firmom w odczytywaniu „cyfrowych śladów” pozostawianych przez swoich klientów, które można następnie zamieniać w leady i przekazywać do systemu sprzedaży;
    - zapewnienie doskonałości realizowanych procesów biznesowych, dzięki czemu użytkownicy mogą wprowadzać zmiany w realizowanych procesach (takich jak sprzedaż, serwis itp.) w oparciu o potrzeby swoich klientów, a także zapewniać usługi, które odpowiadają ich oczekiwaniom.
  • Współdziałać na odpowiednim poziomie, pozwalając na głębszą interakcję poprzez:
    - wdrożenie nowego interfejsu opartego na najlepszych praktykach branżowych pozwalającego zespołom sprzedażowym na łatwiejsze niż kiedykolwiek przechodzenie od leadu do szybkiego zamknięcia sprzedaży. Jednocześnie rozwiązanie zapewnia organizacji możliwość błyskawicznego reagowania w obliczu zmieniających się warunków rynkowych;
    - wprowadzenie nowych mobilnych aplikacji klienckich na iPada i tablety z Windows 8, oferujących użytkownikom dostęp do zaawansowanych funkcjonalności i analiz w trakcie podróży. Wkrótce po wydaniu Microsoft Dynamics CRM 2013 pojawi się również możliwość korzystania z nowych funkcjonalności dotykowych na telefonach z systemem Windows 8 i Android oraz iPhone’ach, dzięki czemu użytkownicy zyskają dostęp do informacji zawartych w systemie CRM z poziomu swoich ulubionych urządzeń.
  • Dbać o trwałe relacje z klientami, podtrzymując ich lojalność wobec marki poprzez:
    - zapewnienie pracownikom możliwości współpracy oraz dzielenia się wiedzą na temat klientów poprzez serwis Yammer w ramach rozwiązania CRM;
    - bezproblemową integrację z Microsoft Lync i Skype z poziomu interfejsu Microsoft Dynamics CRM, która umożliwia użytkownikom łączenie się z klientami w czasie rzeczywistym, zapewniając im pełny dostęp do informacji oraz tworząc podstawy pod bardziej osobiste i trwałe relacje.

Źródło: MICROSOFT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top