TP SA stawia na OUTBOX w zakresie CRM

 Outbox zawarł i rozpoczął realizację umowy ramowej z Telekomunikacją Polską SA, największym operatorem telekomunikacyjnym w Europie Środkowej. W ramach kontraktu Outbox będzie wspierał operatora w zakresie usług informatycznych dotyczących relacji z Klientami (CRM). Umowę zawarto na maksymalną kwotę 20 mln złotych.


Umowa zawarta z Telekomunikacją Polską SA zdecydowanie wzmacnia pozycję spółki Outbox, jako wiodącej firmy konsultingowej specjalizującą się we wspieraniu procesów biznesowych oraz IT związanych z obsługą relacji z Klientami (CRM).

Podpisana umowa ramowa zapewnia udział spółki Outbox w przetargach na realizacje rozszerzeń funkcjonalności systemu CRM u polskiego operatora. TP SA poprzez zawarcie umowy zyskała stałego partnera, który może znacznie szybciej i lepiej reagować na bieżące potrzeby firmy.

Dla wielu milionów Klientów największego polskiego operatora telekomunikacyjnego, każde rozszerzenie dotychczasowej funkcjonalności aplikacji typu CRM oznacza szybszą oraz bardziej kompleksową obsługę Klienta.

Współpraca pomiędzy firmami rozwija się od 2005 roku. W tym czasie Outbox wspólnie z partnerami biznesowymi zrealizował dla TP szereg projektów informatycznych w obszarach rozwiązań CRM, EAI oraz migracji danych.

„Współpraca z Telekomunikacją Polską SA zaowocowała innowacyjnymi rozwiązaniami informatycznymi wspierającymi operatora w utrzymaniu pozycji lidera na rynku telekomunikacyjnym z jednoczesnym realizowaniem wymagań urzędów regulacyjnych. Podpisanie umowy ramowej jest dla nas bardzo ważnym krokiem naprzód polepszającym komfort współpracy, co pozwoli na znacznie szybsze reagowanie na potrzeby TP wynikające z obecnej dynamiki rynku telekomunikacyjnego.” – podkreśla Marcin Ciesielski, członek zarządu Outbox

Źródłp: Outbox

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top