ERP view itintegro

Sklepy tradycyjne mogą dostosować działania, by budować lojalność młodszego pokolenia nabywców (pokolenie Y), którego siła nabywcza w skali globu to już trylion dolarów. Nowe badanie oczekiwań konsumentów robiących zakupy w sieci i sklepach tradycyjnych przynosi inspiracje dla handlu.

Infovide-Matrix i Energa podpisały porozumienie określające finalne warunki zakończenia współpracy przy realizacji umowy przy projekcie budowy i wdrożenia Systemu Obsługi Sprzedaży obejmującego system bilingowy i system CRM w Grupie Kapitałowej ENERGA.

Brussels Airlines jest belgijskim przewoźnikiem oferującym loty do 90 krajów w Europie, Afryce i Ameryce Północnej, z którego usług w 2014 roku skorzystało ponad 6,6 miliona pasażerów. Linie lotnicze Brussels Airlines wybrały Comarch jako partnera technologicznego do wdrożenia nowego program lojalnościowego „LOOP”. Wiedza Comarch z zakresu marketingu i budowy zaangażowania wśród klientów linii lotniczych oraz obecność w Belgii to dwa główne powody, które skłoniły belgijską firmę do współpracy z Comarch.

Aby wzbogacić program lojalnościowy w Hiszpanii, BP wybrało system Comarch Customer Loyalty Management. Dotychczasowa platforma, której dostawcą był również Comarch, została zmodernizowana, zarówno pod kątem technicznym, operacyjnym, jak i ze względu na biznesową efektywność.

W trakcie odbywającej się w Barcelonie konferencji Convergence EMEA, Microsoft ogłosił oficjalną dostępność nowej wersji rozwiązania klasy CRM – usługi Microsoft Dynamics CRM 2016 w wersjach on-line (chmurowej) oraz on-premise (instalowanej lokalnie na serwerach firmy).

Małe i średnie firmy mogą już korzystać z Gestora nexo – systemu CRM z najnowszej linii InsERT nexo. Zaprojektowany zgodnie z potrzebami MSP program, wspiera je zarówno w zarządzaniu relacjami z klientami, jak i w kierowaniu pracą wewnątrz firmy.

W październiku 2015 debiutuje Salesforce Lightning. To nowe rozwiązanie do zarządzania i obsługi sprzedaży, które powstało na bazie opinii ponad 150 tysięcy praktyków wykorzystujących Salesforce w codziennej pracy.

Bank Zachodni WBK i Comarch podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM.

Czasy, w których zarządzano firmą na podstawie intuicji, dawno odeszły w zapomnienie. Chociaż niektórzy menedżerowie nadal podkreślają jej rolę w biznesie, to ryzyko jest zbyt wysokie, aby polegać wyłącznie na własnej wizji.

Co jest dziś ważne dla marketerów B2B, w jakie narzędzia chcą inwestować, jak zabiegać o klientów i jak mierzyć efektywności swoich działań – to wszystko ujęto w opracowaniu Salesforce „2015 State of B2B Marketing”.

loading...