Elektroniczny obieg dokumentow 2x

7milowy - CRM, ERP, MRP, Business Intelligence, Zarządzanie zasobami ludzkimiFirma 7milowy wdrożyła w spółce giełdowej WASKO system Microsoft Dynamics CRM (Customer Relationship Management). System CRM to, oprócz SAP ERP i Microsoft Dynamics AX, już trzecie rozwiązanie informatyczne oferowane przez 7milowego.

MORE7 - systemy CRM, workflow, obieg dokumentów, SFARenomowana agencja interaktywna COYOTE S.A. z Poznania wybrała CRM7 jako system do zarządzania bazą danych klientów i kontaktów oraz do zarządzania głównymi procesami w firmie. To właśnie nowoczesny i elastyczny moduł zarządzania procesami zawarty w systemie CRM firmy More7 przeważył szale decyzji wyboru systemu.

MICROSOFT - CRM, SFA, zarządzanie relacjami z klientamiMicrosoft poinformował o wprowadzeniu na rynek serwisu stworzonego przez firmę Logotec Engineering, umożliwiającego mobilne korzystanie z systemu Microsoft Dynamics CRM. Serwis umożliwia tworzenie mobilnych odpowiedników oprogramowania CRM, dzięki którym użytkownik uzyskuje dostęp do danych za pośrednictwem urządzeń mobilnych wyposażonych w system Windows Mobile.

OUTBOX - CRMOutbox zawarł i rozpoczął realizację umowy ramowej z Telekomunikacją Polską SA, największym operatorem telekomunikacyjnym w Europie Środkowej. W ramach kontraktu Outbox będzie wspierał operatora w zakresie usług informatycznych dotyczących relacji z Klientami (CRM). Umowę zawarto na maksymalną kwotę 20 mln złotych.

ITCUBE - CRMEmerson Network Power - Polski oddział globalnego lidera w dziedzinie Business-Critical ContinuityTM - gwarantowaniu ciągłości funkcjonowania systemów o krytycznym znaczeniu dla przedsiębiorstwa wdrożył system ITCube CRM - jedyny na Polskim rynku system klasy CRM w pełni zintegrowany z systemem Symfonia.

COMARCH -  CRM, systemy ERP, MRP, Business IntelligenceWdrażany w Invest Banku SA system Comarch CRM Contact Center jest rozwiązaniem wspierającym pracę konsultantów Contact Center, należącym do platformy Comarch CRM, która była nagradzana jako najnowocześniejsze rozwiązanie informatyczne klasy CRM.

MORE7 - CRM, WorkflowWyspecjalizowany dostawca kół i zestawów kołowych, firma Rader, po szczegółowej weryfikacji rynku CRM, podpisała umowę z poznańską firmą more7 Polska. CRM7 swoją bogata funkcjonalnością oraz łatwością integracji z systemami ERP, okazał się jedynym produktem w pełni wychodzącym naprzeciw wymaganiom klienta. Jednym z elementów wdrożenia jest integracja z wiodącym na rynku systemem finansowo - księgowym.

MICROSOFT DYNAMICS - CRM, ERP, Business IntelligenceMicrosoft poinformował o zakończeniu prac nad nową wersją Microsoft Dynamics CRM, znaną pod kodową nazwą „Titan”. Nowa wersja produktu będzie oferowana w dwóch wersjach: Microsoft Dynamics CRM 4.0, jako usługa świadczona przez autoryzowanego partnera Microsoft oraz jako aplikacja do samodzielnego zainstalowania w firmie.

SAP - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirma SAP AG =przedstawiła najnowszą wersję rozwiązania SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM – Zarządzanie relacjami z klientami), ważnego elementu pakietu SAP® Business Suite. Nowy, przełomowy produkt jest prosty w obsłudze, a jednocześnie na tyle funkcjonalny, by umożliwiać rozwiązywanie konkretnych wyzwań biznesowych. Został on zaprojektowany we współpracy z kluczowymi klientami oraz partnerami SAP.

MORE7 - CRMCryoFlex Poland pionier w dziedzinie kriochirurgii , po długim poszukiwaniu zdecydował się na system poznańskiej firmy more7 Polska. Bogata funkcjonalność CRM7 i doświadczenie na rynku CRM wyszły naprzeciw dużym wymaganiom , jakie postawił CryoFlex. Zoptymalizowany proces wdrożenia oraz profesjonalizm w obsłudze pozwoli na szybkie i sprawne uruchomienie CRM7 w firmie klienta!

 

loading...