erp view2x

Firma AGIS Fire & Security, międzynarodowy dostawca rozwiązań w zakresie elektronicznych systemów zabezpieczeń, instalacji elektrycznych i rozwiązań do ochrony przeciwpożarowej, wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2013 w celu usprawnienia procesów związanych ze sprzedażą, ofertowaniem, realizacją zleceń i pozyskiwaniem nowych klientów. Projekt zrealizowała firma Intersys, specjalizująca się dostarczaniu i wdrażaniu aplikacji biznesowych Microsoft.

sztuczna inteligencja pomoze-w-budowaniu-relacji-z-klientamiZdaniem Stephena Hawkinga sztuczna inteligencja może być kiedyś tak sprawna, że sama się zreorganizuje i zacznie rozwijać coraz szybciej. Według badań prowadzonych przez Xerox Palo Alto Research Center, technologia wirtualnego agenta bazująca właśnie na niej, stanowi krok w stronę rzeczywistości, w której maszyny mogą rozumieć i reagować na język, jakim posługuje się człowiek. Dzięki temu to rozwiązanie znalazło swoje zastosowanie w biznesie.
 

Komunikat Hubspot o uruchomieniu własnej, bezpłatnej platformy CRM spotkał się z zaskoczeniem. Ta marketingowa taktyka jest próbą zdobycia przyczółku na zajętym, przez takie giganty CRM jak Salesforce i Microsoft, rynku narzędzi customer experience. Wspierany przez Sequoia, Google Ventures, i samego Salesforce, Hubspot będzie z pewnością cennym dodatkiem do oferty dostawców CRM.

Spółka Comtrust, partner SAP specjalizujący się w rozwiązaniu SAP Contact Center poinformowała o podpisaniu umowy i wdrożeniu SAP w Sole-Mizo, węgierskiej firmie z Grupy Bonafarm. Jest to pierwsze wdrożenie tego rozwiązania na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej.

Outbox, wiodąca firma konsultingowa w zakresie implementacji narzędzi CRM i Customer Experience, oraz Hybris Software, globalny dostawca zintegrowanych platform dla e-commerce, informują o rozszerzeniu dotychczasowej współpracy. Sformalizowanie kooperacji poprzez podpisanie umowy partnerskiej otwiera Outbox dostęp do innowacyjnych narzędzi typu omni-channel. Hybris zaś pozyskuje wsparcie stabilnego partnera wdrożeniowego o silnej i ugruntowanej na polskim rynku pozycji.

Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa świadczy pomoc domową i prowadzi hospicjum stacjonarne dla osób dorosłych w województwie mazowieckim. Organizacja funkcjonuje od 1990 roku. Obecnie zatrudnia 100 pracowników, współpracuje z 50 wolontariuszami i jest wspierana przez ponad 6000 darczyńców.

Marketing cyfrowy, e-commerce oraz zarządzanie doświadczeniami klientów to według Gartnera trzy najważniejsze obszary inwestycji technologicznych, które będą miały istotny wpływ na poprawę funkcjonowania biznesu firm do 2019 roku. Zdaniem analityków, to właśnie one będą stanowić dla przedsiębiorstw pozytywny impuls do rozwoju dzięki zwiększeniu lojalności dotychczasowych klientów i przyciągnięciu nowych.

Dla firm, których działalność opiera się na budowaniu relacji z Uczestnikami kursów lub szkoleń, oprogramowanie CRM powinno być podstawowym narzędziem pracy. Bez niego szybko napotkają barierę związaną z trudnościami w zapanowaniu nad komunikacją i rosnąca bazą Słuchaczy, która uniemożliwi im dalszy wzrost.

Firma update CRM przeprowadziła badanie wśród szefów zespołów sprzedaży, które wskazują, że przedsiębiorstwa potrzebują przejrzystej i aktualnej informacji o kliencie. W usprawnieniu procesu sprzedaży równie ważny jest stały kontakt ze wszystkimi pracownikami, także tymi pracującymi w terenie – dlatego respondenci przewidują, że firmy będą inwestowały coraz więcej w mobilne rozwiązania CRM.

Decydując się na wdrożenie oprogramowania CRM, należy wybrać takie rozwiązanie, które będzie w stanie odpowiednio dopasować się do specyfiki prowadzonej działalności. Nawet dwa przedsiębiorstwa działające w tej samej branży mają różne potrzeby i nie można traktować ich jednakowo przy wdrożeniu systemu. Istotne jest także zrozumienie funkcjonowania danej branży i wdrożenie dodatkowych funkcje programu dopasowanych do konkretnej działalności.

loading...