ERP view itintegro

Komunikat Hubspot o uruchomieniu własnej, bezpłatnej platformy CRM spotkał się z zaskoczeniem. Ta marketingowa taktyka jest próbą zdobycia przyczółku na zajętym, przez takie giganty CRM jak Salesforce i Microsoft, rynku narzędzi customer experience. Wspierany przez Sequoia, Google Ventures, i samego Salesforce, Hubspot będzie z pewnością cennym dodatkiem do oferty dostawców CRM.

Spółka Comtrust, partner SAP specjalizujący się w rozwiązaniu SAP Contact Center poinformowała o podpisaniu umowy i wdrożeniu SAP w Sole-Mizo, węgierskiej firmie z Grupy Bonafarm. Jest to pierwsze wdrożenie tego rozwiązania na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej.

Outbox, wiodąca firma konsultingowa w zakresie implementacji narzędzi CRM i Customer Experience, oraz Hybris Software, globalny dostawca zintegrowanych platform dla e-commerce, informują o rozszerzeniu dotychczasowej współpracy. Sformalizowanie kooperacji poprzez podpisanie umowy partnerskiej otwiera Outbox dostęp do innowacyjnych narzędzi typu omni-channel. Hybris zaś pozyskuje wsparcie stabilnego partnera wdrożeniowego o silnej i ugruntowanej na polskim rynku pozycji.

Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa świadczy pomoc domową i prowadzi hospicjum stacjonarne dla osób dorosłych w województwie mazowieckim. Organizacja funkcjonuje od 1990 roku. Obecnie zatrudnia 100 pracowników, współpracuje z 50 wolontariuszami i jest wspierana przez ponad 6000 darczyńców.

Marketing cyfrowy, e-commerce oraz zarządzanie doświadczeniami klientów to według Gartnera trzy najważniejsze obszary inwestycji technologicznych, które będą miały istotny wpływ na poprawę funkcjonowania biznesu firm do 2019 roku. Zdaniem analityków, to właśnie one będą stanowić dla przedsiębiorstw pozytywny impuls do rozwoju dzięki zwiększeniu lojalności dotychczasowych klientów i przyciągnięciu nowych.

Dla firm, których działalność opiera się na budowaniu relacji z Uczestnikami kursów lub szkoleń, oprogramowanie CRM powinno być podstawowym narzędziem pracy. Bez niego szybko napotkają barierę związaną z trudnościami w zapanowaniu nad komunikacją i rosnąca bazą Słuchaczy, która uniemożliwi im dalszy wzrost.

Firma update CRM przeprowadziła badanie wśród szefów zespołów sprzedaży, które wskazują, że przedsiębiorstwa potrzebują przejrzystej i aktualnej informacji o kliencie. W usprawnieniu procesu sprzedaży równie ważny jest stały kontakt ze wszystkimi pracownikami, także tymi pracującymi w terenie – dlatego respondenci przewidują, że firmy będą inwestowały coraz więcej w mobilne rozwiązania CRM.

Decydując się na wdrożenie oprogramowania CRM, należy wybrać takie rozwiązanie, które będzie w stanie odpowiednio dopasować się do specyfiki prowadzonej działalności. Nawet dwa przedsiębiorstwa działające w tej samej branży mają różne potrzeby i nie można traktować ich jednakowo przy wdrożeniu systemu. Istotne jest także zrozumienie funkcjonowania danej branży i wdrożenie dodatkowych funkcje programu dopasowanych do konkretnej działalności.

Amerykańska firma Aurea przejmując większościowy pakiet udziałów w update software AG wzmacnia swoją pozycję strategiczną w Europie. Dotyczy to w szczególności krajów niemieckojęzycznych, gdzie swoje siedziby mają kluczowi klienci firmy update, tacy jak: Boehringer, Deutsche Post i Lufthansa. Dzięki inwestycji, update i jej klienci zyskają dostęp do szerszego pakietu rozwiązań CRM oraz globalnego rynku, co zapewni dodatkową wartość biznesową i jeszcze mocniejszą koncentrację na potrzebach klientów.

Microsoft ogłosił dostępność kolejnej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM, jak również aktualizacji Microsoft Dynamics CRM Online oraz usług Microsoft Dynamics Marketing, które pojawią się na globalnym rynku pod koniec roku.

loading...