ERP view itintegro

Inter Cars samodzielnie wdrożył system Microsoft Dynamics CRM w celu usprawnienia poszczególnych obszarów działalności oraz udoskonalenia współpracy z klientami.

update crmFirma update software AG z siedzibą w Wiedniu po raz jedenasty została wyróżniona nagrodą Top 15 CRM Software Award. Organizator, ISM Inc., z siedzibą w Bethesda w stanie Maryland, to amerykańska firma konsultingowa specjalizująca się branży CRM, która od 1990 roku przyznaje nagrody w kategoriach: „rozwiązania korporacyjne” oraz „rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw”. Eksperci oceniali zgłoszone do konkursu rozwiązania CRM w oparciu o 209 kryteriów i na tej podstawie wyłonili zwycięzców wyróżniając firmę update.

Od maja br. w ofercie Grupy BCC jest dostępny pakiet SPRINT CRM. Nowe rozwiązanie zawiera najważniejsze funkcje SAP CRM z zakresu marketingu, sprzedaży i serwisu.

UPDATE SOFTWAREFirma update software AG zaprezentowała nową wersją systemu update.CRM. Aplikację cechuje wysoka intuicyjność, elastyczność oraz zdolność adaptacji do różnorodnych warunków biznesowych. Celem twórców systemu było zwiększenie satysfakcji użytkowników poprzez skupienie się na ich potrzebach oraz procesach wykonywanych podczas pracy z systemem CRM. Wśród głównych usprawnień można wskazać całkowicie zmieniony interfejs, zapewniający możliwość samodzielnej konfiguracji. Użytkownik może w prosty sposób zmienić wygląd aplikacji, nie przerywając innych rozpoczętych procesów.

Zaawansowany system do billingu i obsługi klienta z funkcjonalnościami CRM i contact center został wdrożony przez konsultantów Oracle Utilities Global Business Unit oraz Infovide-Matrix, partnera Oracle na poziomie platynowym.

LiveSpace CRM, aplikacja wspomagająca zarządzanie sprzedażą na rynku B2B, została zintegrowana z SALESmanago – najpopularniejszym polskim systemem do marketing automation.

FM Bank i BMS Creative podpisały umowę o wdrożeniu systemu Berberis. Oprogramowanie CRM zostanie zainstalowane w Centrali oraz we wszystkich placówkach banku na ok. 400 stanowiskach.

STERNET wdrożył system do zarządzania relacjami z klientami (CRM) w celu uzyskania jednolitego źródła informacji dla pracowników logistyki, sprzedaży i marketingu oraz kierownictwa.

crmbusinesssystemsWielkość firmy ma znaczenie – w odniesieniu do systemów CRM, przekonanych o tym było jeszcze niedawno wielu przedsiębiorców. Na świadomość większej dostępności tego systemu wśród małych i średnich firm istotny wpływ miało osadzenie go w chmurze obliczeniowej, modelu gwarantującym, m.in. znaczną skalowalność i elastyczność systemu.

SAP Polska oraz INEA S.A. poinformowały o podpisaniu umowy na wdrożenie rozwiązań SAP CRM, portalu samoobsługi klienta oraz aplikacji mobilnych. INEA jest największym w Wielkopolsce operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym zaawansowane usługi telekomunikacyjne dla Klientów indywidualnych i biznesowych. Wdrożenie realizują konsultanci SAP Polska przy współpracy Partnerów – firm Infovide Matrix oraz Finnsoft.

loading...