ERP view itintegro

W firmie produkcyjnej, jaką jest Majami, ważna jest kontrola kosztów zakupów jak i sprawna obsługa przepływu dokumentów, wpływających na działalność operacyjną firmy. Dotychczas w Majami przebieg faktur i korespondencji był stuprocentowo manualny.
 

Eurofoam Polska jako jeden z europejskich oddziałów grupy Eurofoam będącej liderem na rynku polimerów oraz jako firma z najbardziej nowoczesnymi zakładami w Europie, zdecydował się na równie nowoczesne rozwiązania workflow i powierzyło firmie Suncode implementację systemu akceptacji faktur, autoryzacji płatności oraz procesu zapotrzebowań.

System Plus Workflow jest kompleksowym narzędziem do optymalizowania procesów biznesowych w przedsiębiorstwach. Przedsięwzięcia realizowane przez Suncode obejmują m.in wdrożenie procesu obsługi wniosków zakupowych oraz proces faktur kosztowych. System wspomaga przedsiębiorstwa w zakresie obsługi oraz nadzoru wydatków związanych z prowadzeniem działalności.

Projekty wdrożeniowe systemu Plus Workflow obejmują wielkospółkowe przedsiębiorstwa, które zlokalizowane są na terenie całej Polski, jak i za granicą. System zarządzania procesami biznesowymi wykorzystywany na co dzień tysiące użytkowników. Wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów ma na celu automatyzację najważniejszych procesów biznesowych zachodzących w przedsiębiorstwach.

Spółka Bakoma powstała w 1989 roku i jest największym polskim producentem produktów mlecznych. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, a produkcja jogurtów, serków i deserów mlecznych odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie koło Sochaczewa. Specyficzny zestaw kultur bakterii, soczyste owoce oraz najwyższa jakość mleka sprawiają, że produkty Bakoma cieszą się dużym uznaniem konsumentów. Potwierdzają to liczne medale i wyróżnienia, przyznane wyrobom spółki w konkursach, na targach i wystawach.

Unilever Polska, na polskim rynku obecny od 1991 roku, posiada następujące oddziały produkcyjne: oddział detergentów i kosmetyków; zakład wytwarzający produkty kulinarne oraz zakład, gdzie produkowane są margaryny i konfekcjonowane herbaty. Koło Gdańska znajduje się fabryka lodów. Łącznie Unilever zatrudnia w Polsce ponad 3000 osób.

Sollner Logistic Polska jest firmą wchodzącą w skład Sollner Group. Grupa Sollner posiada stabilną pozycję na rynku transportowym. Firma Sollner Group obecna jest na rynku europejskim w Niemczech, Polsce oraz we Francji. Przedsiębiorstwo mające ponad 60-letnią tradycję, posiada imponującą flotę w postaci ponad 180 samochodów ciężarowych oraz ciągników siodłowych z przyczepami. Sollner generuje roczne przychody ze sprzedaży na poziomie 40 milionów euro.

Firma Farm Frites została założona w 1971 jako firma rodzinna, którą pozostaje do dnia dzisiejszego. Jest ona trzecią na świecie co do wielkości firmą wytwarzająca produkty ziemniaczane. Farm Frites Poland SA powstała w 1993 roku, jako spółka joint venture dwóch holenderskich producentów: Aviko B.V. i Farm Frites B.V. Obecnie firma zatrudnia ponad 200 pracowników, a ilość wykorzystywanych do produkcji ziemniaków kształtuje się w okolicach 200.000 ton.

System Plus Workflow dedykowany jest dużym i średnim przedsiębiorstwom, które w swojej działalności stawiają na optymalizację codziennej pracy. Elektroniczny system obiegu dokumentów nie tylko pozwala na szybki przepływ wszelkiej dokumentacji w przedsiębiorstwie, ale również oferuje dedykowane procesy zaprojektowane i wdrożone zgodnie z preferencjami Klientów. Jednym z nich jest proces zatwierdzania kredytu kupieckiego.

King Oscar jest producentem o głęboko zakorzenionej norweskiej tradycji i historii. Głównym celem przedsiębiorstwa jest oferowanie swoim Klientom tego, co wody mórz i oceanów mają najlepsze, tak aby zainspirować ich do zdrowszego żywienia. Historia firmy sięga 1902 roku, kiedy Król Oskar II panujący w Norwegii i Szwecji, udzielił firmie pozwolenia na wykorzystywanie swojego imienia i wizerunku na produktach z sardynek o światowej renomie. King Oscar to marka, którą można spotkać na całym świecie. Firma ma swoją siedzibę w Bergen w Norwegii oraz oddziały w USA i w Polsce.

Od archiwizacji listu przewozowego do globalnego, wielofunkcyjnego zarządzania dokumentami – czyli współpraca SER i DHL Express DHL to globalna marka z ponad 40-letnią historią, reprezentująca wyjątkową jakość i najwyższy standard obsługi klientów na rynku usług kurierskich. Dziś DHL zapewnia obsługę przewozów ekspresowych klientom prowadzącym działalność na skalę światową.

Cztery lata po zawarciu umowy ramowej dotyczącej wdrożenia obejmującej cały koncern platformy do zarządzania treścią Bahn Content Management (BCM) zaangażowane podmioty: DB Systel, usługodawca Deutsche Bahn w zakresie IT, oraz SER, specjalista w zakresie zarządzania treścią w przedsiębiorstwie – Enterprise Content Management (ECM), przedstawiają pozytywny bilans częściowy: Platforma BCM jest gotowa i została zatwierdzona przez firmę audytorską PwC, stworzono szablon główny jako podstawę dla szybkiej rozbudowy w koncernie. 19 obszarów koncernu Deutsche Bahn, obejmujących 11 900 użytkowników, korzysta już z platformy BCM w zakresie projektów archiwum, DMS, akt i workflow. Na ostatnim etapie rozbudowy rozwiązania BCM powinny być dostępne dla 70 000 użytkowników w koncernie.

Jako światowy lider w branży drogowej, Colas rozpoczął swoją aktywność na rynku polskim w 1997 roku. Obecnie funkcjonuje i rozwija swoją działalność poprzez dwie spółki - Colas Polska – sektor drogowy oraz Colas Kruszywa – sektor wydobywczy. Dzięki wysokiej jakości i stosowaniu nowoczesnych technologii marka COLAS staje się coraz lepiej rozpoznawalna na polskim rynku.

Firma Suncode dostarczyła i wdrożyła w firmie Gerresheimer Bolesławiec system zarządzania procesami biznesowymi Plus Workflow. Zakres wdrożenia objął proces elektronicznego obiegu faktur oraz jego integracje z systemem SAP. Głównym celem przedsięwzięcia wdrożeniowego systemu Plus Workflow było obniżenie kosztów operacyjnych Spółki, a także usprawnienie jej działalności.

Firma Polfarmex S.A. jest uznanym producentem wyrobów farmaceutycznych. Dzięki zgromadzonemu w trakcie 25-letniej obecności na polskim rynku doświadczeniu, zyskała zaufanie w gronie pacjentów, lekarzy oraz kontrahentów. Produkty firmy Polfarmex są dostępne na rynkach krajów Europy Środkowej i Wschodniej, państw bałtyckich oraz na Dalekim Wschodzie.

Elektroniczny obieg faktur, a więc zarządzanie procesem rejestracji oraz obsługi zobowiązań kosztowych jest istotnym elementem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Pozwala na obniżenie ponoszonych przez przedsiębiorstwo kosztów oraz ilości czasu niezbędnego do obsługi faktur. Dzięki odzwierciedleniu omawianego procesu w Plus Workflow możliwe jest jego zautomatyzowanie i zestandaryzowanie obsługi zobowiązań kosztowych w firmie.

Grupa PKP Cargo to największy w Polsce i drugi w Unii Europejskiej operator kolejowych przewozów towarowych. W 2015 przewieźli 116,3 mln ton towarów za pomocą 750 pociągów każdego dnia. Przyczyniają się do wzrostu gospodarczego Polski, nieustannie rozwijając własny potencjał i kompetencje. Najważniejszą z nich jest transport kolejowy. PKP Cargo swoim klientom oferuje zintegrowane łańcuchy logistyczne obejmujące różne rodzaje transportu. Sukces Grupy PKP CARGO opiera się na trzech filarach: know-how zdobytym przez lata działania na dużą skalę, zespole wykwalifikowanych pracowników oraz największym w Polsce, wciąż unowocześnianym taborze kolejowym, liczącym 2600 lokomotyw i prawie 67 tys. wagonów.

Procesy biznesowe są nieodłącznym elementem pracy każdego przedsiębiorstwa. Stopień skomplikowania poszczególnych działań jest zróżnicowany i zależy zarówno od czynników wewnętrznych jak i zewnętrznych. Procesy mogą być proste, niewymagające angażowania dużej liczby osób, bądź bardzo złożone, do których wykonania niezbędni są wszyscy pracownicy danej organizacji. Dla ułatwienia codziennej pracy i sprawnego jej przebiegu Suncode oferuje wbudowane narzędzie w ramach Plus Workflow, dzięki któremu użytkownicy mają możliwość samodzielnego projektowania i uruchamiania nowych procesów biznesowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów.

Plichta, lider obszaru Polski północnej w dystrybucji wiodących na świecie marek samochodów decydował o wdrożeniu rozwiązania informatycznego, wspierającego elektroniczny obieg dokumentów. Zaproponowany przez Suncode system Plus Workflow pozwala spółce na zautomatyzowanie, zestandaryzowanie i uporządkowanie obiegu faktur w przedsiębiorstwie, a przez to obniżenie czasu i kosztów tego procesu.

Przedsiębiorstwo Lumel S.A. zdecydowało się na wdrożenie procesu elektronicznego obiegu zamówień, który istotnie wpływa na usprawnienie funkcjonowania wielu organizacji, a także stanowi doskonałe połączenie z elektronicznym obiegiem faktur. Do realizacji tego projektu wybrane zostało rozwiązanie Plus Workflow zaproponowane przez konsultantów Suncode.

Sieć Piotr i Paweł nieustannie stara się umacniać swoją pozycję na rynku wprowadzając zmiany technologiczne, które usprawniają system informacyjny oraz procesy biznesowe. Kolejnym działaniem dążącym do poprawy funkcjonowania organizacji było wdrożenie w centrali spółki systemu zarządzania procesami biznesowymi Plus Workflow w celu optymalizacji kosztów i zwiększenia efektywności procesów.

Sieć Piotr i Paweł nieustannie stara się umacniać swoją pozycję na rynku wprowadzając zmiany technologiczne, które usprawniają system informacyjny oraz procesy biznesowe. Kolejnym działaniem dążącym do poprawy funkcjonowania organizacji było wdrożenie w centrali spółki systemu zarządzania procesami biznesowymi Plus Workflow w celu optymalizacji kosztów i zwiększenia efektywności procesów.

Bałtycki Terminal Drobnicowy Gdynia, obecnie po połączeniu w Grupę OT Logistics, OT Port Gdynia Sp. z o.o. jest multimodalnym terminalem portowym, który zajmuje się obsługą ładunków drobnicowych w systemie ro-ro, sto-ro, lo-lo, ładunków masowych oraz kontenerów. Przedsiębiorstwo to w 2013 roku podjęło decyzję o wdrożeniu systemu obiegu dokumentów Plus Workflow OneClick w wersji serwerowej. Projekt wdrożenia objął rejestrację i archiwizację umów oraz proces akceptacji zapotrzebowań zakupu powiązany z procesem rejestracji i akceptacji faktur. System został zintegrowany z urządzeniami skanującymi Konica Minolta oraz systemem Graffiti ERP.

Przedsiębiorstwa działające na konkurencyjnym rynku w bardzo szybko zmieniającym się otoczeniu muszą zapewnić swoim pracownikom szybki dostęp do informacji niezbędnych z punktu widzenia podejmowanych przez nich decyzji. Odpowiedzią na zwiększające się potrzeby w tym obszarze są systemy Workflow pozwalające na kompleksowe zarządzanie dokumentami i procesami biznesowymi.

Obecnie przedsiębiorstwa decydują się na zastosowanie systemów informatycznych wspomagających zarządzanie dokumentami i procesami biznesowymi dążąc do obniżenia kosztów bieżącej działalności. Płocka firma BUDMAT jako narzędzie pozwalające osiągnąć ten cel wybrała system Plus Workflow oferowany przez Suncode.

loading...