Elektroniczny obieg dokumentow 2x

ORACLE

  • Najnowsze wersje platform pomagają przedsiębiorstwom usprawnić obsługę klienta

    Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu nowych, istotnych funkcji w platformach Oracle Service Cloud i Oracle Social Cloud, które umożliwiają przedsiębiorstwom usprawnienie obsługi klienta i podejmowanie bardziej świadomych decyzji biznesowych. Dzięki nowym możliwościom w zakresie obsługi klienta w kanałach społecznościowych przedsiębiorstwa mogą zwiększyć zaangażowanie klientów oraz uzyskać przydatne informacje biznesowe.

  • Innowacje na platformie Oracle Cloud Platform

    Firma Oracle wprowadza kolejne innowacje na platformie Oracle Cloud Platform i prezentuje istotne udoskonalenia, które ułatwią przedsiębiorstwom przenoszenie aplikacji biznesowych do chmury. Oracle oferuje teraz obsługę systemów Oracle Real Application Clusters (RAC), Oracle FastConnect i Microsoft Windows Server w ramach infrastruktury udostępnianej jako usługa (IaaS) następnej generacji.

  • Lepsza integracja rozproszonych danych i analizy w czasie rzeczywistym

    Firma Oracle rozszerzyła ofertę produktów do integracji danych dostępnych w ramach platformy Oracle Cloud Platform o usługę Oracle Data Integrator Cloud. Usługa ta znacznie upraszcza i przyspiesza integrację danych w całym przedsiębiorstwie, umożliwiając wykonywanie analiz w czasie rzeczywistym, które pomogą przedsiębiorstwu w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych.
  • 5 powodów, dla których chmurowa transformacja zaraz się zacznie

    Przejście na chmurę stanowi podróż — raczej maraton niż sprint — a przeważająca większość spółek wciąż jeszcze jest na jej początkowym etapie.

    Jak wynika ze statystyk, obecnie tempo transformacji chmurowej dynamicznie wzrasta. I nie ma się co dziwić. Technologie przetwarzania w chmurze zmieniają prawie wszystko, co wiemy o biznesie, informatyce, pracy i życiu. Nowe aplikacje, sposoby udostępniania technologii i modele świadczenia usług sprawiają, że firmy i ich pracownicy pracują dziś inaczej. Chmura tworzy nowe modele kontaktów z klientami, zapewniające im wyjątkową obsługę.

  • Accenture i Oracle rozszerzają ofertę grupy biznesowej

    Firmy Accenture i Oracle poinformowały, że rozwiązania z zakresu infrastruktury jako usługi (IaaS) będą teraz dostępne za pośrednictwem grupy biznesowej Accenture Oracle Business Group, uzupełniając dotychczasowe rozwiązania z kategorii oprogramowania jako usługi (SaaS) i platformy jako usługi (PaaS). Wzmacnia to pozycję Accenture jako największego globalnego integratora systemów marki Oracle i lidera na platformie Oracle Public Cloud.

  • Automatyczne uczenie zwiększa możliwości aplikacji biznesowych

    Na niedawnym spotkaniu społeczności architektów produktów Oracle (Oracle Product Architects Community) Stephen Green, który jest szefem działu wyszukiwania informacji i automatycznego uczenia w laboratorium Oracle Labs, zamierzał ogólnie przedstawić działalność swojej jednostki. Udało mu się omówić tylko trzy pierwsze slajdy. Pozostałą część godziny zajęło mu odpowiadanie na prawdziwy grad pytań dotyczących automatycznego uczenia i potencjalnych sposobów wykorzystania tej specjalistycznej techniki programowania w obszarach, którymi zajmowali się uczestnicy spotkania.

  • Betacom analizuje działanie baz danych 10-krotnie szybciej dzięki Chmurze Oracle

    Integratorzy systemowi, to elita w branży IT. Firmy tego segmentu posiadają nie tylko głęboką wiedzę technologiczną, dotyczącą produktów wielu dostawców, ale także kompetencje związanie z różnymi sektorami gospodarki i znajomość procesów biznesowych stosowanych w tych branżach.
  • Bezpieczeństwo w chmurze: odejście od modelu wspólnej odpowiedzialności jest groźne

    Wybierając usługę chmury lub oceniając jej dostawcę, firmy poświęcają mnóstwo czasu i zasobów na sprawdzenie funkcji, możliwości, infrastruktury i umów SLA. Ostatecznie przejście do modelu cloud computing jest poważną decyzją, oznaczającą rezygnację ze stosowanych od dawna praktyk i zaangażowanie w nowe modele biznesowe.
  • Big Data: Nowy poziom innowacyjności, konkurencyjności i produktywności

    W ostatnich latach ilość danych gwałtownie wzrosła, a analiza dużych zbiorów danych (tzw. Big Data) w przyszłości stanie się podstawą konkurencyjności, dając początek nowym falom wzrostu produktywności oraz innowacyjności w przedsiębiorstwach — jak pokazuje badanie przeprowadzone przez MGI i dział technologii biznesowych firmy McKinsey.
  • Boom na platformę jako usługę

    Rynek usług chmurowych rośnie obecnie ok. pięć razy szybciej niż inwestycje w systemy tradycyjne. Która z ich odmian rozwija się w najszybszym tempie?
    Z punktu widzenia Oracle najbardziej rozwija się grupa usług PaaS, czyli „platforma jako usługa”. System IT budowany w tym modelu może korzystać z praktycznie wszystkich podstawowych elementów środowiska IT ulokowanych w centrach obliczeniowych dostawcy usług chmurowych w zamian za opłatę uzależnioną od faktycznego ich wykorzystania.

    Rozmowa z Kamilem Kurowskim, dyrektorem sprzedaży technologii w Oracle Polska
  • Bycie pierwszym na rynku już nie wystarcza

    Bycie pierwszą firmą wprowadzającą dany produkt na rynek przez wiele lat było synonimem sukcesu — i nie bez powodu. Liczne firmy, od Forda do Nintendo, czerpały ogromne korzyści, jeśli jako pierwsze weszły na rynek z nowym i fascynującym produktem. Ale czy nadal tak jest? Czy wciąż sprawdza się zasada: „kto pierwszy, ten lepszy”?

  • Chatboty podbijają świat HR

    W ciągu zaledwie 3 lat liczba użytkowników Messengera wzrosła z 200 tys. do 1,2 mld. W Polsce jest on popularniejszy nawet od aplikacji natywnej Facebooka, co dobitnie pokazuje jak zmieniają się kanały komunikacji i z jakich narzędzi dzisiaj korzystamy najczęściej. To ważna wskazówka dla firm a działów HR w szczególności. Na rozwiniętych rynkach nie bez powodu sięgają one coraz częściej po napędzane sztuczną inteligencją chatboty.

  • Comarch usprawnia obsługę klientów enterprise dzięki Oracle Management Cloud

    Comarch, to jedna z największych polskich firm IT, producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych, który pomyślnie zrealizował ponad 3500 projektów. Od początku swojej działalności Comarch związany jest z Oracle Polska jako partnerem technologicznym i aplikacyjnym.

  • Cyfrowa transformacja przynosi zyski

    Ponad jedna piąta firm realizujących strategię cyfryzacji oczekuje jeszcze w tym roku ponad 10-proc. wzrostu przychodów. W przedsiębiorstwach, które nie wdrażają nowych technologii IT, odsetek ten jest dziesięciokrotnie niższy. Mimo to tylko 26 proc. krajowych przedsiębiorstw uwzględnia cyfryzację w swojej strategii – wynika z badania IDC na zlecenie Oracle Polska.

  • Cyfrowa transformacja przyspiesza z Oracle Live Experience Cloud

    Ponieważ technologie mobilne i cyfrowe wpływają na sposób, w jaki klienci kontaktują się z przedsiębiorstwami, firmy muszą szybko dostosować się do ich ewoluujących wymagań, aby zapewnić płynną, kontekstową obsługę w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach.

  • Cyfryzacja HR elementem przyjaznego środowiska pracy

    Nowe technologie i nowoczesne narzędzia cyfrowe ułatwiają komunikację między pracownikami a zespołami, upraszczają obowiązki oraz pozwalają wykonywać pracę zdalnie. Pracodawcy oferują tego typu rozwiązania, by budować wizerunek firmy jako przyjaznego miejsca do pracy, a także przyciągać najlepszych pracowników. – Na wizerunek pracodawcy składa się również odpowiednie zarządzanie różnorodnością w firmie oraz umożliwianie pracownikom realizacji swoich pasji – mówi Jacek Kowalski, członek zarządu ds. zasobów ludzkich w Orange Polska.

  • Czego dział HR może spodziewać się w 2017 roku?

    Rok 2016 upłynął pod znakiem cyfrowej transformacji. Działy HR z niecierpliwością czekają na wprowadzenie tych nowych idei w życie w przyszłym roku. Poniżej podaję trzy idee, które powinny być na pierwszych miejscach listy życzeń każdej firmy.
  • Diagnostyka zwiększa bezpieczeństwo baz danych dzięki usługom tworzenia kopii zapasowych w Chmurze Oracle

    Ze względu na rozwój opieki zdrowotnej ukierunkowanej na pacjenta oraz coraz większe możliwości pacjentów, na całym świecie w systemach opieki zdrowotnej ma obecnie miejsce ogromny postęp medyczny i technologiczny. Dzieje się tak również w Polsce, a przykładem może być firma Diagnostyka Sp. z o.o., która wdrożyła rozwiązanie Oracle Database Backup for Disaster Recovery do tworzenia kopii zapasowych baz danych na potrzeby odtwarzania po awarii.
  • Dlaczego chmura działa jak orkiestra, w której PaaS jest dyrygentem?

    Instrumenty muzyczne brzmią doskonale osobno, ale jeszcze lepiej razem! Podobnie ma się rzecz z usługami chmurowymi. Przez wiele lat wdrożenie chmury prezentowano jako serię wyborów. Dotyczyły one np. tego, czy wdrożyć chmurę publiczną czy prywatną, bądź czy zignorować obie i nadal używać systemów lokalnych. Przedsiębiorstwa musiały zmierzyć się również z szeroką gamą usług — zaczynając od oprogramowania jako usługi (SaaS), a następnie płynnie przechodząc do infrastruktury jako usługi (IaaS) i platformy jako usługi (PaaS). Generowało to dalsze pytania: która z tych usług byłaby najbardziej korzystna? W którą warto zainwestować od razu, a która może poczekać?

  • Do 2020r. 8 na 10 producentów będzie wykorzystywać technologie wirtualnej rzeczywistości do obsługi klienta

    Nowe badanie Oracle pokazuje, że firmy z branży produkcji i wysokich technologii w przyszłości będą wykorzystywać technologie wirtualnej rzeczywistości nie tylko w procesach planowania i produkcji, lecz także obsługi klienta.
loading...