ERP view itintegro

ORACLE

  • Najnowsze wersje platform pomagają przedsiębiorstwom usprawnić obsługę klienta

    Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu nowych, istotnych funkcji w platformach Oracle Service Cloud i Oracle Social Cloud, które umożliwiają przedsiębiorstwom usprawnienie obsługi klienta i podejmowanie bardziej świadomych decyzji biznesowych. Dzięki nowym możliwościom w zakresie obsługi klienta w kanałach społecznościowych przedsiębiorstwa mogą zwiększyć zaangażowanie klientów oraz uzyskać przydatne informacje biznesowe.

  • Innowacje na platformie Oracle Cloud Platform

    Firma Oracle wprowadza kolejne innowacje na platformie Oracle Cloud Platform i prezentuje istotne udoskonalenia, które ułatwią przedsiębiorstwom przenoszenie aplikacji biznesowych do chmury. Oracle oferuje teraz obsługę systemów Oracle Real Application Clusters (RAC), Oracle FastConnect i Microsoft Windows Server w ramach infrastruktury udostępnianej jako usługa (IaaS) następnej generacji.

  • Lepsza integracja rozproszonych danych i analizy w czasie rzeczywistym

    Firma Oracle rozszerzyła ofertę produktów do integracji danych dostępnych w ramach platformy Oracle Cloud Platform o usługę Oracle Data Integrator Cloud. Usługa ta znacznie upraszcza i przyspiesza integrację danych w całym przedsiębiorstwie, umożliwiając wykonywanie analiz w czasie rzeczywistym, które pomogą przedsiębiorstwu w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych.
  • 5 powodów, dla których chmurowa transformacja zaraz się zacznie

    Przejście na chmurę stanowi podróż — raczej maraton niż sprint — a przeważająca większość spółek wciąż jeszcze jest na jej początkowym etapie.

    Jak wynika ze statystyk, obecnie tempo transformacji chmurowej dynamicznie wzrasta. I nie ma się co dziwić. Technologie przetwarzania w chmurze zmieniają prawie wszystko, co wiemy o biznesie, informatyce, pracy i życiu. Nowe aplikacje, sposoby udostępniania technologii i modele świadczenia usług sprawiają, że firmy i ich pracownicy pracują dziś inaczej. Chmura tworzy nowe modele kontaktów z klientami, zapewniające im wyjątkową obsługę.

  • Accenture i Oracle rozszerzają ofertę grupy biznesowej

    Firmy Accenture i Oracle poinformowały, że rozwiązania z zakresu infrastruktury jako usługi (IaaS) będą teraz dostępne za pośrednictwem grupy biznesowej Accenture Oracle Business Group, uzupełniając dotychczasowe rozwiązania z kategorii oprogramowania jako usługi (SaaS) i platformy jako usługi (PaaS). Wzmacnia to pozycję Accenture jako największego globalnego integratora systemów marki Oracle i lidera na platformie Oracle Public Cloud.

  • Automatyczne uczenie zwiększa możliwości aplikacji biznesowych

    Na niedawnym spotkaniu społeczności architektów produktów Oracle (Oracle Product Architects Community) Stephen Green, który jest szefem działu wyszukiwania informacji i automatycznego uczenia w laboratorium Oracle Labs, zamierzał ogólnie przedstawić działalność swojej jednostki. Udało mu się omówić tylko trzy pierwsze slajdy. Pozostałą część godziny zajęło mu odpowiadanie na prawdziwy grad pytań dotyczących automatycznego uczenia i potencjalnych sposobów wykorzystania tej specjalistycznej techniki programowania w obszarach, którymi zajmowali się uczestnicy spotkania.

  • Betacom analizuje działanie baz danych 10-krotnie szybciej dzięki Chmurze Oracle

    Integratorzy systemowi, to elita w branży IT. Firmy tego segmentu posiadają nie tylko głęboką wiedzę technologiczną, dotyczącą produktów wielu dostawców, ale także kompetencje związanie z różnymi sektorami gospodarki i znajomość procesów biznesowych stosowanych w tych branżach.
  • Big Data: Nowy poziom innowacyjności, konkurencyjności i produktywności

    W ostatnich latach ilość danych gwałtownie wzrosła, a analiza dużych zbiorów danych (tzw. Big Data) w przyszłości stanie się podstawą konkurencyjności, dając początek nowym falom wzrostu produktywności oraz innowacyjności w przedsiębiorstwach — jak pokazuje badanie przeprowadzone przez MGI i dział technologii biznesowych firmy McKinsey.
  • Boom na platformę jako usługę

    Rynek usług chmurowych rośnie obecnie ok. pięć razy szybciej niż inwestycje w systemy tradycyjne. Która z ich odmian rozwija się w najszybszym tempie?
    Z punktu widzenia Oracle najbardziej rozwija się grupa usług PaaS, czyli „platforma jako usługa”. System IT budowany w tym modelu może korzystać z praktycznie wszystkich podstawowych elementów środowiska IT ulokowanych w centrach obliczeniowych dostawcy usług chmurowych w zamian za opłatę uzależnioną od faktycznego ich wykorzystania.

    Rozmowa z Kamilem Kurowskim, dyrektorem sprzedaży technologii w Oracle Polska
  • Bycie pierwszym na rynku już nie wystarcza

    Bycie pierwszą firmą wprowadzającą dany produkt na rynek przez wiele lat było synonimem sukcesu — i nie bez powodu. Liczne firmy, od Forda do Nintendo, czerpały ogromne korzyści, jeśli jako pierwsze weszły na rynek z nowym i fascynującym produktem. Ale czy nadal tak jest? Czy wciąż sprawdza się zasada: „kto pierwszy, ten lepszy”?

  • Comarch usprawnia obsługę klientów enterprise dzięki Oracle Management Cloud

    Comarch, to jedna z największych polskich firm IT, producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych, który pomyślnie zrealizował ponad 3500 projektów. Od początku swojej działalności Comarch związany jest z Oracle Polska jako partnerem technologicznym i aplikacyjnym.

  • Cyfrowa transformacja przynosi zyski

    Ponad jedna piąta firm realizujących strategię cyfryzacji oczekuje jeszcze w tym roku ponad 10-proc. wzrostu przychodów. W przedsiębiorstwach, które nie wdrażają nowych technologii IT, odsetek ten jest dziesięciokrotnie niższy. Mimo to tylko 26 proc. krajowych przedsiębiorstw uwzględnia cyfryzację w swojej strategii – wynika z badania IDC na zlecenie Oracle Polska.

  • Cyfryzacja HR elementem przyjaznego środowiska pracy

    Nowe technologie i nowoczesne narzędzia cyfrowe ułatwiają komunikację między pracownikami a zespołami, upraszczają obowiązki oraz pozwalają wykonywać pracę zdalnie. Pracodawcy oferują tego typu rozwiązania, by budować wizerunek firmy jako przyjaznego miejsca do pracy, a także przyciągać najlepszych pracowników. – Na wizerunek pracodawcy składa się również odpowiednie zarządzanie różnorodnością w firmie oraz umożliwianie pracownikom realizacji swoich pasji – mówi Jacek Kowalski, członek zarządu ds. zasobów ludzkich w Orange Polska.

  • Czego dział HR może spodziewać się w 2017 roku?

    Rok 2016 upłynął pod znakiem cyfrowej transformacji. Działy HR z niecierpliwością czekają na wprowadzenie tych nowych idei w życie w przyszłym roku. Poniżej podaję trzy idee, które powinny być na pierwszych miejscach listy życzeń każdej firmy.
  • Diagnostyka zwiększa bezpieczeństwo baz danych dzięki usługom tworzenia kopii zapasowych w Chmurze Oracle

    Ze względu na rozwój opieki zdrowotnej ukierunkowanej na pacjenta oraz coraz większe możliwości pacjentów, na całym świecie w systemach opieki zdrowotnej ma obecnie miejsce ogromny postęp medyczny i technologiczny. Dzieje się tak również w Polsce, a przykładem może być firma Diagnostyka Sp. z o.o., która wdrożyła rozwiązanie Oracle Database Backup for Disaster Recovery do tworzenia kopii zapasowych baz danych na potrzeby odtwarzania po awarii.
  • Dlaczego chmura działa jak orkiestra, w której PaaS jest dyrygentem?

    Instrumenty muzyczne brzmią doskonale osobno, ale jeszcze lepiej razem! Podobnie ma się rzecz z usługami chmurowymi. Przez wiele lat wdrożenie chmury prezentowano jako serię wyborów. Dotyczyły one np. tego, czy wdrożyć chmurę publiczną czy prywatną, bądź czy zignorować obie i nadal używać systemów lokalnych. Przedsiębiorstwa musiały zmierzyć się również z szeroką gamą usług — zaczynając od oprogramowania jako usługi (SaaS), a następnie płynnie przechodząc do infrastruktury jako usługi (IaaS) i platformy jako usługi (PaaS). Generowało to dalsze pytania: która z tych usług byłaby najbardziej korzystna? W którą warto zainwestować od razu, a która może poczekać?

  • Do 2020r. 8 na 10 producentów będzie wykorzystywać technologie wirtualnej rzeczywistości do obsługi klienta

    Nowe badanie Oracle pokazuje, że firmy z branży produkcji i wysokich technologii w przyszłości będą wykorzystywać technologie wirtualnej rzeczywistości nie tylko w procesach planowania i produkcji, lecz także obsługi klienta.
  • Dwukrotne przyspieszenie czasu obsługi klienta dzięki Oracle Cloud

    Firma Transition Technologies S.A. stosuje usługi Oracle Management Cloud do kontroli działania własnych aplikacji zainstalowanych u klientów i proaktywnego zarządzania tymi środowiskami.
  • Dzięki Oracle Cloud Platform małe i średnie przedsiębiorstwa mają większe możliwości rozwoju

    Firma Oracle poinformowała, że wiele małych i średnich przedsiębiorstw podejmuje z nią strategiczną współpracę podczas migracji do chmury. Małe i średnie przedsiębiorstwa dostrzegają korzyści z używania funkcji klasy korporacyjnej dostarczanych przez platformę Oracle Cloud, które zapewniają szybkie opracowywanie aplikacji, wysoką i przewidywalną wydajność, duże bezpieczeństwo oraz elastyczną skalowalność pomagającą im w rozwoju.
  • Elastyczne rozwiązania do analiz graficznych Oracle Business Intelligence 12c

    Firma Oracle poinformowała o dostępności platformy Oracle Business Intelligence 12c (BI 12c), która zapewnia przedsiębiorstwom nową jakość łączenia graficznych analiz dowolnych danych na wspólnej platformie analitycznej. Dzięki Oracle BI 12c, stanowiącej fundament oferty rozwiązań analitycznych Oracle, pracownicy wszystkich działów przedsiębiorstwa mogą używać jednej zintegrowanej platformy do samoobsługowej, graficznej analizy danych oraz szybkiego uzyskiwania odpowiedzi na pytania biznesowe zarówno w biurze, jak i poza nim.

loading...