Firma Entertrade Sp. z o.o. postawiła na rozwój systemem ERP Asseco Business Solutions

Asseco Business Solutions zakończyło wdrożenie systemu Asseco Softlab ERP w firmie Entertrade Sp. z o.o., która jest generalnym dystrybutorem znanych w Europie części zamiennych do samochodów marki KAMOKA, takich jak elementy zawieszenia, hamulców, układu kierowniczego czy przeniesienia napędu. Celem implementacji było usprawnienie procesu sprzedaży tradycyjnej oraz internetowej, a także optymalizacja zarządzania gospodarką magazynową dystrybutora.


 
Asseco Business Solutions uruchomiło w firmie Entertrade wersję branżową aplikacji Asseco Softlab ERP, dedykowaną dla przedsiębiorstw zajmujących się sprzedażą oraz dystrybucją części motoryzacyjnych.
Ze względu na duże zainteresowanie klientów z branży motoryzacyjnej opracowaliśmy specyficzne rozwiązanie klasy ERP dla dystrybutorów części samochodowych. Aplikacja powstała w oparciu o bogate doświadczenie zdobyte przez naszą firmę podczas realizacji wdrożeń u wielu liderów branży motoryzacyjnej w Polsce. Cieszymy się, że nasz system będzie teraz także wspierał czołowego dystrybutora produktów KAMOKA w naszym kraju – mówi Maciej Bechtold, Szef Wydziału Handlowo-Projektowego Asseco Softlab ERP.
Uruchomione moduły wsparły firmę Entertrade w takich obszarach, jak logistyka i sprzedaż, magazyn wysokiego składowania (WMS) oraz kasa, bank i rozrachunki (w tym rozbudowana obsługa klientów faktoringowych).

Ponadto program Asseco Softlab ERP został zintegrowany z systemem Integra WebCatalog, który umożliwia dokonywanie zamówień odbiorców przez Internet. Rozwiązanie współpracuje również ze specjalistycznym katalogiem części samochodowych TecDoc oraz z programem spedycyjnym firmy DPD. Asseco Softlab ERP pomaga także w planowaniu i zarządzaniu dostawami od kontrahentów dalekowschodnich.
Zdecydowaliśmy się na system Asseco Softlab ERP, który posiada sprawdzoną na rynku wersję aplikacji dla dystrybutorów części samochodowych. Pozwoliło nam to na oszczędność czasu i kosztów adaptacji rozwiązania do zarządzania, dzięki wykorzystaniu gotowego systemu branżowego. Nowy program umożliwi nam lepsze zarządzanie częściami i akcesoriami, usprawni wystawianie dokumentów handlowych i pomoże rozwinąć sprzedaż w Internecie – mówi Tomasz Kępiński, Prezes Zarządu Komplementariusza Entertrade Sp. z o.o.
Źródło: Asseco Business Solutions

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top