Udany rok 2005 dla firmy BPSC

BPSC ERPFirma BPSC S.A., czołowy polski producent systemów klasy ERP, dokonała podsumowania finansowego roku 2005. Przychody ze sprzedaży pakietu Impuls BPSC wyniosły 26,3 mln zł.




Impuls BPSC należy w tej chwili do czołowych systemów na polskim rynku ERP. Przychody ze sprzedaży pakietu wyniosły 26,3 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 20% w stosunku do roku poprzedniego. Szacunkowy zysk wyniósł 1,2 mln zł. Udział BPSC w rynku wzrósł z 3,62% do 4,64%. Natomiast udział w rynku kompleksowych wdrożeń (obejmujących wszystkie obszary działalności przedsiębiorstw) wynosi blisko 40%, co plasuje firmę na pozycji lidera w tej dziedzinie.

W opublikowanym w czerwcu 2005 roku raporcie DiS Impuls BPSC znalazł się na pierwszym miejscu wśród polskich rozwiązań, natomiast na czwartym w ogólnej klasyfikacji największych pakietów ERP dostępnych na polskim rynku. W tej chwili z systemu korzysta już ponad 240 przedsiębiorstw. W 2005 roku BPSC pozyskało 65 klientów. Grono użytkowników systemu Impuls BPSC poszerzyło się o 42 przedsiębiorstwa, które dotychczas nie współpracowały z BPSC oraz 23 nowo powstałe spółki należące do grup kapitałowych, będących już od kilku lat klientami BPSC.

W 2005 roku BPSC nadal umacniała swoją pozycję w kluczowych dla niej branżach. W branży meblarskiej system Impuls BPSC wybrały m.in. firmy Rejs, Wojtpol i Meble Bodzio. W sektorze energetycznym rozpoczęto wdrożenia w Enion S.A. (oddziały w Krakowie i Bielsku - Białej) oraz w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Jastrzębie. Nie zabrakło także wdrożeń w sektorze produkcyjnym – m.in. Grupa Kapitałowa Fasing SA, Węgliki Spiekane „Baildonit”, Sonel SA, POCH SA i spożywczym – m.in. Sław-pol, WSP Społem Kielce (producent Majonezu Kieleckiego), Dobrosława, Farmutil.

„Jesteśmy dumni, że pakiet Impuls BPSC należy obecnie do najbardziej kompleksowych rozwiązań na polskim rynku. Na jego bazie budujemy i wdrażamy wersje dedykowane, w pełni zaspokajające potrzeby poszczególnych branż gospodarki. Kolejny rok wysokiego wzrostu przychodów ze sprzedaży i systematycznie powiększająca się liczba klientów potwierdza słuszność przyjętej przez nas strategii.” – powiedział Ignacy Miedziński, prezes BPSC.

W 2005 roku firma BPSC nadal konsekwentnie rozbudowywała sieć swoich partnerów, dzięki którym dociera do szerszego grona klientów na terenie całej Polski. 15 spośród 65 zawartych kontraktów podpisali partnerzy handlowi spółki.

W tegorocznej edycji Konkursu Promocyjnego Lider Rynku - EURO LEADER, Impuls BPSC zdobył tytuł najlepszego polskiego systemu klasy ERP. Z powodzeniem przeszedł etap porównania konkurencyjnych zgłoszeń i znalazł się w elitarnej grupie Liderów Rynku. Firma BPSC została też laureatem czternastej edycji prestiżowego konkursu Business Centre Club – Lider Polskiego Biznesu 2004. BPSC znalazło się także na liście najszybciej rozwijających się firm technologicznych Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki wg rankingów Technology Fast 50 oraz Technology Fast 500 przygotowanych przez międzynarodową firmę audytorską Deloitte. Kryterium opracowania rankingu był wzrost przychodów w ostatnich pięciu latach. Przychody BPSC SA wzrosły w tym czasie aż o 133%.

Źródło: www.bpsc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top