ERP view itintegro

Comarch znalazł się wśród firm zaproszonych przez firmę badawczą Forrester do uczestnictwa w badaniu „2016 Forrester Wave”. Forrester oceniał dostawców usług za pomocą 40 kryteriów, które można połączyć w trzy szersze kategorie dotyczące aktualnej oferty, strategii i obecności na rynku. Comarch otrzymał najlepsze oceny za zarządzanie lojalnością, strukturę cenową oraz typowy rozmiar projektu. W dwóch ostatnich przypadkach była to zarazem maksymalna punktacja.

REKLAMA:
 
 
Rozważ Comarch, jeżeli możliwości technologiczne są Twoim głównym priorytetem – stwierdza raport. To zdanie podkreśla główną zaletę Comarch – silne techniczne zaplecze i wiedzę. Comarch znalazł się w kategorii końcowych dostawców dla dużych przedsiębiorstw. W raporcie jest określany jako firma osiągająca dobre wyniki (strong performer) i oferująca konkurencyjne możliwości.
Comarch z pewnością dostarcza na rynek wiele możliwości do zarządzania lojalnością poprzez swoje produkty i doświadczenie w zarządzaniu dużymi programami partnerskimi dla linii lotniczych oraz firm z branży turystycznej i paliwowej. Klienci są bardzo zadowoleni z jakości produktów Comarch i wskazując na dużą sprawność wdrożenia technologii oraz fachową wiedzę.. Jak jeden klient powiedział: "Naprawdę spodobało mi się, że potrafili…dostosować się do wyjątkowości naszego biznesu" – czytamy w raporcie Forrestera.
Dodatkowo Forrester umieścił Comarch wśród dostawców, którzy rozwijają działalność na nowych rynkach: ostatnia inwestycja Comarch – przejęcie amerykańskiej spółki Thanks Again – rozbudowała ofertę dla klientów z branży podróżniczej, a wdrożenie nowego rozwiązania – Smart City pozwoli władzom samorządowym wykorzystać posiadane oprogramowanie do zarządzania lojalnością we współpracy z instytucjami rządowymi, biznesowymi i lokalnymi.

Ponadto, tylko w 2015 roku rozwiązania Comarch zostały wymienione przez Gartnera, inną kluczową firmę badawczą, w dwóch raportach zatytułowanych odpowiednio „Hype Cycle for Digital Commerce” i „The Gartner CRM Vendor Guide”.
To doskonała wiadomość. Nasze zaawansowane rozwiązanie, międzynarodowe doświadczenie, szybki rozwój produktu i strategiczne decyzje naszego zarządu pozwoliły osiągnąć status „Strong Performer”. Nasza praca z ponad osiemdziesięcioma klientami, takimi jak firmy FMCG, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe, linie lotnicze była tego warta – mówi Radoslaw Zep, Comarch CRM&Marketing Product Manager.
Comarch posiada ponad dwadzieścia lat doświadczenia w projektowaniu, wdrażaniu i integrowaniu rozwiązań IT spełniających najnowsze światowe standardy. CRM&Marketing to kompleksowy pakiet rozwiązań IT i usług eksperckich, który pomaga budować programy lojalnościowe i zarządzać nimi, tworzyć dobre relacje z klientami, automatyzować procesy marketingowe i ostatecznie, zwiększać zyski. Nasze oprogramowanie wspiera wszystkie działania tworzące wartość dla uczestników programu lojalnościowego. Comarch zna specyfikę wielu branż dzięki doświadczeniu zdobytemu w trakcie pracy z ponad osiemdziesięcioma klientami, do których zaliczają się firmy FMCG, sieci handlowe, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe, linie lotnicze i lotniska, m.in. JetBlue Airways, Heathrow Airport czy BP. Oferta Comarch obejmuje również narzędzia do analizy Big Data i innowacyjne, oparte na grywalizacji, systemy do budowania zaangażowania klientów, które zwiększają zyski i wzmacniają relacje pomiędzy klientami, partnerami i marką.

Źródło: www.comarch.pl

PODOBNE


loading...