Elektroniczny obieg dokumentow 2x

Płynność pracy na komputerze zależy od łatwości dostępu do informacji. Wykonując swoje codzienne obowiązki chcemy, aby wgląd w bazy był szybki, a wszystkie potrzebne nam dane wyświetlały się w przejrzysty sposób. Z tego powodu pracownicy coraz częściej używają wielu monitorów podpiętych do jednej stacji roboczej.

REKLAMA:
raport erp 2017 kliknij pobierz
 
 
Analogicznie, praca w systemie SAP Business One staje się o wiele bardziej efektywna, jeżeli korzystamy z kilku monitorów. W takiej konfiguracji sprzętowej wprowadzenie najprostszej informacji nie wymaga wielokrotnego przeskakiwania ze strony na stronę i klikania w te same zakładki, aby odszukać potrzebne nam treści, tylko pożądana zawartość wyświetla się jednocześnie obok siebie. W efekcie, szybko i sprawnie uzupełniamy informacje o partnerach handlowych, szansach sprzedaży, fakturach, zleceniach, ofertach, zamówieniach, rozliczeniach, etc.

Przywołajmy najprostsze przykłady. Po pierwsze, opisywanie faktur w aplikacji SPUMA jest o wiele łatwiejsze, kiedy dokument, na którym pracujemy, cały czas widoczny jest na drugim monitorze. Po drugie, firma X otrzymuje kilkadziesiąt zapytań na produkt/usługę. Aby nie pominąć żadnego potencjalnego klienta, pracownik korzystający z SAP Business One natychmiast przenosi dane do systemu, tworząc kolejnych partnerów handlowych. Łatwość uzupełniania informacji wzrasta, kiedy na dwóch monitorach jednocześnie widoczne są dane do wprowadzenia i tworzona kartoteka partnera handlowego. Taki dostęp do informacji eliminuje pomyłki i znacząco skraca proces aktualizacji danych.

Badania wykazały, że zwiększenie liczby monitorów na biurku pracownika radykalnie podnosi jego produktywność. Natomiast sama praca w systemie SAP Business One z dostępem do kilku ekranów jest nie tylko o wiele bardziej wydajna, ale przede wszystkim wygodna.

Źródło: www.altab.pl

PODOBNE


loading...