ERP view itintegro

MICROSOFTNowy klient w 26 sekund, czyli jak działać szybko i efektywnie

20 października 2017 r., godzina: 10:00

Zapisz się już dziś na spotkanie z ekspertami PwC i Focus Telekom Polska. Zobacz jak działać szybko i skutecznie dzięki wykorzystaniu pełnej integracji Dynamics 365 z rozwiązaniem generującym natychmiastowe połączenia telefoniczne typu call center!

Zdobądź przewagę oferując swoim partnerom oraz pracownikom punktów sprzedaży narzędzie, które podniesie jakość procesu obsługi i wsparcia sieci.

Zapisz się na bezpłatne webinarium i dowiedz się jak szybciej pozyskiwać nowych potencjalnych Klientów, w tym m.in.:

  • Jak zautomatyzować pierwszy kontakt Klienta by go nie utracić?
  • Jak podnieść wydajność i efektywność komunikacji z Klientem?
  • Jak skutecznie raportować dane?

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

PODOBNE


loading...