ERP view itintegro

Dostawca usług z branży sprzedaży detalicznej wdroży oprogramowanie do zarządzania serwisem w celu zwiększenia zdolności serwisowych.

Oracle poinformował ostatnio, że został uznany za lidera w raporcie firmy Gartner pt. 2017 Magic Quadrant for Sales Force Automation. Oracle został uplasowany w polu liderów ze względu na kompletność wizji i zdolność do jej realizacji. To już drugie ostatnio wyróżnienie w tej kategorii oprogramowania Oracle.

Firma Oracle poinformowała, że w raporcie pt. The Forrester Wave™: Sales Force Automation Solutions, Q2 2017 przygotowanym przez firmę Forrester Research, Oracle został uznany za jednego z liderów rynku rozwiązań do automatyzacji pracy działu sprzedaży. Autorzy analizy docenili „szeroką gamę aplikacji handlowych [Oracle] dostępnych na jednej platformie”. W raporcie zauważono też, że „platforma Oracle obejmuje swoim zasięgiem liczne branże, co pozwala specjalistom ds. tworzenia i udostępniania aplikacji szybciej generować wartość za pomocą dostępnych rozwiązań”.

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, udostępniła pierwszą aktualizację rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 5.7 zawierającą integrację ze środowiskiem Sales Cloud oraz wszechstronne narzędzia zgodne z koncepcją przedsiębiorstwa 2.0 z funkcjami umożliwiającymi klientom pracę grupową.

Z badań Ipsos MORI przeprowadzonych na zlecenie Microsoft wynika, że 1/3 pracowników w polskim małym i średnim biznesie nadal najchętniej komunikuje się z klientami w trakcie bezpośrednich spotkań. Przedstawiciele europejskich firm wybierają częściej interakcję za pośrednictwem e-maila, do czego przyznaje się 34 proc. respondentów. Jednocześnie 14 proc. polskich pracowników przyznało, że kończy swoje codzienne zadania firmowe podczas podróży samochodem czy w domu (18 proc. wskazań). Statystyki wyraźnie pokazują, że praca w terenie z różnych miejsc staje się standardem, który wymaga odpowiednich narzędzi do komunikacji i współpracy.

Badanie firmy IFS dowodzi, że lepszy mobilny dostęp do oprogramowania dla przedsiębiorstw warunkuje gotowość firm na transformację cyfrową. 
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, opublikowała wstępny raport z przeprowadzonego badania, wskazujący silny związek między mobilnym dostępem do firmowego oprogramowania a gotowością firmy na cyfrową transformację.
 

Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego (SOT) rozszerza współpracę ze spółką Infinite w zakresie automatyzacji działań sprzedaży. Niedawno zakończyło się wdrożenie systemu mobilnego Infinite SFA, który wspiera pracę przedstawicieli handlowych SOT na terenie całego kraju. Aplikacja mobilna jest kolejnym zaawansowanym narzędziem IT w firmie z Białegostoku, która od lat inwestuje w nowoczesne technologie dla handlu.

Nowoczesny handel nie mógłby istnieć bez nowych technologii. Dzięki innowacyjnym systemom IT, dyrektor działu handlowego (Chief Sales Officer) może zwiększyć efektywność swoich pracowników, skracając przy tym czas realizacji planów sprzedażowych. Pracownik handlowy, wyposażony w odpowiednią aplikację mobilną, zintegrowaną z centralnym systemem ERP, jest w stanie znacznie usprawnić spotkania z klientami oraz wydajniej wykonywać wszystkie swoje obowiązki.

Wrażenia towarzyszące zakupom to dziś kluczowy czynnik decydujący o wyniku sprzedaży. Według analiz Deloitte 6 na 10 konsumentów podejmuje dziś decyzje na podstawie opinii rodziny i przyjaciół, połowa – recenzji w internecie. Dla porównania, firmom ufa tylko 7% z nich. W tej sytuacji główną rolą marketingu staje się wzmacnianie pozytywnych emocji wokół marek. A te rodzą się dziś w ogromnej liczbie kanałów interakcji.

Druga edycja rocznego raportu „Salesforce: State of Sales” pokazuje światowe trendy w obszarze sprzedaży. W opracowaniu zebrano m.in. informacje o czynnikach, które obecnie mają największe przełożenie na wzrost przychodów firm.

Zaawansowane rozwiązanie mobilne wspierające sprzedaż jest dostępne od lutego na platformie Microsoft Universal Windows Platform (UWP). Tym samym aplikacja dołącza do portfolio usług wspierających mobilnych pracowników, wykorzystujących smartfony i tablety jako podstawowe narzędzia pracy.

Liczba użytkowników telefonów komórkowych stale rośnie, jednak dotychczas trend ten zdawał się nie przynosić wybuchu popularności zakupów z poziomu smartfonów i tabletów. Najnowszy raport Deloitte „TMT Report 2016” wskazuje jednak na coś zupełnie innego. Według badaczy liczba osób, które stale płacą za produkty i usługi z poziomu urządzeń mobilnych, w 2016 roku sięgnie 50 mln. To wzrost o 150 proc. w perspektywie rok do roku . Dane te są o tyle zaskakujące, że dotychczas strony mobilne największych sprzedawców notowały niewielką liczbę transakcji. Według ekspertów użytkownicy urządzeń mobilnych przekraczają jedną z ostatnich barier, które spowalniają nieuchronną dominację smartfonów i tabletów nad światem technologii dla konsumentów.

Z badania zleconego przez firmę Libentis wynika, że prawie połowa Polaków ma wyłącznie dla siebie tylko dwie godziny dziennie. Dlatego poszukiwane i doceniane są wszelkie narzędzia, które pozwalają zaoszczędzić kilka dodatkowych minut. Temu służyć mają mobilne aplikacje 3.0, które wykorzystując lokalizację i zachowania użytkownika, analizują dane i dostarczają mu spersonalizowane informacje. Dzięki temu oszczędza ona czas, a czasem także pieniądze.

Comarch zakończył sukcesem projekt wdrożenia w grupie UNIQA Polska nowej odsłony platformy internetowej wspierającej sprzedaż ubezpieczeń oraz obsługę posprzedażową.

Według najnowszego raportu Gartnera „Hype cycle for consumer goods” jednym z najważniejszych trendów przez najbliższe lata będzie Supply Chain Big Data Analytics. Według Noha Tohamy, eksperta z firmy Gartner analiza Big Data usprawnia procesy w łańcuchu dostaw od zwykłej widoczności stanów magazynowych do zarządzania aktywami i ryzykiem. Badania pokazują, że w 2013r. aż 72% przedsiębiorstw nadal pracowało nad zdefiniowaniem własnego business case dla inwestycji w technologie wykorzystujące Big Data w łańcuchu dostaw.

loading...