it integro systemy erp w abonamenci 1920

Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego (SOT) rozszerza współpracę ze spółką Infinite w zakresie automatyzacji działań sprzedaży. Niedawno zakończyło się wdrożenie systemu mobilnego Infinite SFA, który wspiera pracę przedstawicieli handlowych SOT na terenie całego kraju. Aplikacja mobilna jest kolejnym zaawansowanym narzędziem IT w firmie z Białegostoku, która od lat inwestuje w nowoczesne technologie dla handlu.

Nowoczesny handel nie mógłby istnieć bez nowych technologii. Dzięki innowacyjnym systemom IT, dyrektor działu handlowego (Chief Sales Officer) może zwiększyć efektywność swoich pracowników, skracając przy tym czas realizacji planów sprzedażowych. Pracownik handlowy, wyposażony w odpowiednią aplikację mobilną, zintegrowaną z centralnym systemem ERP, jest w stanie znacznie usprawnić spotkania z klientami oraz wydajniej wykonywać wszystkie swoje obowiązki.

Wrażenia towarzyszące zakupom to dziś kluczowy czynnik decydujący o wyniku sprzedaży. Według analiz Deloitte 6 na 10 konsumentów podejmuje dziś decyzje na podstawie opinii rodziny i przyjaciół, połowa – recenzji w internecie. Dla porównania, firmom ufa tylko 7% z nich. W tej sytuacji główną rolą marketingu staje się wzmacnianie pozytywnych emocji wokół marek. A te rodzą się dziś w ogromnej liczbie kanałów interakcji.

Druga edycja rocznego raportu „Salesforce: State of Sales” pokazuje światowe trendy w obszarze sprzedaży. W opracowaniu zebrano m.in. informacje o czynnikach, które obecnie mają największe przełożenie na wzrost przychodów firm.

Zaawansowane rozwiązanie mobilne wspierające sprzedaż jest dostępne od lutego na platformie Microsoft Universal Windows Platform (UWP). Tym samym aplikacja dołącza do portfolio usług wspierających mobilnych pracowników, wykorzystujących smartfony i tablety jako podstawowe narzędzia pracy.

Liczba użytkowników telefonów komórkowych stale rośnie, jednak dotychczas trend ten zdawał się nie przynosić wybuchu popularności zakupów z poziomu smartfonów i tabletów. Najnowszy raport Deloitte „TMT Report 2016” wskazuje jednak na coś zupełnie innego. Według badaczy liczba osób, które stale płacą za produkty i usługi z poziomu urządzeń mobilnych, w 2016 roku sięgnie 50 mln. To wzrost o 150 proc. w perspektywie rok do roku . Dane te są o tyle zaskakujące, że dotychczas strony mobilne największych sprzedawców notowały niewielką liczbę transakcji. Według ekspertów użytkownicy urządzeń mobilnych przekraczają jedną z ostatnich barier, które spowalniają nieuchronną dominację smartfonów i tabletów nad światem technologii dla konsumentów.

Z badania zleconego przez firmę Libentis wynika, że prawie połowa Polaków ma wyłącznie dla siebie tylko dwie godziny dziennie. Dlatego poszukiwane i doceniane są wszelkie narzędzia, które pozwalają zaoszczędzić kilka dodatkowych minut. Temu służyć mają mobilne aplikacje 3.0, które wykorzystując lokalizację i zachowania użytkownika, analizują dane i dostarczają mu spersonalizowane informacje. Dzięki temu oszczędza ona czas, a czasem także pieniądze.

Comarch zakończył sukcesem projekt wdrożenia w grupie UNIQA Polska nowej odsłony platformy internetowej wspierającej sprzedaż ubezpieczeń oraz obsługę posprzedażową.

Według najnowszego raportu Gartnera „Hype cycle for consumer goods” jednym z najważniejszych trendów przez najbliższe lata będzie Supply Chain Big Data Analytics. Według Noha Tohamy, eksperta z firmy Gartner analiza Big Data usprawnia procesy w łańcuchu dostaw od zwykłej widoczności stanów magazynowych do zarządzania aktywami i ryzykiem. Badania pokazują, że w 2013r. aż 72% przedsiębiorstw nadal pracowało nad zdefiniowaniem własnego business case dla inwestycji w technologie wykorzystujące Big Data w łańcuchu dostaw.

Mobilne systemy SFA/CRM są obecnie jednymi z kluczowych narzędzi wspierających codzienną pracę rozproszonych zespołów sprzedażowych. Mają one za zadanie wspomagać przedstawicieli handlowych w umiejętnym zarządzaniu własnym czasem pracy oraz realizacji powierzanych im zadań. Często pozwalają na dostęp do kompletnych informacji o rynku oraz historii relacji z działającymi na nim punktami sprzedaży, tym samym kompleksowo zastępując szereg popularnych atrybutów handlowca takich jak: fax, terminarz, notatnik czy foldery ofertowe, itd.

Comarch wdrożył kolejną aplikacje mobilną dla inwestorów giełdowych – inwestorzy posiadający rachunek maklerski w DM ING Securities mają możliwość składania zleceń oraz podglądu stanu portfela i notowań giełdowych na urządzeniach przenośnych z systemem operacyjnym Android i iOS dzięki aplikacji Makler Mobile.

„2014 Mobile Behavior Report” firmy Salesforce mówi o skali wykorzystania przez społeczeństwo urządzeń mobilnych. W raporcie ukazano m.in. konsumenckie trendy zachowań, które dla biznesu mogą być podpowiedzą, jak dostosowywać się do preferencji i oczekiwań klientów.

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w obsłudze klienta może obniżyć koszty, zwiększyć jakość dialogu oraz pomóc w budowaniu baz lojalnych konsumentów. W czasach, gdy sklepy stacjonarne coraz częściej traktowane są jako showroomy, a oferta i ceny nie różnią się znacząco od konkurencji, może to być jedyna słuszna droga w skutecznym pozyskaniu i utrzymaniu klienta.

W nowym badaniu Oracle prawie 55% przedstawicieli „pokolenia Millenium” (zwane także Generacją Y – ludzie urodzeni w latach 80. i 90. XX wieku) stwierdziło, że złe doświadczenia z aplikacjami mobilnymi danej firmy skutecznie zniechęciłyby ich do skorzystania z jej produktów lub usług.

Producenci dóbr konsumpcyjnych coraz większy nacisk kładą na nowoczesne technologie, ułatwiające przedstawicielom handlowym bardziej efektywną i wydajną sprzedaż, a które wykraczają daleko poza funkcjonalności związane z dokonywaniem transakcji. Tak wynika z raportu Gartner Market Guide for Retail Execution and Monitoring Solutions for the Consumer Goods Industry, opublikowanego w kwietniu 2015 r.

loading...