Comarch CRM & Marketing w X5 Retail Group

COMARCH - ERP, SFA, CRMNowe rozwiązanie z rodziny Comarch CRM & Marketing wdrożone w największej sieci handlowej w Rosji X5 Retail Group, posiadającej 3 139 sklepów oraz roczny obrót na poziomie powyżej 15 mld USD, wesprze ubogich mieszkańców Moskwy. Funkcjonalność pozwoli osobom uprawnionym do ulg socjalnych samodzielnie wybierać i kupować produkty w następujących sklepach sieci: „Piatiorochka”, „Perekriostok” i „Karusel”. Uprawnieni do ulg otrzymają społeczne karty mieszkańca Moskwy, a istotą programu jest to, że rząd będzie naliczać na społeczne karty beneficjentów określoną liczbę rubli, którymi użytkownik będzie mógł zapłacić za zakupy.
{MosModule module=Wiadomosc_SFA}
Nowa funkcjonalność została już przetestowana w jednym ze stołecznych sklepów (Perekriostok) i stopniowo jest wdrażana w pozostałych. Temat wzbudził zainteresowanie w Rosji i zaczęły już o nim informować federalne środki masowego przekazu.

Obecnie osoby potrzebujące otrzymują gotowe paczki spożywcze. Teraz zostaną przeniesieni do nowego systemu. Użytkownicy kart socjalnych będą mogli za pomocą nowej aplikacji kupić produkty nie posiadając pieniędzy – każdy otrzyma określoną liczbę punktów, za które będzie można nabywać produkty. Każdy z beneficjentów będzie mógł sam zdecydować, jakie produkty kupić, bo może wybierać z całego asortymentu sklepu oprócz papierosów i alkoholi.

Współpraca pomiędzy Comarch i X5 Retail Group rozpoczęła się w roku 2006. Od tego czasu system lojalnościowy firmy Comarch przeprocesował już blisko 400 000 000 transakcji (stan na 10.2012), maksymalnie na dobę w weekend procesuje się około 1 miliona transakcji.

Comarch jest wiodącym na świecie dostawcą rozwiązań IT, które umożliwiają prowadzenie efektywnych i unikatowych programów lojalnościowych o różnej skali, dzięki którym firmy mogą budować silniejsze relacje z klientami i zwiększać retencję. Oferuje zaawansowane aplikacje marketingowe w ramach pakietu Comarch CRM & Marketing, które wspierają szeroki zakres procesów marketingowych: od kompleksowej obsługi programów lojalnościowych, zaawansowanej analizy danych klientów do zarzadzania wielokanałowymi kampaniami marketingowymi. Jednym z flagowych produktów jest system Comarch Loyalty Management, z którego korzystają m.in.: X5 Retail Group oraz linie lotnicze S7 w Rosji.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top