MOBILNA OBSŁUGA ZLECEŃ ROBOCZYCH ZMIENIA OBLICZE FIRMY

IFS - ERPAplikacja IFS Mobilne Zlecenia Robocze pozwala zarządzać pełnym procesem obsługi zleceń roboczych, raportowaniem i aktualizacją jego statusu, od otrzymania lub utworzenia nowego zlecenia, po zakończenie zadania i zgłoszenie czasu, materiałów oraz wydatków. Rozwiązanie można łatwo wdrożyć, a jego obsługa jest wyjątkowo intuicyjna i zrozumiała. Łączność z internetem nie stanowi problemu – rozwiązanie działa offline i synchronizuje się z bazą centralną, gdy podłączenie do sieci staje się możliwe.


{loadposition WiadomosciSFA_Dzial)
Aplikacja IFS Mobilne Zlecenia Robocze jest wbudowana w system IFS Applications i pozwala zwiększyć wydajność pracy personelu terenowego oraz pracowników serwisowych, zapewniając jednocześnie bezpieczny dostęp do danych. IFS Mobilne Zlecenia Robocze można skonfigurować pod kątem wymagań różnych branż kapitałochłonnych, takich jak: energetyka i usługi użyteczności publicznej, przemysł przetwórczy, usługi, przemysł celulozowy i papierniczy.

UNIWERSALNOŚĆ

Rozwiązanie IFS Mobilne Zlecenia Robocze może być uruchamiane na różnych urządzeniach mobilnych, np. laptopach, tabletach, smartfonach i urządzeniach PDA – konsumenckich lub o specjalnie wzmocnionej konstrukcji. Oprogramowanie jest zgodne z wieloma platformami, takimi jak Android, Microsoft Windows Mobile i Microsoft Windows. Zarówno w trybie online, jak i offline, aplikacja IFS Mobilne Zlecenia Robocze zapewnia pełne wsparcie pracownikom technicznym na każdym etapie realizacji ich zadań, udostępniając wszystkie istotne informacje dotyczące zlecenia za pośrednictwem intuicyjnego interfejsu.

RÓŻNE SPOSOBY PRACY – JEDNO ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie mobilne IFS Mobilne Zlecenia Robocze jest przeznaczone zarówno dla dostawców usług, których pracownicy terenowi własnym transportem udają się na teren instalacji sprzętu i infrastruktury należących do klienta, jak i dla firm zarządzających własnym majątkiem trwałym (Enterprise Asset Management; EAM), dysponujących własnym zespołem pracowników serwisowych.

W przypadku usług serwisowych w terenie aplikacja IFS Mobilne Zlecenia Robocze oferuje dużo więcej niż tylko obsługę zadań administracyjnych: pomaga także odkryć i wykorzystać nowe możliwości biznesowe. Zapewniając serwisantom łatwy dostęp do informacji i procesów, umożliwia im podniesienie standardu obsługi klientów do poziomu przekraczającego oczekiwania tych ostatnich.

Serwisant w terenie może:
  • Tworzyć bezpośrednio nowe zlecenia robocze i zgłaszać potencjalne zadania
  • Dodawać zdjęcia do zleceń roboczych w celu ich dokładniejszego udokumentowania
  • Uzyskiwać dane na temat archiwalnych i planowanych prac, gdy są mu potrzebne
  • Uzyskiwać podpis klienta stanowiący poświadczenie zakończenia zadania.
Serwisant potrzebuje mobilnego narzędzia, ułatwiającego mu wykonywanie prac serwisowych i napraw na terenie zakładu, upraszczającego czynności administracyjne i eliminującego ryzyko powielenia danych, którego efekty negatywnie odbiłyby się na wynikach w zakresie produktywności oraz jakości danych.

Serwisant może:
  • Rejestrować pomiary i uwagi związane z przeglądami w ramach marszruty zlecenia roboczego
  • Tworzyć raporty dotyczące nowych usterek w trakcie realizacji zlecenia 
  • Łatwiej dokumentować realizację zadań, wykonując zdjęcia
  • W prosty sposób udostępniać dane techniczne i informacje o działaniach profilaktycznych.
DOBRY POCZĄTEK GWARANCJĄ BRAKU PROBLEMÓW NA DALSZYCH ETAPACH

Szczególną uwagę zwrócono na łatwość obsługi, dzięki czemu opanowanie zasad korzystania z intuicyjnego interfejsu zajmuje personelowi technicznemu dosłownie chwilę. Dostępne są jasne podpowiedzi, kiedy i jak wprowadzać dane oraz kiedy przejść do kolejnego kroku. Już po kilku minutach można bezproblemowo pracować z programem.

DZIAŁANIE NA DWA FRONTY

Interfejsy klienckie przeznaczone dla systemów Windows i Android mają taką samą, bogatą funkcjonalność i, gdzie tylko można, współpracują z funkcjami urządzenia przenośnego, na którym są zainstalowane: modułem GPS, mapami, aparatem, skanerem. Obu klientów można używać jednocześnie w ramach tej samej instalacji centralnej, co umożliwia płynne przechodzenie z urządzeń z systemem Windows Mobile na urządzenia z systemem Android i odwrotnie.

SZEROKI ZAKRES UŻYCIA

Aplikacja IFS Mobilne Zlecenia Robocze udostępnia liczne funkcje, takie jak:
  • Gotowe i konfigurowalne schematy pracy, uwzględniające wszystkie procesy w ramach zlecenia
  • Tworzenie nowych zleceń roboczych
  • Logowanie stanu pracy i zlecenia roboczego
  • Monitorowanie zadań i alarmy
  • Definiowane elektroniczne ankiety, które można integrować ze schematem przebiegu procesu
  • Zgłaszanie zapotrzebowania w zakresie materiałów/wydatków/czasu/narzędzi/dodatkowych kosztów/ czynników ryzyka/zakupów 
  • Rejestracja wyników pomiarów i danych punktów kontrolnych
  • Dołączanie zdjęć i wprowadzanie podpisów 
  • Mapy ze wskazówkami dojazdu
  • Tryb online i offline.
WIĘCEJ INFORMACJI

Więcej informacji o tym, jak aplikacja IFS Mobilne Zlecenia Robocze może pomóc organizacji utrzymać przewagę nad konkurencją, można znaleźć w broszurze IFS – Path to mobility.

Ogólne informacje na temat systemu IFS Applications są dostępne na stronie www.IFSWORLD.com.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top