Elektroniczny obieg dokumentow 2x

Mobilne systemy SFA/CRM są obecnie jednymi z kluczowych narzędzi wspierających codzienną pracę rozproszonych zespołów sprzedażowych. Mają one za zadanie wspomagać przedstawicieli handlowych w umiejętnym zarządzaniu własnym czasem pracy oraz realizacji powierzanych im zadań. Często pozwalają na dostęp do kompletnych informacji o rynku oraz historii relacji z działającymi na nim punktami sprzedaży, tym samym kompleksowo zastępując szereg popularnych atrybutów handlowca takich jak: fax, terminarz, notatnik czy foldery ofertowe, itd.

Comarch wdrożył kolejną aplikacje mobilną dla inwestorów giełdowych – inwestorzy posiadający rachunek maklerski w DM ING Securities mają możliwość składania zleceń oraz podglądu stanu portfela i notowań giełdowych na urządzeniach przenośnych z systemem operacyjnym Android i iOS dzięki aplikacji Makler Mobile.

„2014 Mobile Behavior Report” firmy Salesforce mówi o skali wykorzystania przez społeczeństwo urządzeń mobilnych. W raporcie ukazano m.in. konsumenckie trendy zachowań, które dla biznesu mogą być podpowiedzą, jak dostosowywać się do preferencji i oczekiwań klientów.

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w obsłudze klienta może obniżyć koszty, zwiększyć jakość dialogu oraz pomóc w budowaniu baz lojalnych konsumentów. W czasach, gdy sklepy stacjonarne coraz częściej traktowane są jako showroomy, a oferta i ceny nie różnią się znacząco od konkurencji, może to być jedyna słuszna droga w skutecznym pozyskaniu i utrzymaniu klienta.

W nowym badaniu Oracle prawie 55% przedstawicieli „pokolenia Millenium” (zwane także Generacją Y – ludzie urodzeni w latach 80. i 90. XX wieku) stwierdziło, że złe doświadczenia z aplikacjami mobilnymi danej firmy skutecznie zniechęciłyby ich do skorzystania z jej produktów lub usług.

Producenci dóbr konsumpcyjnych coraz większy nacisk kładą na nowoczesne technologie, ułatwiające przedstawicielom handlowym bardziej efektywną i wydajną sprzedaż, a które wykraczają daleko poza funkcjonalności związane z dokonywaniem transakcji. Tak wynika z raportu Gartner Market Guide for Retail Execution and Monitoring Solutions for the Consumer Goods Industry, opublikowanego w kwietniu 2015 r.

mobilna strategia bankowJak prognozuje Gartner, do 2016 roku 25 proc. spośród 50. największych światowych banków otworzy swoje własne sklepy z aplikacjami bankowymi. Jednak jak wskazują eksperci, duże zainteresowanie rozwiązaniami mobilnymi wśród klientów nadal stanowi dla banków spore wyzwanie i pociąga za sobą konieczność wdrożenia tzw. strategii mobilnej.

Oprogramowanie klasy ERP INSIGNUM zyskało nowe funkcjonalności. System został wzbogacony o aplikację „Handel Mobilny”, wspomagającą pracę „Presellerów” i „Vansellerów”.

Sprawdzanie e-maili, praca w grupie, zarządzanie kosztami czy nawet kierowanie firmą – to wszystko umożliwiają pracownikom mobilne aplikacje. Technologie wkraczają szturmem do biur? Tak, ale wciąż robią to kuchennymi drzwiami. Ze smartfonów korzysta blisko 40% populacji Europy Wschodniej , a w Polsce używanych jest 27 mln tego typu urządzeń . Zyskują także tablety. Firmy wciąż jednak mają problemy z wdrażaniem korporacyjnych aplikacji - 60% pracowników rezygnuje z nich ze względu na ich zbyt niską funkcjonalność .

EPICOREpicor przedstawił podczas dorocznej konferencji dla klientów dwie najnowsze aplikacje mobilne dla Windows Phone® 8. Aplikacje – Expenses oraz Time Entry – zostały zaprojektowane w celu usprawnienia zapisów, poprawy dokładności prowadzonych działań, efektywniejszego wykorzystania czasu, a także możliwości śledzenia wydatków przez pracowników terenowych.

COMARCHKrakowski Comarch wprowadza model chmury do oferty systemów mobilnych klasy SFA. Rozwiązanie Comarch SFA Cloud - system wsparcia mobilnych przedstawicieli handlowych w chmurze - jest już dostępne w języku niemieckim. Jak zapowiada zarząd spółki, wkrótce będzie dostępne także w wersji polskiej i rosyjskiej.

Firmy logistyczne będą inwestować w systemy IT – takie wnioski płyną z poznańskiego Polskiego Kongresu Logistycznego. Coraz popularniejsze stają się otwarte i elastyczne systemy zarządzania przedsiębiorstwami, głównie ze względu na to, że są one tańsze. Dają one firmom szansę szybszej reakcji na zmiany na rynku i umożliwiają pracę z oprogramowaniem zewnętrznym. Dzięki nim nawet dużymi firmami można zarządzać za pomocą smartfona. Tym samym firmy odchodzą od skomplikowanych systemów zamkniętych, których wdrażanie jest długotrwałe i kosztowne, a każdorazowa aktualizacja systemu wymaga zmiany przez dostawcę.

COMARCH ERPRozwiązanie Comarch SFA wspierające procesy sprzedażowe otrzymało nagrodę dla najbardziej innowacyjnych rozwiązań w swojej klasie i dostało wyróżnienie INNOVATIONSPREIS-IT 2014.

comarchlogoComarch rozszerzył ofertę Comarch ERP Mobile o nową aplikację. Do mobilnej drużyny dołączył Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży, umożliwiający zarządzanie zespołem sprzedaży z poziomu jednej aplikacji, do której można zalogować się na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu. Dzięki funkcjonalności automatycznego dopasowywania się do dostępnej wielkości ekranu, użytkownik może pracować na smartfonie, tablecie czy komputerze PC.

mobile appsMobilność to obecnie najważniejszy trend, który wpływa na rozwój każdej firmy. Coraz częściej smartfony, tablety lub kolektory danych służą nam do dokonywania tak zupełnie podstawowych, jak i bardziej zaawansowanych operacji. Począwszy od przesłania prostej wiadomości, poprzez wystawienie dokumentu, na raportowaniu kończąc.
 

loading...