WP Beverage zwiększa zakres stosowania oprogramowania IFS Metrix Service Management

IFS - ERP, systemy ERPIFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że siódma co do wielkości firma franczyzowa Pepsi-Cola w USA umacnia swoją pozycję na rynku, wykorzystując do tego celu rozwiązanie IFS Metrix Service Management Mobile.
WP Beverages, oddział firmy Wis-Pak Inc., jest dystrybutorem produktów firmy Pepsi-Cola i innych popularnych napojów, obsługującym rynki w Wisconsin, Illinois, Michigan i Dakocie Południowej.

Oprogramowanie IFS Metrix Service Management pomaga firmie WP Beverages w zwiększeniu skuteczności i podniesieniu jakości obsługi klientów poprzez automatyzację procesów biznesowych.

Firma stosuje rozwiązanie IFS Metrix Service Management do automatyzacji harmonogramowania, rozdzielania zadań obsługi poszczególnych zgłoszeń serwisowych, realizacji tych zgłoszeń oraz innych działań. Technicy serwisowi WP Beverages korzystają obecnie z rozwiązania IFS Mobile na urządzeniach przenośnych.
Rozwiązanie Mobile przyczyniło się do usprawnienia zarządzania obsługą serwisową, redukcji kosztów i poprawy obsługi klientów — powiedział Rick Lutzow, dyrektor ds. działalności w firmie WP Beverages. Dzięki niemu w większym stopniu spełniamy oczekiwania klientów w zakresie czasu reakcji, a przy tym lepiej kontrolujemy stany magazynowe i koszty usług.
Firma WP Beverages dysponuje teraz narzędziami do analizy zapasów magazynowych, będzie więc mogła dostosowywać na bieżąco ich poziomy do rzeczywistych wymagań — stwierdził wiceprezes IFS North America, Larry Laux. Firma już wdrożyła mechanizmy inwentaryzacji ciągłej. WP Beverages to doskonały przykład, jak możliwość dostępu za pomocą urządzeń mobilnych może zwiększyć korzyści płynące ze stosowania oprogramowania do zarządzania obsługą serwisową w terenie.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top