Courtyard by Mariott Gdynia Waterfront otwarto w czerwcu 2015 roku. Jest to trzeci hotel sieci Marriott w Polsce i ponad tysięczny Courtyard na świecie. Obiekt położony jest w samym centrum modernistycznej Gdyni, przy skwerze Kościuszki. Oferuje 200 nowoczesnych i funkcjonalnych pokoi oraz przestronne centrum konferencyjne o powierzchni ponad 1100m2.

 
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Komputronik Biznes to nasz sprawdzony partner biznesowy, dlatego właśnie jemu powierzyliśmy obsługę całej infrastruktury IT. Na bieżąco współpracujemy w zakresie zakupu sprzętu oraz oprogramowania – komentuje Agnieszka Nałęcz, Director of Sales Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront. Współpraca w ramach wdrożenia przebiegła pomyślnie i sprawnie, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni – dodaje.
Wszystkie elementy pracy hotelu, czyli systemy rezerwacji i check–in, obsługi konferencji i eventów, obsługi zamówień dla gastronomii i room service, organizacji parkingu, prowadzenia video-konferencji, funkcjonowania kalendarzy oraz poczty e-mail, dostępu do współdzielonych zasobów firmy z dowolnego miejsca i z różnych urządzeń, muszą działać sprawnie i niezawodnie, stąd wdrożenie rozwiązań chmurowych, będących najdynamiczniej rozwijającym się segmentem IT. Była to opcja optymalna dla hotelu, ponieważ nie chciał on inwestować środków w infrastrukturę fizyczną, która wymaga również odpowiedniego miejsca do prawidłowego funkcjonowania.

Dzięki integracji usług w chmurze obliczeniowej (analizy, obliczenia, bazy danych, technologie mobilne, sieć i sieć Web), wdrożona platforma Microsoft Azure spełniała wszystkie wymagania hotelu. Usługi analizy predykcyjnej pozwalają na podejmowanie lepszych decyzji, udoskonalenie obsługi klienta i odkrywanie nowych możliwości biznesowych.
Rozwiązanie Azure zapewnia szybsze działanie oraz osiąganie lepszych wyników. Co istotne z punktu widzenia klienta, usługi platformy można szybko skalować w górę i w dół, w zależności od zapotrzebowania – wyjaśnia Marcin Blonkowski, Dyrektor Działu Projektów w Komputronik Biznes. Implementacja platformy pozwoliła na wdrożenie kontrolera domeny do zarządzania infrastrukturą IT. To z kolei przełożyło się na skrócenie czasu pracy techników IT, a także na zminimalizowanie nakładów ponoszonych na utrzymanie infrastruktury IT – dodaje.
W ramach projektu wdrożono także doskonale znany pakiet biurowy Office 365, wzbogacony ogromnymi możliwościami chmury obliczeniowej, takimi jak: wideokonferencje HD, poczta e-mail klasy biznes, ułatwione zarządzanie IT, platformy społecznościowe w firmie czy dostęp do dokumentów z dowolnej lokalizacji.

Dużym plusem był fakt realizacji projektu na etapie budowy obiektu. Całe środowisko informatyczne powstało jeszcze przed właściwym rozpoczęciem działalności hotelu, co stworzyło komfortowe warunki nie tylko dla integratora, ale także dla pracowników i gości. Taki harmonogram prac pozwolił przetestować wszystkie rozwiązania i przeprowadzić profesjonalne szkolenia z obsługi systemu Office 365, a tym samym wyeliminować standardowe problemy przy tego typu wdrożeniach.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top