microsoft logo 2018Firma Unidevelopment SA – firmy OneDynamics – wdrożyła rozwiązanie chmurowe Dynamics 365 Sales. Unidevelopment zyskał lepszy i łatwy dostęp do swoich zintegrowanych danych w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca. Firma może teraz znacznie efektywniej zarządzać procesami, stale wzmacniając filary swojej działalności: jakość, profesjonalizm i bezpieczeństwo.


 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Założona w 2008 roku firma Unidevelopment jest częścią Grupy Unibep - jednej z wiodących firm budowlanych w kraju. Firma realizuje projekty budownictwa mieszkaniowego w takich miastach jak Warszawa, Poznań, Radom i Gdańsk.

Na przestrzeni kilkunastu lat nasza działalność znacznie się rozrosła, dlatego ważne było, aby obsługiwać naszych klientów jeszcze szybciej i efektywniej - mówi Patrycja Świerad, kierownik Działu Obsługi Klienta w Unidevelopment.


Nasze poprzednie rozwiązanie sprzedażowe nie spełniało już oczekiwań pod względem wydajności i bezpieczeństwa“, dodaje Łukasz Krzemiński, kierownik działu IT Grupy Unibep. „Musieliśmy uruchamiać VPN, aby uzyskać dostęp do systemu. Było to nieefektywne, więc zaczęliśmy rozglądać się za rozwiązaniami w chmurze.


Po wypróbowaniu różnych opcji Unidevelopment podjął decyzję na podstawie koncepcji dostarczonej przez partnera technologicznego OneDynamics.

Prawie cały proces sprzedaży w chmurze

Zobaczyliśmy, że Dynamics 365 Sales jest wysoce konfigurowalny dzięki różnym dodatkom i można go efektywnie wykorzystać w naszym biznesie - mówi Patrycja Świerad.


Rozwiązania chmurowe objęły niemal cały proces sprzedaży: od zapytania ofertowego, rejestracji i zarządzania bazą klientów, po przygotowanie ofert i umów, zarządzanie płatnościami, fakturami, czy bieżącą obsługęklientów na różnych etapach zakupu.

Wcześniej do tych operacji było wykorzystywanych kilka niepowiązanych ze sobą narzędzi, co zajmowało dużo czasu, zarówno naszego, jak i klienta. Teraz wszystkie te czynności wykonujemy w bardzo bezpiecznym środowisku chmurowym.


Aby podnieść jakość obsługi klienta, skorzystaliśmy z Microsoft Dynamics 365 Customer Sales - kontynuuje Łukasz Krzemiński. „OneDynamics wspierało nas w całym procesie, organizując szkolenia i warsztaty z każdej funkcji, co ułatwiło nam wdrożenie. Możliwości automatyzacji rozwiązania, takie jak opcja autouzupełniania, okazały się istotną wartością - oszczędzamy czas na wypełnianiu informacji o kliencie dla każdego kontraktu i unikamy błędów.


360-stopniowy widok na biznes

Korzyści z wykorzystania Dynamics 365 zostały zaobserwowane niemal natychmiast po wdrożeniu we wszystkich obszarach firmy.

Wcześniej, gdy potrzebowaliśmy szczegółowych informacji, np. czy umowa została podpisana, czy wpłynęła płatność, musieliśmy kontaktować się bezpośrednio z innymi działami - wyjaśnia Patrycja Świerad. „Teraz każdy w firmie ma ujednolicony widok 360˚ na dane i dokumenty z całego procesu sprzedaży, ponieważ są one zintegrowane. Nasze operacje i procesy mogą być zrealizowane w czasie o połowę krótszym.


Praca papierkowa pochłaniała kiedyś mnóstwo czasu. Teraz może być szybko wykonana - podkreśla Łukasz Krzemiński. Dane o klientach pobierane są od razu, a komunikacja wewnętrzna nigdy nie była tak płynna.


Widząc korzyści rozwiązań chmurowych, Unidevelopment rozważa kolejne projekty.

W najbliższym czasie planujemy wdrożyć jeszcze więcej narzędzi Microsoft, takich jak rozwiązania do raportowania i analityki mówi Patrycja Świerad.


Źródło: www.microsoft.com/pl-pl/

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top