BSC Drukarnia Opakowań S.A. jest jednym z wiodących dostawców opakowań z tektury i papieru na polskim rynku. Historia powstania spółki sięga roku 1991, kiedy to dwaj bracia Marian i Janusz Schwark wraz z Arkadiuszem Czyszem zawiązali spółkę i utworzyli zakład poligraficzny BSC S.C., który w roku 1999 został rozszerzony o BSC Drukarnia Opakowań S.A. Aktualnie spółka posiada dwa wyspecjalizowane zakłady produkcyjne w Poznaniu i zatrudnia ponad 400 pracowników.
Spółka koncentruje się na produkcji opakowań o wysokim stopniu przetworzenia dla przemysłu FMCG, jak również dla przemysłu farmaceutycznego. Co istotne, ponad 80% produkcji trafia do znanych na całym świecie koncernów, takich jak: Procter & Gamble, McDonald’s, Henkel, Avon czy Colgate.
System elektronicznego obiegu dokumentów usprawnia proces obsługi faktur w przedsiębiorstwie. Plus Workflow pozwala na automatyzację rejestracji i akceptacji dokumentów kosztowych. Implementacja systemu Plus Workflow do zarządzania dokumentami i procesami biznesowymi ma na celu nie tylko usprawnienie procesów i funkcjonowanie przedsiębiorstwa, ale również redukcję kosztów z nimi związanych. Ze wszystkich korzyści wdrożenia systemu BPM skorzystała właśnie firma BSC Drukarnia Opakowań S.A.
Prace wdrożeniowe obejmowały odzwierciedlenie procesu rejestracji i akceptacji faktur w systemie Plus Workflow wraz z masowym skanowaniem faktur. Spółka wykorzystała również elektroniczne archiwum dokumentów dostępne w systemie. Plus Workflow został całkowicie zintegrowany z systemem Symfonia SAGE w zakresie przekazywania danych o fakturach. Z platformy korzysta około 100 użytkowników, a skanowanie odbywa się na dwóch dostępnych punktach - miesięcznie skanując około 1000 faktur.
Proces rejestracji i akceptacji faktur w systemie Plus Workflow składa się z pięciu etapów:
Na skutek wdrożenia systemu Plus Workflow, proces obsługi faktur w firmie BSC Drukarnia Opakowań S.A. przebiega w sposób sprawny i przyjazny dla użytkowników. Automatyzacja tego procesu wpłynęła pozytywnie na optymalizację działań oraz minimalizację czasu ich trwania. Elektroniczne archiwum natomiast, zapewnia uprawnionym do tego użytkownikom, dostęp do krytycznych informacji z poziomu przeglądarki internetowej, niezależnie od rzeczywistego położenia geograficznego i czasu.
Z wielu korzyści jakie przyniosło firmie BSC wdrożenie należy wymienić:
Źródło: www.suncode.pl
System elektronicznego obiegu dokumentów usprawnia proces obsługi faktur w przedsiębiorstwie. Plus Workflow pozwala na automatyzację rejestracji i akceptacji dokumentów kosztowych. Implementacja systemu Plus Workflow do zarządzania dokumentami i procesami biznesowymi ma na celu nie tylko usprawnienie procesów i funkcjonowanie przedsiębiorstwa, ale również redukcję kosztów z nimi związanych. Ze wszystkich korzyści wdrożenia systemu BPM skorzystała właśnie firma BSC Drukarnia Opakowań S.A.
Prace wdrożeniowe obejmowały odzwierciedlenie procesu rejestracji i akceptacji faktur w systemie Plus Workflow wraz z masowym skanowaniem faktur. Spółka wykorzystała również elektroniczne archiwum dokumentów dostępne w systemie. Plus Workflow został całkowicie zintegrowany z systemem Symfonia SAGE w zakresie przekazywania danych o fakturach. Z platformy korzysta około 100 użytkowników, a skanowanie odbywa się na dwóch dostępnych punktach - miesięcznie skanując około 1000 faktur.
Proces rejestracji i akceptacji faktur w systemie Plus Workflow składa się z pięciu etapów:
- rejestracja faktury,
- opis merytoryczny faktury,
- akceptacja I stopnia,
- akceptacja ostateczna,
- księgowanie faktury.
Na skutek wdrożenia systemu Plus Workflow, proces obsługi faktur w firmie BSC Drukarnia Opakowań S.A. przebiega w sposób sprawny i przyjazny dla użytkowników. Automatyzacja tego procesu wpłynęła pozytywnie na optymalizację działań oraz minimalizację czasu ich trwania. Elektroniczne archiwum natomiast, zapewnia uprawnionym do tego użytkownikom, dostęp do krytycznych informacji z poziomu przeglądarki internetowej, niezależnie od rzeczywistego położenia geograficznego i czasu.
Z wielu korzyści jakie przyniosło firmie BSC wdrożenie należy wymienić:
- zoptymalizowanie i uporządkowanie procedur księgowych i weryfikacji transakcji biznesowych,
- akceleracja kontroli nad dokumentami,
- minimalizacja pracy manualnej,
- natychmiastowy dostęp do dokumentów – dzięki elektronicznemu archiwum, upoważnieni użytkownicy mają dostęp do krytycznych informacji dotyczących faktur, z dowolnej przeglądarki internetowej,
- ograniczenie opóźnień w przepływie informacji, poprzez przekazywanie ich w systemie informatycznym w sposób natychmiastowy.
Źródło: www.suncode.pl