SAPTransformacja handlu w kierunku e-commerce stwarza nie tylko nowe możliwości dla sprzedawców, ale również wyzwania. Walka o klienta jest zacięta, a firmy robią wszystko, by ułatwić kupującym zakupy. Aby zagwarantować swoim klientom unikalne doświadczenia, znana na całym świecie marka Revlon zdecydowała się wykorzystać najnowsze rozwiązania chmurowe będące elementem programu RISE with SAP.
 
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 


Pandemia wpłynęła znacząco na nasze życie, w tym na zachowania konsumenckie, bowiem coraz częściej robimy zakupy nie wychodząc z domu. W minionym roku rynek e-commerce zanotował wzrost o 25,7 proc., a według Global Ecommerce Forecast 2021 ma wzrosnąć o kolejne 15 proc. w tym roku.

Każda marka konsumencka musi się zmierzyć ze zmianami preferencji klientów i nie inaczej jest w przypadku jednej z największych firm kosmetycznych. Revlon to znana na całym świecie marka, która oprócz produktów sygnowanych tą samą nazwą tworzy linie zapachów Elizabeth Arden czy Britney Spears. W 2020 roku Revlon zanotował wzrost sprzedaży w handlu elektronicznym o około 40 procent. Marka stawia na transformację cyfrową nie tylko w zakresie e-commerce, ale również usprawniania swoich procesów biznesowych.

Szukając rozwiązania, które odpowie na potrzeby organizacji, firma Revlon postawiła na rodzinę rozwiązań RISE with SAP. Wykorzystanie najnowszych rozwiązań chmurowych ma na celu wzmocnienie infrastruktury cyfrowej, która ułatwi i usprawni procesy związane z e-commerce. Dodatkowo, narzędzie SAP Analytics Cloud pozwoli na analizę predykcyjną wszystkich procesów biznesowych.

RISE with SAP zapewnia nam liczne możliwości wspierania naszej ciągłej, cyfrowej transformacji poprzez modernizację podstawowej infrastruktury back-office i aplikacji przy jednoczesnym obniżeniu całkowitego kosztu posiadania – podkreśla Jose Urquijo, CIO Revlon.


Dodatkowo, RISE with SAP umożliwi zwiększenie elastyczności i sprawności działań w ramach wsparcia programu Revlon Global Growth Accelerator, który został ogłoszony przez firmę na początku roku.

Revlon to kultowa i zaufana marka, która od dawna słynie z innowacji w branży kosmetycznej. Od zawsze stawia na jak najlepsze doświadczenia klientów. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy być częścią niesamowitej podróży transformacyjnej firmy Revlon i dostarczać rozwiązania, które pomogą jej w rozwoju biznesu – zaznacza DJ Paoni, prezes SAP North America.


RISE with SAP to przełomowa oferta, której celem jest wspieranie całościowej transformacji firm w inteligentne przedsiębiorstwa. Daje organizacjom, niezależnie od etapu transformacji cyfrowej na jakim się znajdują, zupełnie nowe możliwości przeprojektowania procesów i osiągania lepszych wyników. Firma SAP wraz z ekosystemem sprawdzonych partnerów zapewni szybki czas uzyskania wartości dodanej oraz elastyczność pozwalającą klientom rozwijać się w obliczu zmian. A wszystko to przy niskiej barierze wejścia.
 
Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top