sap logoSAP Polska zaprezentował podczas SAP Technology Forum 2018 polską edycję S/4 HANA Cloud, czyli chmurowej wersji flagowego rozwiązania S/4 HANA. Pakiet dostępny jest już w lokalnej wersji językowej i dostosowany do polskich wymogów prawnych. Podczas wydarzenia firma opowiedziała także o współpracy z Google Cloud, a case studies swoich transformacji cyfrowych przedstawili giganci, m.in. Żabka, LPP, DHL i InterCars.

 REKLAMA 
 SNT 
 
Z ponad 100 rozwiązań SAP w chmurze korzysta obecnie na świecie łącznie 160 mln subskrybentów. Wiodący element oferty SAP w tym zakresie, S/4 HANA Cloud to inteligentny, stale rozwijany pakiet ERP nowej generacji, obejmujący główne procesy biznesowe przedsiębiorstwa. Prestiżowy ośrodek IDC uznał go za najlepsze na rynku oprogramowanie ERP cloud dla średnich i dużych firm. Podczas SAP Technology Forum firma zaprezentowała po raz pierwszy polską edycję systemu.

S/4 HANA Cloud: nowa ścieżka wzrostu w Polsce
Dostępność S/4 HANA w chmurze publicznej uzupełnia nasza ofertę w zakresie rozwiązań ERP. To rozwiązanie dedykowane w szczególności dla tych firm, które stawiają na maksymalną standaryzację, szybki time-to-market i minimalizację kosztów. Rozwiązanie pozwala firmom analizować przyszłość, automatyzować większość manualnych zadań i integrować dane z wiele źródeł informacji - mówi Tomasz Niebylski, Dyrektor ds. Wsparcia Sprzedaży w SAP Polska.
Jak podkreśla Tomasz Niebylski, dzięki tym funkcjonalnościom S/4 HANA Cloud zwiększa sposób efektywność działania biznesu, uwalniając czas zespołu na innowacje m.in. w obszarze finansów, zaopatrzenia, zarządzania projektami czy sprzedaży.
S/4 HANA Cloud co kwartał gwarantuje dostęp do nowych funkcji w ramach stałych aktualizacji.Tylko w samym 2018 roku bardzo zwiększyliśmy w S/4 HANA Cloud wsparcie sztucznej inteligencji na potrzeby różnych branż, m.in. produkcyjnej i usług profesjonalnych. Polska edycja otwiera przed klientami SAP działającymi na lokalnym rynku zupełnie nowe ścieżki transformacji cyfrowej - dodaje Tomasz Niebylski.
Jak szacuje SAP, wdrożenie platformy umożliwia obniżenie kosztów zarządzania chmurą o ponad 50%. Polska wersja S/4 HANA Cloud zwiększa wygodę korzystania z platformy, a dostosowanie do polskich wymogów prawnych umożliwia jej bezpieczną implementację w polskich realiach gospodarczych.

Inteligentne przedsiębiorstwo: przykłady wdrożeń

Kierunek chmurowy to jeden z najważniejszych priorytetów rozwojowych SAP w ostatnich latach. Tematyka wdrożeń cloud pojawiała się więc także podczas innych prezentacji podczas SAP Technology Forum. Firma opowiedziała m.in. o swoim partnerstwie z Google Cloud w obszarze budowy infrastruktury cloud, innowacji machine learning, bezpieczeństwa procesów IT i inteligentnej analityki. Z innej platformy chmurowej, SAP Cloud Platform, korzysta z kolei LPP - polski gigant rynku odzieżowego (właściciel marek Reserved, Cropp, House i Mohito). To między innymi za jego pomocą firma usprawnia procesy zarządzania czasem pracy zespołu LPP

Rozwiązania SAP wspierają firmy w bardzo wielu branżach, czego dowodem były także inne prezentacje podczas SAP Technology Forum. Przedstawiciele DHL Polska zaprezentowali budowaną przez siebie platformę analityczną oraz kokpit menedżerski (oparte na BW/4HANA i SAP Business Objects), służące do obsługi sprzedaży, operacji, kontrolingu i mierzenia efektywności pracy przedstawicieli handlowych (case study innego wdrożenia SAP w DHL: link). Amica SA opowiedziała o wykorzystaniu rozwiązań SAP do wzmocnienia kontroli wydatków i zarządzania zobowiązaniami.

Intercars SA zaprezentował z kolei historię powstawania w Polsce innowacyjnej platformy B2B firmy, przeznaczonej docelowo dla 16 krajów i obejmującej miliony produktów (więcej o tym wyjątkowym projekcie przeczytasz tu: link). Na inną inicjatywę B2B zdecydowała się Żabka Polska, która wdrożyła rozwiązania S/4 HANA Finance i Retail, by stworzyć platformę wspierającą rozwój firmy i optymalizację procesów biznesowych w około 4900 sklepach sieci.

Źródło: www.sap.pl 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Bonusy retrospektywne – jak sprawnie zarządzać ważnym źródłem zysku przedsiębiorstwa handlowo-dystrybucyjnego?

Na całkowity zysk przedsiębiorstwa handlowo-dystrybucyjnego ma wpływ wiele składowych, ale głównie wszystko sprowadza się do marży. Można by…

Czym jest Business Intelligence?

Zgodnie z definicją „encyklopedyczną”, Business Intelligence (BI), czy też po polsku analiza biznesowa, to proces polegający na przetwarzaniu…

Przemysł 4.0 i IoT – ewolucja systemów IT do planowania produkcji

Od wielu lat dostawcy systemów IT do planowania produkcji prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowych funkcji i algorytmów do optymalizacji…

Czy system do zarządzania czasem pracy jest standardową częścią modułów ERP?

Aby opowiedzieć na tak zadane pytanie, konieczne jest w pierwszej kolejności zdefiniowanie, co tak naprawdę rozumiemy przez pojęcie zarządzanie…

Inteligentna fabryka

Inteligentna fabryka to koncepcja zakładu produkcyjnego, wpisującego się w realia „czwartej rewolucji przemysłowej”. Terminem tym określa…

5 najważniejszych priorytetów strategicznych dyrektora ds. marketingu w 2019 roku

W nadchodzącym roku cyfrowe narzędzia i modele biznesowe dadzą dyrektorom ds. marketingu bezprecedensowy wpływ na strategie rozwoju ich firm.

Previous Next Play Pause

RAPORT CRM 2019 - KLIKNIJ POBIERZ ZESTAWIENIE SYSTEMÓW CRM

KATALOGIT FIRMY IT

Back to top