loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ
Nowoczesne narzędzia do komunikacji to podstawa w firmach, które chcą sprawnie działać na współczesnym rynku. Wybór jest szeroki, ale prym wśród nich wiedzie Office 365, który oferuje znacznie więcej niż pudełkowa wersja Office.


 REKLAMA 
 SNT 
 
Centrale abonenckie przez lata odgrywały kluczową rolę w firmowej komunikacji. W ciągu ostatnich kilku lat ich znaczenie zmniejszyło się na skutek ekspansji usług chmurowych i telefonii mobilnej. Jak wynika z danych IHS Markit, w 2017 roku globalne przychody ze sprzedaży tych urządzeń wyniosły 5,7 mld dolarów - 8 proc. mniej niż rok wcześniej. W tym samym okresie obroty w segmencie systemów zunifikowanej komunikacji wzrosły o 5 proc. Jego niekwestionowanym liderem jest Microsoft, który kontroluje aż 67 proc. rynku.
Odejście od tradycyjnych rozwiązań już dawno stało się faktem. Analitycy nie mają złudzeń, że mamy do czynienia ze zmianą warty. Tradycyjne systemy telekomunikacyjne są wypierane przez bazujące na chmurze oprogramowanie. Prekursorem zmian jest koncern z Redmond, który nie zamierza zwalniać tempa.

Microsoft w ramach usługi Office 365 zapewnia szereg kompleksowych rozwiązań usprawniających komunikację biznesową.
Rozwiązania chmurowe Microsoft powinny być traktowanie nie tylko przez pryzmat narzędzi, ale możliwości, jakie zapewniają. Łatwiejsza, intuicyjna komunikacja to jeden z priorytetów firmy. Właśnie dlatego Office 365 i Microsoft 365 zawierają kompleksowe, zintegrowane rozwiązania ułatwiające współpracę i pozwalające na sprawną kooperację, nawet, gdy pracownicy działają na różnych kontynentach - tłumaczy Daniel Kaczmarczyk, Cloud Sales Director z firmy Senetic, która jest Partnerem Roku Microsoft w segmencie MŚP.
Użytkownicy Office 365 w planie Enterprise E5 otrzymują w pakiecie system telefoniczny pozwalający całkowicie zrezygnować z tradycyjnych central telefonicznych i związanych z nimi kosztów eksploatacji. Połączenia konferencyjne z siecią PSTN umożliwiają dołączenie do spotkania w Skype for Business również z poziomu telefonów komórkowych i tradycyjnej sieci telefonicznej zarówno w organizacji, jak i poza nią. Pracownik korzystający z usługi chmurowej, uzyskuje dostęp do funkcji znanych z tradycyjnej telefonii, takich jak przenoszenie numerów, połączenia alarmowe, numery bezpłatne i elastyczne pakiety telefoniczne. Rozmowy można prowadzić przy użyciu telefonu, komputera bądź urządzeń przenośnych. Ale czasami przedsiębiorcy poszukują prostszych rozwiązań.

Małe i średnie firmy od lat wykorzystują do komunikacji Skype’a. Jednak świat nowych technologii bardzo szybko się zmienia i wszystko wskazuje na to, że nawet tak kultowe narzędzie jak Skype for Business znajdzie wkrótce swojego następcę. Decyzja Microsoft o zastąpieniu Skype’a platformą Teams wywołała sporo emocji. Pierwsza z wymienionych aplikacji pozwala na przesyłanie wiadomości błyskawicznych, połączeń konferencyjnych i innych funkcji znanych z tradycyjnych rozwiązań. Natomiast najnowsze narzędzie Microsoftu dodatkowo oferuje usługi znane z takich aplikacji jak Slack, Circuit czy Spark.
Microsoft opracował narzędzie integrujące wszystkie elementy niezbędne do zapewnienia sprawnej współpracy. Użytkownik otrzymuje kompleksowe rozwiązanie łączące grupy Office 365, dokumenty, zapisy rozmów, a także integrujące głos i obraz. Co ważne, Teams można uruchomić zarówno poprzez aplikację na pulpicie, przeglądarkę, jak i klienta na urządzeniach mobilnych - podsumowuje Daniel Kaczmarczyk z Senetic.
Migracja ze Skype for Business do Microsoft Teams jest stosunkowo prosta i nie oznacza dla klientów rewolucji. Teams jest dostępny w pakietach Business Essentials, Business Premium oraz Enterprise E1, E3 i E5. -
Skype for Business czy Microsoft Teams nie zostały stworzone po to, by zrewolucjonizować dotychczasową komunikację. Zaprojektowano je tak, by uzupełniały zmieniające się potrzeby użytkowników. Jesteśmy mobilni, żyjemy coraz szybciej i wymagamy coraz więcej, także od nowych technologii – dodaje specjalista z Senetic.
Skype for Business nie zniknie z dnia na dzień. Klienci będą mogli równolegle korzystać z obu narzędzi, przyzwyczajając się do zmiany. Ofensywa Microsoftu na rynku systemów komunikacji trwa i niewykluczone, że koncern zaskoczy jeszcze niejedną niespodzianką. Firma dostrzega zmianę pokoleniową i fakt, iż telefony stacjonarne i technologia TDM są coraz częściej postrzegane jako relikty minionej epoki.

Źródło: www.senetic.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Jak zmierzyć efektywność wdrożenia systemu ERP?

To pytanie, na które powinien sobie odpowiedzieć każdy przedsiębiorca, który myśli nad zakupem nowego systemu ERP. Problem polega na tym, że…

Integracja systemu Rekord.ERP z systemami CAD/PDM

Współczesny przemysł od dawna zmaga się z wyzwaniami, jakie niosą ze sobą produkcja jednostkowa i małoseryjna. Czasy produkcji masowej…

Sztuczna inteligencja w firmie? – jak wykorzystać  jej możliwości do zarządzania zasobami informacyjnymi

Sztuczna inteligencja nie jest gotowym rozwiązaniem, które zadziała samoistnie. Jest raczej jak młody pracownik z ogromnym potencjałem, któremu…

Jak rozwijać firmę produkcyjną dzięki ERP?

Firmy z sektora produkcyjnego potrzebują zintegrowanych rozwiązań IT (ERP}, aby umożliwić przepływ informacji między działami organizacji i…

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału,

Europa wydaje miliardy Euro na IoT. W 2019 roku rynek urośnie o 20%

Europejski rynek IoT wzrośnie w tym roku prawie o 20 procent, zapowiada IDC. Tym samym będzie wart prawie 150 mld Euro, a dwucyfrowy wynik wzrostu…

Previous Next Play Pause

RAPORT CRM 2019 - KLIKNIJ POBIERZ ZESTAWIENIE SYSTEMÓW CRM

KATALOGIT FIRMY IT

Back to top