PGA TOUR – organizacja zrzeszająca najlepszych golfistów na świecie – wykorzysta systemy uczenia maszynowego i analizy AWS, aby uatrakcyjnić kibicom oglądanie największych turniejów golfowych na świecie. Ponadto, AWS wspólnie z First Tee oraz TOUR będzie działać na rzecz umożliwienia dzieciom i nastolatkom wzmocnienia ich motywacji, pewności siebie i wytrzymałości poprzez grę w golfa.


 REKLAMA 
 KLIKNIJ I POBIERZ RAPORT ERP 
 
Najlepsze organizacje sportowe na świecie korzystają z usług AWS do wymyślania na nowo sposobu oglądania, rozgrywania i zarządzania sportem – mówi Tomasz Stachlewski, CEE Senior Solutions Architecture Manager w AWS. - Uczenie maszynowe (ML) umożliwia tworzenie zaawansowanych statystyk, takich jak AWS Match Facts w ramach meczów piłkarskich Bundesligi, z kolei obliczenia o wysokiej wydajności (HPC) przeprojektowują bolidy F1, a organizacje takie jak NASCAR wykorzystują usługi sztucznej inteligencji (AI) do automatycznego tagowania i kategoryzowania materiałów archiwalnych. Tym razem do tego grona dołączył PGA TOUR.


PGA TOUR wykorzysta uczenie maszynowe AWS, usługi przechowywania danych, moce obliczeniowe, analitykę, bazy danych i usługi multimedialne, aby móc szybko przetwarzać i rozpowszechniać materiały wideo z każdego turnieju golfowego, jednocześnie umożliwiając fanom zupełnie nowy sposób zaangażowania się. TOUR rejestruje setki godzin surowego materiału filmowego z każdego turnieju, które dzięki AWS zostaną szybko przekształcone w nowe cyfrowe doświadczenia, zapewniając fanom bardziej kompletne i spersonalizowane wrażenia podczas zawodów.

Every Shot Live, platforma streamingowa oparta o AWS, zapewni widzom dostęp na żywo do strzałów graczy – przykładowo, podczas mistrzostw THE PLAYERS do ponad 32 000 strzałów z pola startowego 144 golfistów. Fani będą mogli śledzić dowolnego gracza w czasie rzeczywistym z różnych ujęć za pośrednictwem treści przesyłanych strumieniowo. Ponadto, AWS będzie napędzać TOURCast, ewolucyjną tabelę liderów TOUR, która da fanom kontrolę nad oglądaniem golfa niczym w grze wideo, pozwalając im zmieniać perspektywę oglądania dzięki alternatywnym kątom kamery, przemieszczać się po polu golfowym, przeglądać szybkie rundy oraz wyświetlać statystyki graczy i strzałów na żądanie.

PGA TOUR będzie również korzystać z usług multimedialnych AWS, aby przyspieszyć dostarczanie treści wideo do transmisji telewizyjnych dla widzów online, odpowiednio dostosowując je do potrzeb wyświetlania na różnych platformach i urządzeniach, w tym na smartfonach i tabletach. PGA TOUR zbuduje również repozytorium danych z aktualnymi i archiwalnymi treściami multimedialnymi w usłudze Amazon Simple Storage Service (Amazon S3). TOUR przeniesie treści multimedialne zebrane na przestrzeni prawie 100 lat do AWS - w tym wideo, audio i obrazy z Los Angeles Open z 1928 roku - oraz będzie zapisywać transmisje z wszystkich nowych turniejów do tak stworzonego repozytorium.

Aby dopełnić partnerstwo, AWS zostanie Trustee of First Tee, organizacji rozwoju młodzieży wspieranej przez TOUR, która dociera do ponad 3,7 milionów młodych ludzi w Stanach Zjednoczonych i co roku wybiera międzynarodowe lokalizacje, gdzie pomaga budować siłę charakteru młodzieży poprzez grę w golfa. W ramach szerokiego wsparcia dla First Tee, AWS będzie pomagać organizacji w tworzeniu społeczności online dla trenerów, rodziców i uczestników, gdzie będą mogli uzyskać dostęp do programu nauczania i zasobów First Tee oraz łączyć się z rówieśnikami.

To transformacyjne partnerstwo z AWS da naszym fanom możliwość przeżycia PGA TOUR jak nigdy dotąd” - mówi Jay Monahan, PGA TOUR Commissioner. „Rozbudowa i dywersyfikacja naszej bazy fanów jest dla nas najwyższym priorytetem, a dzięki współpracy i innowacjom AWS stworzymy więcej sposobów na doświadczenie gry w golfa, jednocześnie personalizując nasze treści, aby udostępnić fanom możliwość lepszego zaangażowania się w turnieje i grę graczy, którym kibicują.


Źródło: AWS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top