System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Kiedy marketing przynosi największe zyski?

W międzynarodowym badaniu firma Salesforce sprawdziła, w jakim kierunku obecnie rozwija się marketing i jakie aktywności w tym obszarze…

Większość klientów oczekuje od firm więcej, niż są one w stanie zaoferować

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie…

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału,

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

itcubeSystem ITCube CRM umożliwia niezakłócone, elastyczne i odporne funkcjonowanie przedsiębiorstwa w gospodarczej rzeczywistości spod znaku VUCA – tj. zmiennej, niepewnej, złożonej i niejednoznacznej, a także w realiach wyznaczonych przez pandemię COVID-19. Zapraszamy do opisu wdrożenia w firmie Wagner-service.

itcube logoWyróżnij się lub zgiń” to tytuł książki traktującej o wyróżnieniu swojego produktu na tle konkurencji, której autorem jest Jack Trout. Firmy działające w branży maszyn i urządzeń budowlanych, komunalnych czy rolniczych doskonale wiedzą jak ciężko jest konkurować na tym rynku. Dlatego kilka lat temu w firmie Serafin podjęto decyzje o inwestycji w innowacyjne oprogramowanie – ITCube CRM. Z perspektywy czasu to była dobra decyzja, pozwalająca na dynamiczny rozwój firmy i utrzymanie wysokiej jakości obsługi Klienta.

MICROSOFTPandemia była dla ScandicSofa mocnym impulsem do zmian. Jej początek jawił się niepewnie, ale już po miesiącu firma zaczęła odnotowywać poprawę wyników. Od tamtego czasu udało się podwoić sprzedaż, co było ogromnym wyzwaniem produkcyjnym, logistycznym, ale przede wszystkim biznesowym. Zaledwie rok wcześniej dział obsługi klienta tworzyły jedynie dwie osoby, dziś jest ich już pięć. Największym wyzwaniem stało się zgromadzenie w jednym miejscu wiedzy na temat oczekiwań klientów. W ScandicSofa panuje przekonanie, że przyszłość firmy zależy od grona lojalnych klientów.

microsoft logo 2015Rynek usług finansowych to jeden z najbardziej konkurencyjnych segmentów biznesowych. Klienci są dosłownie atakowani przez oferty mnóstwa produktów pochodzących od różnorodnych instytucji. Co więcej, proponowane usługi finansowe są wręcz bliźniacze i nie stanowią elementu wyróżnienia w oczach odbiorców. Gdzie zatem szukać przewagi rynkowej na wymagającym rynku usług finansowych?

Exatel SA to jeden z wiodących operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, dostarczający rozwiązania dla dużych i średnich przedsiębiorstw oraz administracji publicznej. Jako spółka należąca do Grupy Kapitałowej PGE, największego w Polsce przedsiębiorstwa sektora elektroenergetycznego, Exatel cieszy się stabilną pozycją na rynku. Firma powstała w 2004 roku z połączenia dwóch polskich operatorów telekomunikacyjnych o ponad 10-letniej tradycji: Tel-Energo i Telbanku, specjalizujących się w obsłudze rynku energetycznego, finansowego i operatorskiego.

Stowarzyszenie Wielkopolski Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych (WOKiSS) powstało w czerwcu 1990 roku i jest najstarszym oraz największym regionalnym stowarzyszeniem samorządów. Celem Stowarzyszenia jest wspieranie idei samorządu terytorialnego oraz pomoc
w podnoszeniu efektywności jednostek samorządu terytorialnego w realizacji zadań publicznych.

Dynamiczny rozwój firmy sprawiły, że pojawiła się konieczność optymalizacji procesów sprzedażowych i obsługi klientów. Celem firmy było skrócenie czasu obsługi i realizacji zleceń oraz zwiększenie efektywności pracy handlowców.

Lokalne organizacje typu FHO św. Krzysztofa mają nawet po kilka tysięcy darczyńców. Mazowieckie hospicjum zaczynało od zaledwie kilku takich osób. Wraz z rozwojem na przestrzeni lat liczba ta wzrosła do ponad 6000. Przyczyniło się to do problemów organizacyjnych i braku możliwości efektywnego kontaktu z darczyńcami. Organizacja stale cięła koszty i nie stać jej było na zatrudnienie dodatkowych pracowników. Z tego właśnie powodu z jednej strony rodziły się nowe możliwości, lecz z drugiej – nie mogły one zostać należycie wykorzystane.

Aplikacja Comarch ERP Mobile Sprzedaż, w pełni kompatybilna z systemem Comarch ERP XL, została stworzona specjalnie z myślą o przedstawicielach działu sprzedaży pracujących w ciągu dnia głównie w delegacjach i w siedzibie klienta. Przydatność dostępnych w aplikacji funkcjonalności została sprawdzona przez wiele przedsiębiorstw, także firmę Lakma – będącą producentem chemii budowlanej i gospodarczej.

EUROCOLOR Sp. z o. o. jest wiodącym producentem okien i drzwi w Polsce, działającym na rynku od 1996 roku. Firma od początku stawia na innowacyjność i konsekwentnie unowocześnia swoje linie technologiczne oraz dba o najwyższe standardy obsługi. W efekcie, obecnie posiada największy na rynku wybór okien w kategorii premium.

Polkomtel potrzebował rozwiązania klasy CRM, które umożliwiłoby sprawne zarządzanie relacjami z klientami i partnerami, monitorowanie etapów realizacji poszczególnych działań, usprawnienie procesów między kluczowymi sprzedawcami i działami back-office oraz śledzenie statusów sprzedaży zaimplementowanych w systemie w formie procesu end-to-end.

ITCube CRM wspiera działania firmy AMADAR

Firma AMADAR Sp. z o.o. jest liderem na polskim rynku wyposażenia dla gabinetów stomatologicznych. Pozycję tę firma osiągnęła dzięki unikalnej strategii, opartej na indywidualnym podejściu do każdego klienta, najwyższej jakości obsługi i stałym poszerzaniu oferty i wiedzy.
 

Onninen wdrożył rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM w celu udoskonalenia obsługi klienta, usprawnienia procesów sprzedaży i dystrybucji oraz wsparcia partnerów handlowych.
 

Branża usługowa opiera się na klientach. Uzasadniony zatem jest fakt, że branża ochrony osób i mienia coraz częściej wdraża systemy klasy CRM. O tym, jakie kroki podejmować przy wdrożeniu systemu i jak przygotować firmę do nadchodzących zmian w zarządzaniu, opowiada Grupa Hunters, jedna z czołowych firm branży security, która wdrożyła system CRM7 od more7 Polska.
 

Grupa CEDC ujednoliciła procesy operacyjne 17 spółek dystrybucyjnych, wdrażając system mobilny Emigo szczecińskiej firmy Sagra Technology. Firma poprawiła skuteczność sprzedaży, usprawniła zarządzanie zapasami i należnościami. Zaczęła też precyzyjnie mierzyć zwrot z inwestycji rzeczowych i marketingowych dokonywanych na rzecz klientów.

Grupa Vox to wyjątkowy przykład firmy z branży budowlanej, która rzeczywiście zarządza sprzedażą mobilną. Wykorzystując rozwiązanie informatyczne oparte na systemie Emigo, Grupa Vox na bieżąco dostosowuje taktykę sprzedaży do zmieniającego się popytu, stanów magazynowych i działań konkurencji.

Sarantis Polska, właściciel powszechnie znanych marek STR8 i Jan Niezbędny, realizuje taktykę sprzedaży i logi-­‐ styki w całym kraju używając systemu Emigo. Opraco-­‐ wany i wdrożony przez Sagra Technology system Emigo umożliwia m.in. optymalizację zapasów w całej sieci dys-­‐ trybucji, zwiększa poziom realizacji zamówień i redukuje koszty logistyczne.

"System Emigo bardzo szybko stał się naszym podstawowym narzędziem biznesowym. Oceniamy, że dzięki wdrożeniu, które jeszcze trwa, nasza sprzedaż wzrosła o ok. 15%. W wyniku wdrożenia spadły także koszty, zarówno nasze, jak i dystrybutorów” -­ Michał Krawczyk, Analityk i Administrator Systemu Wspomagania Biznesu w Johnson & Johnson.

Zarządzanie mobilną sprzedażą i marketingiem można dopasować zarówno do celów firmy, jak i jej kultury. Przykład: Reckitt Benckiser, od pięciu lat wykorzystujący system Emigo rozwijany przez Sagra Technology. Firma skupiła się na ułatwieniu pracy reprezentantom i automatyzacji procesów zaplecza, unikając przesadnego akcentowania funkcji planistycznych i kontrolnych. Efekty tak przyjętej strategii okazały się więcej niż zadowalające.

PPG Deco Polska zwiększyła obroty i poprawiła efektywność pracy przedstawicieli handlowych, wdrażając zintegrowane rozwiązanie mSFA/mCRM oparte na systemach Emigo i Integra firmy Sagra Technology. Jego fundamentem są technologie mobilne, serwerowe i integracyjne Microsoft

ENERGA-OBRÓT SA potrzebowała rozwiązania, które wspomogłoby funkcjonowanie 3 kluczowych obszarów jej działalności: obsługi klienta strategicznego, obsługi procesu ofertowania do nowych klientów oraz obsługi przetargów publicznych. Stąd, w trosce o zaoferowanie jak najwyższego poziomu obsługi swoim kluczowym klientom, ENERGA-OBRÓT SA zdecydowała się na wdrożenie systemu klasy CRM.

Firma Reprograf SA wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM w celu usprawnienia planowania i kontroli procesu obsługi serwisu. Zakres implementacji skupił się głównie na obszarze serwisu i sprzedaży maszyn oraz urządzeń.

Grupa Nowy Styl wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM 4.0 jako narzędzie usprawniające obsługę klienta oraz działalność kluczowych obszarów firmy, w tym działu handlowego i marketingowego.

ActiveMED, firma specjalizująca się w dostarczaniu oprogramowania dla branży medycznej i farmaceutycznej, wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM 4.0 do zarządzania sprzedażą i obsługą Klientów, zwiększając sprzedaż do istniejących Klientów aż o 15%.

Sukcesem zakończyło się wdrożenie oprogramowania ITCube CRM w firmie Komatsu Poland sp. z o.o. Głównym celem wdrożenia było stworzenie jednego, spójnego systemu informatycznego gromadzącego informacje o potencjalnych i obecnych klientach firmy. Dodatkowo, firma postawiła sobie za cel uporządkowanie działań handlowych oraz obiegu informacji wewnątrz firmy. Ze względu na międzynarodowy charakter firmy, warunkiem koniecznym okazał się wielojęzyczny interfejs systemu. Z pośród systemów dostępnych na polskim rynku wybór padł na program ITCube CRM - sprawdzone, polskie rozwiązanie, które gwarantowało szybkie i sprawne wdrożenie.

CRM w Grupie Kapitałowej INFOR PL

MICROSOFT - systemy ERP, CRM, MRP, ERPGrupa kapitałowa INFOR PL jest czołowym polskim dostawcą profesjonalnych informacji o tematyce prawno – gospodarczej. Firma działa na polskim rynku medialnym od przeszło 20 lat, stale ugruntowując swoją pozycję lidera. Adresatami produktów grupy są między innymi właściciele firm, menedżerowie, prawnicy, a także księgowi, kadrowi i urzędnicy. Obecnie w skład Grupy INFOR PL wchodzi 7 spółek o różnym profilu działalności: Infornext.pl, INFOR IT, INFOR Biznes, INFOR Ekspert, INFOR Training, INFOR Progres oraz Lucrum.

ENERGA-OBRÓT SA potrzebowała rozwiązania, które wspomogłoby funkcjonowanie trzech kluczowych obszarów jej działalności: obsługi klienta strategicznego, obsługi procesu ofertowania do nowych klientów oraz obsługi przetargów publicznych. Stąd, w trosce o zaoferowanie jak najwyższego poziomu obsługi swoim kluczowym klientom, ENERGA-OBRÓT SA zdecydowała się na wdrożenie systemu klasy CRM.

Promedica24 wdrożyła rozwiązanie Microsoft® Dynamics CRM jako narzędzie stanowiące pewną i niezawodną pomoc w bieżącej działalności firmy, a przede wszystkim rozwiązanie pozwalające na wielopoziomowe usprawnienia obsługi klienta i podniesienie wydajności personelu.

W lipcu 2008 roku rozpoczęło się wdrożenie oprogramowania ITCube CRM w firmie HUCK Polska Sp. z o.o.. Głównym celem wdrożenia było stworzenie jednego, spójnego systemu informatycznego gromadzącego informacje o potencjalnych i obecnych klientach firmy. Do tej pory dane o kontrahentach były przechowywane w różnych miejscach takich jak program handlowy czy arkusze kalkulacyjne używane przez handlowców. Uporządkowania tych wszystkich informacji podjęła się firma ITCube Software wdrażając jednocześnie swoje autorskie oprogramowanie ITCube CRM.

W firmach obsługujących dziesiątki, a nawet setki tysięcy klientów punkty styku firmy z jej klientami wymagają zaawansowanych rozwiązań informatycznych wspomagających komunikację. Takim narzędziem jest Centrum Obsługi Klienta (Customer Interaction Center, ang. CIC) dostępne w SAP CRM.

W ciągu miesiąca zakończyło się wdrożenie w Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń, firmie zajmującej się m. in. sprzedażą i serwisem specjalistycznego oprogramowania oraz dystrybucją fachowej literatury informatycznej.

Back to top