Salesforce łącząy sprzedawców z użytkownikami TikToka
Firma Salesforce zawarła współpracę z TikTok, aby ułatwić sprzedawcom korzystającym z platformy Commerce Cloud kontakt z tiktokową społecznością – w tym reklamowanie się wśród użytkowników i zwiększanie widoczności produktów. Partnerstwo to stanowi inwestycję w platformę Commerce Cloud, która ma pomóc firmom w dotarciu do klientów korzystających z mediów społecznościowych.



 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Prawie 1/10 zakupów jest obecnie dokonywana za pośrednictwem mediów społecznościowych, a liczba ta stale rośnie. Handel społecznościowy staje się coraz ważniejszym kanałem sprzedaży, dlatego współpraca daje firmom możliwość poznawania dzisiejszych klientów i tworzenia wysoce spersonalizowanych treści z myślą o miliardzie osób, które korzystają TikTok w każdym miesiącu. Dzięki temu konsumenci otrzymają wiele możliwości angażowania się w relacje z ich ulubionymi markami w dowolnym momencie.

Według raportu Salesforce State of Connected Customer 57% klientów woli nawiązywać kontakt za pomocą kanałów cyfrowych, a w przypadku pokolenia Z i Y odsetek ten wzrasta do 65%. Co więcej, aż 61% konsumentów planuje w ciągu najbliższych trzech lat dokonywać większej liczby zakupów za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Marki, które myślą przyszłościowo, muszą być obecne wszędzie tam, gdzie mogą się ich spodziewać klienci, dlatego granice handlu muszą wykraczać poza pojedynczy kanał, a dane muszą przepływać przez wiele kanałów, aby firmy mogły skutecznie zapewnić zintegrowane doświadczenia – mówi Scot Gillespie, dyrektor generalny Commerce Cloud. Poczyniliśmy już duże postępy, pomagając markom wykorzystać możliwości rozwiązania Customer 360 do płynnego nawiązywania kontaktu z klientami w portalach społecznościowych dzięki integracji z takimi platformami jak Facebook i Instagram, a teraz zapewniamy im dostęp również do ogromnej społeczności TikTok.


Początkowo współpraca umożliwi sprzedawcom bezproblemowe i efektywne budowanie obecności na platformie TikTok poprzez:

*Zwiększenie produktywności* za pomocą zautomatyzowanych, inteligentnych kanałów produktów oraz dzięki rozbudowaniu doświadczeń w aplikacji. Teraz sprzedawcy mogą szybko i łatwo publikować swoje produkty w serwisie TikTok za pomocą szerokiej gamy rozwiązań reklamowych opartych na katalogach, z prostą konfiguracją jednym kliknięciem, która zsynchronizuje istniejące wcześniej katalogi Commerce Cloud z platformą TikTok.

*Zapewnienie światowej klasy personalizacji i efektywności konwersji reklam* za pomocą narzędzia TikTok Pixel, które umożliwia sprzedawcom szybkie i łatwe analizowanie wydajności reklam i optymalizowanie kampanii w celu poprawy widoczności produktów. Funkcja zaawansowanego dopasowywania pozwala również sprzedawcom na lepsze dobieranie reklam na TikToku i budowanie grup odbiorców do retargetingu.

*Poprawę jakości ścieżki zakupowej* dzięki dynamicznym reklamom wideo i kolekcjom, które zainspirują nowych odbiorców we wszystkich kanałach. Sprzedawcy mogą teraz łatwo dodawać TikTok jako nowy kanał sprzedaży i uruchamiać handel za pomocą platformy Salesforce Commerce Cloud.

TikTok jest platformą, w której funkcjonuje nowy rodzaj doświadczeń zakupowych, gdzie społeczność, rozrywka i handel łączą się ze sobą, tworząc unikalne możliwości angażowania konsumentów i osiągania znaczących wyników” – podkreśla Melissa Yang, dyrektor ds. partnerstw ekosystemowych w TikTok. „Cieszymy się, że podjęliśmy współpracę z Salesforce, dzięki której możemy zapewnić sprzedawcom niespotykaną dotąd widoczność i pozwolić im na nawiązywanie prawdziwych relacji ze społecznością TikTok.


Źródło: Salesforce

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top