80 nowych klientów korzysta z nowej generacji systemu CRM firmy update

UPDATEFirma update software AGpozyskał w 2013 roku ponad 80 nowych klientów. Spółka zanotowała 20–25% wzrost zainteresowania mobilną wersją oprogramowania na iPady. Pozytywny wynik sprzedaży został osiągnięty m.in. dzięki wprowadzeniu na rynek nowej generacji systemu update.CRM, który powstał w oparciu o szczegółową wiedzę z zakresu procesów biznesowych stosowanych w poszczególnych branżach oraz analizę potrzeb i doświadczeń użytkownikow.


Wzrost sprzedaży mobilnego CRM oraz rozwiązań w modelu SaaS

W 2013 roku update CRM zanotował 20–25% wzrost sprzedaży aplikacji mobilnej CRM.pad, dedykowanej dla urządzeń przenośnych iPad. Decyzja o włączeniu do oferty sztandarowego rozwiązania CRM w wersji SaaS okazała się również trafnym elementem strategii o kluczowym znaczeniu dla Spółki. W konsekwencji ponad 40% nowych klientów update wybrało oprogramowanie update.CRM w modelu SaaS. Thomas Deutschmann, Prezes Zarządu firmy update CRM przekonuje:
Współczesna gospodarka jest determinowana przez popyt. W dzisiejszych czasach strategia wyróżnienia jedynie w oparciu o produkt rzadko przynosi efekty. Kluczowe dla sukcesu biznesowego są świetne relacje z klientami. Oprogramowanie CRM jest dziś bardziej potrzebne niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ zapewnia znacznie więcej niż tylko podstawowe funkcje, takie jak baza kontaktów czy zarządzanie szansami handlowymi.
Branżowy profil rozwiązania, jako kluczowe kryterium wyboru
Decydując się na współpracę z firmą update, nie tylko znaleźliśmy rozwiązanie CRM, zapewniające w wersji standardowej obsługę niezbędnych procesów, lecz także zespół, który rozumie nasze potrzeby i zna specyfikę branży. Oprogramowanie w modelu SaaS umożliwiło szybkie i łatwe wprowadzenie systemu w skali międzynarodowej - mówi Sigrid Vossler z TALIS Management Holding, uzasadniając wybór systemu firmy update.
Prekonfigurowane rozwiązania branżowe update.CRM zyskały również uznanie wśród firm z sektora finansowego i bankowego, o czym świadczy decyzja banku Bankhaus Lampe KG.
We prowadzonym przez nas procesie selekcji oprogramowania, wybór zwycięzców był jasny - mówi Thomas Welter, szef obszaru organizacji i IT w Bankhaus Lampe. - Rozwiązanie update wyróżnia wysoka wydajność oraz szybkość uzyskania rezultatów.
System CRM firmy update jest dostosowany do specyficznych potrzeb wybranych branż. Prekonfigurowane rozwiązania są dostępne dla life sciences, usług finansowych, dóbr konsumpcyjnych, produkcji oraz budownictwa i materiałów budowlanych. Wiedza na temat specyficznych procesów CRM typowych dla poszczególnych sektorów oraz najnowocześniejsza technologia oparta na zasadach zarządzania doświadczeniami użytkowników stanowią dla nowych klientów kluczowy argument w wyborze oprogramowania.

Źródło: www.update.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top