Alstor postawił na CRM firmy Microsoft

 Alstor s.j., jedna z wiodących firm dystrybucyjnych w zakresie sprzętu i oprogramowania IT w Polsce, wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM 3.0 do zarządzania działalnością handlową i serwisową przedsiębiorstwa.


Dzięki temu firma zcentralizowała dane oraz przyspieszyła przepływ informacji. Dodatkowo zautomatyzowano procesy biznesowe, podniesiono jakość oferowanych usług i zintegrowano wszystkie systemy zaimplementowane już w spółce. Wdrożenie przeprowadził Intersys Sp. z o.o., certyfikowany partner Microsoft.

Alstor potrzebował jednolitego i kompleksowego systemu, który byłby w stanie skutecznie scalać działania całej organizacji, dając możliwość profesjonalnego gromadzenia i przechowywania danych. Oczekiwano również, że rozwiązanie pozwoli dokładnie precyzować listy odbiorców poszczególnych kampanii marketingowych. Aplikację CRM chciano też zintegrować z istniejącym już systemem klasy CRM.

„Kluczowym założeniem było stworzenie jednorodnego systemu, który stanie się platformą umożliwiającą pracownikom szybkie dotarcie do informacji i ich wymianę – co jest konieczne do efektywnego działania organizacji. Dzięki dużej elastyczności rozwiązania, wdrożenie trwało bardzo krótko. W efekcie przełożyło się to na istotne zmniejszenie kosztów inwestycji” – powiedział Tomasz Szukała, Dyrektor Zarządzający Alstor s. j.

W wyniku wdrożenia Alstor zyskał kompleksowe rozwiązanie wspierające działania całej firmy. Zcentralizowano dane, dzięki czemu dostęp do nich jest szybszy i bardziej wygodny. Dodatkowo centralizacja wpłynęła korzystnie na jakość przepływu informacji. System pozwolił również zautomatyzować procesy biznesowe, zintegrować systemy wcześniej zaimplementowane w firmie, stworzyć homogeniczne środowisko pracy oraz rozbudować możliwości analityczne i raportowe.

Źródło: www.microsoft.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top