LiveSpace CRM zintegrował się z SALESmanago

LiveSpace CRM, aplikacja wspomagająca zarządzanie sprzedażą na rynku B2B, została zintegrowana z SALESmanago – najpopularniejszym polskim systemem do marketing automation.
Producenci oprogramowania zintegrowali obydwie usługi, by umożliwić swoim klientom połączenie zalet automatyzacji marketingu i zarządzania sprzedażą bezpośrednią.

Dzięki integracji dane jakościowe na temat klientów pozyskane przez SALESmanago automatycznie przekazywane są do LiveSpace CRM, by następnie mogły zostać wykorzystane przez handlowców do właściwej segmentacji klientów i skutecznego domykania sprzedaży. Integracja jest dwustronna – wprowadzone dane o klientach w LiveSpace CRM trafiają od razu do SALESmanago, gdzie w zależności od ustalonych reguł zaczynają podlegać przygotowanym wcześniej zautomatyzowanym działaniom marketingowym.
Integracja LiveSpace CRM z SALESmanago pozwoli nam zaoferować kompleksowe rozwiązanie, które w skuteczny sposób łączy marketing ze sprzedażą. Co niezwykle ważne, jedno i drugie narzędzie stworzone zostało z myślą o wsparciu sprzedaży, mimo, że na dwa różne sposoby. Połączenie ich spowodowało efekt synergii, który naszym zdaniem wprowadzi nową jakość we współpracy działów marketingu i sprzedaży – mówi Michał Skurowski, współtwórca LiveSpace CRM.
SALESmanago dzięki LiveSpace wzbogaciło się o kolejny kanał komunikacji z klientem. Wspólne działanie pozwoliło nam zaoferować innowacyjne rozwiązanie niespotykane do tej pory na rynku – mówi Konrad Pawlus, VP of engineering SALESmanago.
Źródło: SALESmanago

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top