Od maja br. w ofercie Grupy BCC jest dostępny pakiet SPRINT CRM. Nowe rozwiązanie zawiera najważniejsze funkcje SAP CRM z zakresu marketingu, sprzedaży i serwisu.


SPRINT CRM jest gotowym do użytku, kompletnym pakietem CRM, opartym na SAP CRM 7.0 – najnowszej wersji systemu SAP wspierającego zarządzanie relacjami z klientami. Istotą SPRINT CRM jest dostępność gotowych do pracy funkcji z kluczowych obszarów marketingu, sprzedaży i serwisu. To przekłada się na krótki czas uruchomienia (od 2 miesięcy) i umiarkowany, znany z góry koszt wdrożenia – a w konsekwencji, na szybki zwrot inwestycji w rozwiązanie.

Adresatem SPRINT CRM są wszystkie firmy zainteresowane usprawnieniem sfer marketingu, sprzedaży i/lub serwisu poprzez wdrożenie zaawansowanego systemu CRM, w tym zwłaszcza organizacje korzystające z SAP ERP.

SPRINT CRM to kompletne rozwiązanie CRM – wspiera najważniejsze działania przedsprzedażowe, sprzedażowe i posprzedażowe realizowane z klientami, w tym:
  • zarządzanie danymi klientów i osób kontaktowych,
  • zarządzanie kampaniami marketingowymi,
  • zarządzanie szansami sprzedaży (leadami) i lejkiem sprzedaży,
  • zarządzanie ofertami i zleceniami sprzedaży, w integracji z systemem SAP ERP (w tym kontrola dostępności towarów),
  • zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi,
  • zaawansowanie raportowanie danych z obszaru CRM i sprzedaży.
Jak podkreśla Ireneusz Golon, Lider Zespołów CRM i SD w BCC:
SPRINT CRM obejmuje zdecydowaną większość potrzeb firm w zakresie CRM. W zależności od modelu działania klienci mogą korzystać z całości rozwiązania lub dobrać odpowiedni dla nich zestaw funkcji. Równocześnie SPRINT CRM może być rozbudowywany o kolejne, nawet zaawansowane, dedykowane dla klienta funkcjonalności. To świetny zestaw startowy dla chcących korzystać z rozwiązania CRM.
SPRINT CRM może być udostępniony w modelu outsourcingu (system jest utrzymywany i administrowany w Centrum Outsourcingowym BCC). Pozwala to obniżyć koszty inwestycji we wdrożenie oraz koszty utrzymania i rozwoju systemu w przyszłości.

SPRINT CRM został przygotowany wspólnie przez firmy 7milowy – partnera SAP specjalizującego się w rozwiązaniach dla firm średniej wielkości, oraz BCC – największej firmy wdrożeniowej SAP w Polsce i Partnera Eksperta SAP w zakresie CRM.

Jarosław Proskórnicki, Lider Zespołu Logistyki w 7milowym podsumowuje:
Firma 7milowy od lat specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań SAP gotowych do użytku. W odpowiedzi na sygnały z runku dołączyliśmy do naszej rodziny SPRINT rozwiązanie SAP SPRINT CRM. Przygotowaliśmy je z myślą o tych firmach, które poszukują rozwiązań bogatych funkcjonalnie, zaspokajających ich potrzeby w zakresie zarządzania relacjami z klientami, a zarazem takich, które nie będą wymagały kosztownego i długotrwałego projektu wdrożeniowego.
SPRINT CRM będzie oferowany w ramach inicjatywy SAP Rapid Deployment Solutions (SAP RDS). W SAP RDS klienci otrzymują bogaty zestaw funkcji i najlepsze światowe praktyki biznesowe – za z góry ustaloną, umiarkowaną cenę. Licencje SAP RDS są oferowane klientom na specjalnych warunkach promocyjnych.

Źródło: www.bcc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top