Firmy nie nadążają z przetwarzaniem informacji

Już dziś niemal co druga firma (46 proc. badanych przez AIIM) ocenia, że przeciwdziałanie chaosowi informacyjnemu wewnątrz ich organizacji…

7 pytań, które pomogą firmie w wyborze systemu zarządzania dokumentami

erNa rynku można znaleźć wielu dostawców systemów zarządzania dokumentami (ang. document management system ― DMS). Sporządzenie wstępnej,

Jak stworzyć cyfrowe miejsce pracy?

Choć stworzenie cyfrowego miejsca pracy nigdy nie jest ostatecznym celem digitalizacji, powinno zapewniać konkretne korzyści biznesowe. Nawet…

Home office a systemy ECM – jak ułatwić pracownikom pracę zdalną?

W czasach, w których pozostanie w domu i zachowanie wszelkich środków ostrożności w zakresie ochrony zdrowia jest kluczowe, zapewnienie…

Digital workplace w Polsce – trendy i technologie

Poprawa komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, możliwość automatyzacji kluczowych procesów oraz pełniejsza kontrola pracy zespołów przez…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

suncode logoZgodnie z obowiązującym prawem przedsiębiorcy mają obowiązek prowadzenia ewidencji środków trwałych. Zaliczamy do nich, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 15, „rzeczowe aktywa trwałe i zrównane z nimi, o przewidywanym okresie ekonomicznej użyteczności dłuższym niż rok, kompletne, zdatne do użytku i przeznaczone na potrzeby jednostki”, których kwota przekracza 10 000 złotych. Coraz więcej firm podejmuje jednak decyzję o ewidencjonowaniu całościowego wyposażenia firmy, czyli również telefonów komórkowych, odzieży roboczej, drukarek itp. Z tego względu, niezbędny okazuje się system, umożliwiający kompleksowe administrowanie procesem zarządzania wyposażeniem i środkami trwałymi.

uncZastanawiasz się jakie możliwości daje nasz system? Chcesz być na bieżąco z nowymi funkcjonalnościami systemu Plus Workflow? Poszukujesz nowych rozwiązań, aby rozbudować swoją platformę Workflow? Teraz wszystko jest dostępne online w naszym sklepie. Możesz dokonać zakupu modułu, sprawdzić jak działają nasze wtyczki, dokonać kalkulacji, zamówić i czekać jedynie na realizację zamówienia. Wszystko łatwo i szybko na naszej stronie.

BSC Drukarnia Opakowań S.A. jest jednym z wiodących dostawców opakowań z tektury i papieru na polskim rynku. Historia powstania spółki sięga roku 1991, kiedy to dwaj bracia Marian i Janusz Schwark wraz z Arkadiuszem Czyszem zawiązali spółkę i utworzyli zakład poligraficzny BSC S.C., który w roku 1999 został rozszerzony o BSC Drukarnia Opakowań S.A. Aktualnie spółka posiada dwa wyspecjalizowane zakłady produkcyjne w Poznaniu i zatrudnia ponad 400 pracowników.

Holding Dr. Max zarządza największymi sieciami aptek w Czechach i na Słowacji oraz największą niezależną od hurtowni siecią aptek w Polsce. W skład grupy wchodzi ponad 2000 aptek zlokalizowanych w różnych krajach na terenie Europy. Obecnie sieć Aptek Dr. Max jest stabilnie rozwijającym się biznesem z potencjałem dalszego wzrostu na najbardziej perspektywicznych rynkach. W tym roku cała grupa Penta Investments odnotowała największy wzrost przychodów od 24 lat działalności spółki. Bardzo duży wpływ na wyniki miała właśnie sieć Dr. Max należąca do grupy.

TIM S.A. jest spółką istniejącą od niemal 30 lat na rynku, a od 1998 roku jest notowana na polskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Jest liderem na rynku materiałów elektrotechnicznych. Obecnie firma posiada ponad 30 oddziałów handlowych na terenie całej Polski, w których zatrudnia ponad 350 osób.

Myśląc o tym, jakie wyzwania występują w branży logistycznej – najczęściej myślimy o problemach związanych z zarządzaniem magazynem, a znacznie rzadziej o mało efektywnym obiegu dokumentów. Czy słusznie?

comarchGłównym celem wdrożenia Comarch ECM była strukturyzacja całego procesu obsługi zobowiązań przy jednoczesnym zapewnieniu pożądanej automatyzacji i przyjazności wobec użytkownika. Co więcej, Technicolor wymagał solidnych pracy procesów workflow, które byłyby dokładnym odzwierciedleniem procesów biznesowych, a żeby obejść się bez zbędnych e-maili i rozmów telefonicznych, trzeba było poprawić to i owo.

Duża liczba zapotrzebowań i połączonych z nimi faktur jest ogromnym wyzwaniem dla firm produkcyjnych. System do zarządzania dokumentami oraz procesami biznesowymi jest rozwiązaniem usprawniającym pracę z tymi dokumentami. Implementacja takiego rozwiązania pozwala na automatyzację i optymalizację pracy spółki. Chcąc obniżyć koszty i usprawnić proces zapotrzebowań firma Marmite zdecydowała się wdrożyć w swojej organizacji system Plus Workflow dostarczany przez Suncode.

JAS-FBG jest firmą transportowo-spedycyjno-logistyczną. Swoim Klientom oferuje kompleksową obsługę w obrębie transportu, spedycji drogowej, kolejowej, morskiej i lotniczej oraz usługi agencji celnych. W grupie kapitałowej JAS-FBG znajdują się firma Transbud-Katowice, Caspol-Trade Polska, JAS-FBG GMBH w Niemczech oraz JAS-FBG KFT Węgry.

Millano to producent m.in.: czekolady, cukierków czy bombonierek z wieloletnim doświadczeniem. Przez 35 lat działalności firma zdobyła szerokie doświadczenie produkcyjne oraz dopracowała do perfekcji wytwarzanie niepowtarzalnych kompozycji smakowych. Produkty Millano są eksportowane do ponad 50 krajów w tym USA, Wielkiej Brytanii, Chin, Japonii, Australii, Belgii czy Meksyku. Millano Group w swoim portfolio posiada takie marki jak: Baron Excellent, Pomorzanka, Hibbi, Elitchoco. Tym samym Millano to największy producent i dostawca produktów sygnowanych logotypami największych sieci handlowych w kraju i zagranicą.

W firmie produkcyjnej, jaką jest Majami, ważna jest kontrola kosztów zakupów jak i sprawna obsługa przepływu dokumentów, wpływających na działalność operacyjną firmy. Dotychczas w Majami przebieg faktur i korespondencji był stuprocentowo manualny.
 

Eurofoam Polska jako jeden z europejskich oddziałów grupy Eurofoam będącej liderem na rynku polimerów oraz jako firma z najbardziej nowoczesnymi zakładami w Europie, zdecydował się na równie nowoczesne rozwiązania workflow i powierzyło firmie Suncode implementację systemu akceptacji faktur, autoryzacji płatności oraz procesu zapotrzebowań.

Spółka Bakoma powstała w 1989 roku i jest największym polskim producentem produktów mlecznych. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, a produkcja jogurtów, serków i deserów mlecznych odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie koło Sochaczewa. Specyficzny zestaw kultur bakterii, soczyste owoce oraz najwyższa jakość mleka sprawiają, że produkty Bakoma cieszą się dużym uznaniem konsumentów. Potwierdzają to liczne medale i wyróżnienia, przyznane wyrobom spółki w konkursach, na targach i wystawach.

Unilever Polska, na polskim rynku obecny od 1991 roku, posiada następujące oddziały produkcyjne: oddział detergentów i kosmetyków; zakład wytwarzający produkty kulinarne oraz zakład, gdzie produkowane są margaryny i konfekcjonowane herbaty. Koło Gdańska znajduje się fabryka lodów. Łącznie Unilever zatrudnia w Polsce ponad 3000 osób.

Sollner Logistic Polska jest firmą wchodzącą w skład Sollner Group. Grupa Sollner posiada stabilną pozycję na rynku transportowym. Firma Sollner Group obecna jest na rynku europejskim w Niemczech, Polsce oraz we Francji. Przedsiębiorstwo mające ponad 60-letnią tradycję, posiada imponującą flotę w postaci ponad 180 samochodów ciężarowych oraz ciągników siodłowych z przyczepami. Sollner generuje roczne przychody ze sprzedaży na poziomie 40 milionów euro.

Firma Farm Frites została założona w 1971 jako firma rodzinna, którą pozostaje do dnia dzisiejszego. Jest ona trzecią na świecie co do wielkości firmą wytwarzająca produkty ziemniaczane. Farm Frites Poland SA powstała w 1993 roku, jako spółka joint venture dwóch holenderskich producentów: Aviko B.V. i Farm Frites B.V. Obecnie firma zatrudnia ponad 200 pracowników, a ilość wykorzystywanych do produkcji ziemniaków kształtuje się w okolicach 200.000 ton.

King Oscar jest producentem o głęboko zakorzenionej norweskiej tradycji i historii. Głównym celem przedsiębiorstwa jest oferowanie swoim Klientom tego, co wody mórz i oceanów mają najlepsze, tak aby zainspirować ich do zdrowszego żywienia. Historia firmy sięga 1902 roku, kiedy Król Oskar II panujący w Norwegii i Szwecji, udzielił firmie pozwolenia na wykorzystywanie swojego imienia i wizerunku na produktach z sardynek o światowej renomie. King Oscar to marka, którą można spotkać na całym świecie. Firma ma swoją siedzibę w Bergen w Norwegii oraz oddziały w USA i w Polsce.

Od archiwizacji listu przewozowego do globalnego, wielofunkcyjnego zarządzania dokumentami – czyli współpraca SER i DHL Express DHL to globalna marka z ponad 40-letnią historią, reprezentująca wyjątkową jakość i najwyższy standard obsługi klientów na rynku usług kurierskich. Dziś DHL zapewnia obsługę przewozów ekspresowych klientom prowadzącym działalność na skalę światową.

Cztery lata po zawarciu umowy ramowej dotyczącej wdrożenia obejmującej cały koncern platformy do zarządzania treścią Bahn Content Management (BCM) zaangażowane podmioty: DB Systel, usługodawca Deutsche Bahn w zakresie IT, oraz SER, specjalista w zakresie zarządzania treścią w przedsiębiorstwie – Enterprise Content Management (ECM), przedstawiają pozytywny bilans częściowy: Platforma BCM jest gotowa i została zatwierdzona przez firmę audytorską PwC, stworzono szablon główny jako podstawę dla szybkiej rozbudowy w koncernie. 19 obszarów koncernu Deutsche Bahn, obejmujących 11 900 użytkowników, korzysta już z platformy BCM w zakresie projektów archiwum, DMS, akt i workflow. Na ostatnim etapie rozbudowy rozwiązania BCM powinny być dostępne dla 70 000 użytkowników w koncernie.

Jako światowy lider w branży drogowej, Colas rozpoczął swoją aktywność na rynku polskim w 1997 roku. Obecnie funkcjonuje i rozwija swoją działalność poprzez dwie spółki - Colas Polska – sektor drogowy oraz Colas Kruszywa – sektor wydobywczy. Dzięki wysokiej jakości i stosowaniu nowoczesnych technologii marka COLAS staje się coraz lepiej rozpoznawalna na polskim rynku.

Firma Suncode dostarczyła i wdrożyła w firmie Gerresheimer Bolesławiec system zarządzania procesami biznesowymi Plus Workflow. Zakres wdrożenia objął proces elektronicznego obiegu faktur oraz jego integracje z systemem SAP. Głównym celem przedsięwzięcia wdrożeniowego systemu Plus Workflow było obniżenie kosztów operacyjnych Spółki, a także usprawnienie jej działalności.

Firma Polfarmex S.A. jest uznanym producentem wyrobów farmaceutycznych. Dzięki zgromadzonemu w trakcie 25-letniej obecności na polskim rynku doświadczeniu, zyskała zaufanie w gronie pacjentów, lekarzy oraz kontrahentów. Produkty firmy Polfarmex są dostępne na rynkach krajów Europy Środkowej i Wschodniej, państw bałtyckich oraz na Dalekim Wschodzie.

Grupa PKP Cargo to największy w Polsce i drugi w Unii Europejskiej operator kolejowych przewozów towarowych. W 2015 przewieźli 116,3 mln ton towarów za pomocą 750 pociągów każdego dnia. Przyczyniają się do wzrostu gospodarczego Polski, nieustannie rozwijając własny potencjał i kompetencje. Najważniejszą z nich jest transport kolejowy. PKP Cargo swoim klientom oferuje zintegrowane łańcuchy logistyczne obejmujące różne rodzaje transportu. Sukces Grupy PKP CARGO opiera się na trzech filarach: know-how zdobytym przez lata działania na dużą skalę, zespole wykwalifikowanych pracowników oraz największym w Polsce, wciąż unowocześnianym taborze kolejowym, liczącym 2600 lokomotyw i prawie 67 tys. wagonów.

Plichta, lider obszaru Polski północnej w dystrybucji wiodących na świecie marek samochodów decydował o wdrożeniu rozwiązania informatycznego, wspierającego elektroniczny obieg dokumentów. Zaproponowany przez Suncode system Plus Workflow pozwala spółce na zautomatyzowanie, zestandaryzowanie i uporządkowanie obiegu faktur w przedsiębiorstwie, a przez to obniżenie czasu i kosztów tego procesu.

Przedsiębiorstwo Lumel S.A. zdecydowało się na wdrożenie procesu elektronicznego obiegu zamówień, który istotnie wpływa na usprawnienie funkcjonowania wielu organizacji, a także stanowi doskonałe połączenie z elektronicznym obiegiem faktur. Do realizacji tego projektu wybrane zostało rozwiązanie Plus Workflow zaproponowane przez konsultantów Suncode.

Sieć Piotr i Paweł nieustannie stara się umacniać swoją pozycję na rynku wprowadzając zmiany technologiczne, które usprawniają system informacyjny oraz procesy biznesowe. Kolejnym działaniem dążącym do poprawy funkcjonowania organizacji było wdrożenie w centrali spółki systemu zarządzania procesami biznesowymi Plus Workflow w celu optymalizacji kosztów i zwiększenia efektywności procesów.

Bałtycki Terminal Drobnicowy Gdynia, obecnie po połączeniu w Grupę OT Logistics, OT Port Gdynia Sp. z o.o. jest multimodalnym terminalem portowym, który zajmuje się obsługą ładunków drobnicowych w systemie ro-ro, sto-ro, lo-lo, ładunków masowych oraz kontenerów. Przedsiębiorstwo to w 2013 roku podjęło decyzję o wdrożeniu systemu obiegu dokumentów Plus Workflow OneClick w wersji serwerowej. Projekt wdrożenia objął rejestrację i archiwizację umów oraz proces akceptacji zapotrzebowań zakupu powiązany z procesem rejestracji i akceptacji faktur. System został zintegrowany z urządzeniami skanującymi Konica Minolta oraz systemem Graffiti ERP.

suncode logoPrzedsiębiorstwa działające na konkurencyjnym rynku w bardzo szybko zmieniającym się otoczeniu muszą zapewnić swoim pracownikom szybki dostęp do informacji niezbędnych z punktu widzenia podejmowanych przez nich decyzji. Odpowiedzią na zwiększające się potrzeby w tym obszarze są systemy Workflow pozwalające na kompleksowe zarządzanie dokumentami i procesami biznesowymi.

Obecnie przedsiębiorstwa decydują się na zastosowanie systemów informatycznych wspomagających zarządzanie dokumentami i procesami biznesowymi dążąc do obniżenia kosztów bieżącej działalności. Płocka firma BUDMAT jako narzędzie pozwalające osiągnąć ten cel wybrała system Plus Workflow oferowany przez Suncode.

Obsługa korespondencji jest ważnym procesem w każdej firmie. Tym bardziej, że dla wielu przedsiębiorstw nadal pozostaje ona kluczowym kanałem dystrybucji różnych dokumentów, np. finansowych. Istotna jest nie tylko korespondencja wychodząca, ale również przychodząca. Klienci niecierpliwią się, ponieważ nie dostali jeszcze odpowiedzi na zapytanie? Ich list zaginął pod mnóstwem innych? Mamy na to sposób – uporządkowanie obiegu korespondencji za pośrednictwem platformy elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku powstał 31 grudnia 1998 r. na mocy decyzji Wojewody Przemyskiego i jest jedynym publicznym zakładem opieki zdrowotnej na obszarze powiatu przeworskiego. Świadczy usługi medyczne w zakresie: lecznictwa szpitalnego, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, podstawowej opieki zdrowotnej oraz nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, rehabilitacji, transportu sanitarnego oraz profilaktycznych programów zdrowotnych. SPZOZ w Przeworsku jest Szpitalem Akredytowanym przez Ministra Zdrowia, a jakość świadczonych usług potwierdza certyfikat zgodności z wymogami normy ISO 9001.

Back to top