primesoftpolska2Integracja oprogramowania workflow z systemem ERP to kluczowy element implementacji elektronicznego obiegu dokumentów w firmie. Z punktu widzenia klienta istotne jest, aby wdrażana platforma workflow została zsynchronizowana z istniejącym już w przedsiębiorstwie oprogramowaniem. Dlatego też chcąc nawiązać współpracę z firmą oferującą tego typu rozwiązania biznesowe, warto zwrócić uwagę na możliwości jej integracji z funkcjonującymi już w naszej firmie programami.

Problemem opóźnionych płatności pojawia się praktycznie w każdym przedsiębiorstwie – wielokrotnie faktury przetrzymywane są na biurkach przez danych pracowników, przez co dział księgowości nawet nie zdaje sobie sprawy, że należy dokonać za nie płatności. Brak informacji przekłada się na opóźnienia w uregulowaniu należności i naliczanie odsetek karnych, nieprawidłowości w rozliczaniu np. podatku dochodowego lub podatku od towarów i usług.

Nowy Styl Group – europejski lider w zakresie kompleksowych rozwiązań meblowych dla przestrzeni biurowych oraz miejsc użyteczności publicznej – wybrał rozwiązanie Comarch EDI do budowy platformy elektronicznej wymiany dokumentów w łańcuchu dostaw. System obejmie automatyczną komunikację między oddziałami firmy oraz partnerami handlowymi w Polsce, Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Powszechnym problemem nowoczesnych przedsiębiorstw staje się rosnąca ilość danych biznesowych, przez co pojawia się problem archiwizacji i zarządzania dokumentami. Każda firma, chcąca odnieść sukces, powinna pomyśleć o optymalizacji tych obszarów i zakupie systemu elektronicznego obiegu informacji.

Rozwiązania opierające się na technologii OCR są coraz częściej wykorzystywane w różnych sferach biznesu. Stają się elementem usprawniającym codzienną pracę w biurach, firmach czy sekretariatach. Od kilku lat, oferowane są jako dodatkowe rozwiązania dla systemu ERP, a niebawem staną się jego integralnym elementem. Niedawno Microsoft ogłosił, że OCR wejdzie w skład podstawowych funkcjonalności systemu ERP – Microsoft Dynamics NAV. Czy rzeczywiście narzędzia oparte na technologii OCR przynoszą tyle korzyści?

Spółka PrimeSoft Polska zakończyła z sukcesem kolejną implementację systemu V-Desk. Tym razem na wdrożenie naszego rozwiązania zdecydowała się firma z branży IT – ZETO S.A. Ta współpraca to doskonały przykład, że system elektronicznego obiegu dokumentów jest niezbędny w każdej firmie, niezależnie od branży, którą reprezentuje.

Wiele firm zainteresowanych wdrożeniem systemu elektronicznego obiegu dokumentów zadaje sobie pytanie, czy implementacja takiego rozwiązania jest bezpieczna. O przybliżenie tematyki bezpieczeństwa elektronicznych dokumentów poprosiliśmy firmę PrimeSoft Polska, posiadającą na swoim koncie już ponad 200 wdrożeń autorskiego systemu V-Desk.

Największym wyróżnieniem dla każdej firmy są zadowoleni klienci, którzy swoje pochlebne opinie na temat współpracy wyrażają w listach referencyjnych. Do portfolio firmy PrimeSoft Polska dołączyły kolejne rekomendacje. Tym razem słowa uznania na temat wdrożenia wyraziła firma Iglotex S.A.

Do końca lipca 2017 r. sektor ochrony zdrowia ma czas na wdrożenie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM). Dla placówek medycznych z całej Polski oznacza to zapowiadany już od kilku lat początek cyfrowej rewolucji. Zakładając, że polskiej służbie zdrowia uda się wyjść z tej operacji bez szwanku, jakie możliwości się przed nią otworzą?

Dla firm z branży turystycznej chmury nad głowami klientów nie są dobrym znakiem. Inaczej wygląda jednak sytuacja w biurze podróży Neckermann, które wdrożyło technologię chmurową Microsoft w postaci Office 365, która pozwala obecnie na szybszą i wydajniejszą współpracę między oddziałami oraz sprawniejszą obsługę klientów.

PrimeSoft Polska ukończyła kolejną już w tym roku implementację. Do grona zadowolonych klientów dołączyła firma Everest Finanse, funkcjonująca na polskim rynku jako marka Bocian Pożyczki. Firma buduje swoją przewagę nad konkurentami w oparciu o szybki dostęp do informacji, dający jej możliwość skrócenia czasu potrzebnego na podjęcie decyzji. Wdrożenie tak nowoczesnego rozwiązania, jakim jest V-Desk, pozwoli Everest Finanse na usprawnienie komunikacji we wszystkich oddziałach spółki oraz utrzymanie przewagi nad innymi przedsiębiorstwami z sektora finansów.

Hicron, jako podwykonawca spółki PKP Informatyka Sp. z o.o., zakończył projekt budowy interfejsów do obsługi faktur za energię elektryczną wystawianych przez PKP Energetyka na rzecz PKP S.A. Automatyzacja tego procesu przynosi już pierwsze efekty.

Firma PrimeSoft Polska otrzymała list referencyjny od Międzynarodowych Tragów Poznańskich. Uzyskanie rekomendacji od jednej z najbardziej renomowanych marek to dowód, że użytkownicy systemu elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk są zadowoleni z przeprowadzonego wdrożenia.

Przejście z papierowego na elektroniczny obieg dokumentów w obszarach fakturowania i księgowości przynosi co najmniej kilka korzyści. I to zarówno z perspektywy właścicieli firm, jak i księgowych.

Dążenie do optymalizacji obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących w organizacjach stanowi silny kierunek rozwoju współczesnych systemów informatycznych. Zapotrzebowanie na wyspecjalizowane w tym kierunku rozwiązania IT odzwierciedlają również badania rynkowe. Zgodnie z raportem Electronic Invoice Adoption Benchmark, aż 46% przedsiębiorstw rozważa wdrożenie rozwiązania umożliwiającego e-fakturowanie.

loading...
MAGAZYNIT.PL
KRAJ
ERP
BUSINESS INTELLIGENCE

MAGAZYNIT.PL to serwis prezentujący najnowsze wydarzenia z rynku systemów  ERP i MRP, CRM, Business Intelligence, wspomagających zarządzanie zasobami ludzkimi oraz rozwiązań mobilnych (platformy iOS i Android) mających na celu usprawnienie procesu zarządzania. Przedstawiamy najnowsze artykuły, studia przypadków oraz materiały video.