loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

microsoft logo 2018Microsoft udostępnił chmurową wersję Microsoft Dynamics 365 Business Central, kompleksowego pakietu aplikacji biznesowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. W ten sposób nawet niewielkie polskie firmy będą miały możliwość korzystania z zaawansowanych rozwiązań analitycznych, AI, czy Internetu Rzeczy w ramach jednego rozwiązania wspomagającego zarządzanie. Dzięki elastyczności zapewnianej przez chmurę, system pozwala na pełne dostosowanie do skali rozwoju spółki.


 REKLAMA 
 snt ile kosztuje wdrozenie erp 
 
Microsoft Dynamics 365 Business Central to nowa aplikacja biznesowa dla małych i średnich firm, których potrzeby rynkowe sięgają daleko poza możliwości podstawowego oprogramowania księgowego. Dzięki pełnej integracji kluczowych obszarów funkcjonalnych, rozwiązanie wpisuje się w oczekiwania firm, które dotychczas zmagały się z integracją wielu niezależnych narzędzi i systemów.

Badanie Nucleus Research realizowane na zlecenie Microsoft wykazało, że 54% organizacji zmaga się z problemem integracji procesów i współpracy rozproszonych systemów. Microsoft Dynamics 365 Business Central to rozwiązanie typu „wszystko w jednym” (all-in-one), które w wygodny i prosty sposób łączy pracowników i procesy. Inżynierowie Microsoft zbudowali system, dla rozwijających się firm, których rozwój jest ograniczony przez podstawowe oprogramowanie księgowe lub stary system ERP – nienadążające za zmianami technologii.

Microsoft Dynamics 365 Business Central to rozwiązanie do zarządzania firmą, które łączy kluczowe obszary przedsiębiorstwa takie jak finanse, sprzedaży i obsługę klienta, łańcuch dostaw, zarządzanie projektami i operacjami oraz raportowanie i analitykę w celu usprawnienia procesów biznesowych, poprawy interakcji z klientami i podejmowania lepszych decyzji. Kluczową wartością systemu jest jego elastyczność, umożliwiając szybkie uruchomienie, dostosowanie do tempa wzrostu firmy i adaptację technologii pojawiających się na rynku – mówi Hanna Kurek, Szefowa Produktu Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft.


Z badań RightScale Survey 2017 wynika, że 61% spółek czerpie korzyści wynikające ze skalowalności chmury obliczeniowej. Dzięki chmurze obliczeniowej, Microsoft dostarcza zaawansowane i zintegrowane aplikacje biznesowe z obszaru analityki, produktywności, Internetu Rzeczy czy AI, które pozwalają na dalsze skalowanie biznesu, czyli dostosowanie do tempa wzrostu biznesu. Oprogramowanie jest również wyposażone w takie aplikacje, jak: programy lojalnościowe, zaawansowane konfiguratory produktów (CPQ) czy wsparcie generowania komunikatów EDI.

Menedżerowie z małych i średnich firm zazwyczaj myślą o technologii w sytuacji pojawienia się problemów. Właśnie dlatego doceniają oni korzyści związane z chmurą, takie jak użyteczność (wdrażanie uproszczonego klienta, aplikacje mobilne), bezpieczeństwo (bezpieczne i skalowalne hostowane w chmurze) i elastyczne ceny (plany subskrypcji). Pełna wersja systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central jest również dostępna na urządzeniach mobilnych, co zapewnia dodatkową wygodę, np. w trakcie pracy w terenie” – podkreśla Kamil Kubiczek, Partner Technology Strategist w polskim oddziale Microsoft.


Dzięki wykorzystaniu możliwości sztucznej inteligencji, małe i średnie firmy będą miały szansę podniesienia produktywności zespołu. Wprowadzenie podpowiedzi i rekomendacji dla użytkowników, np. przenoszenie zamówienia wprost z e-maila, czy wskazania do OCR-owania dokumentów, podpowiedzi dotyczące faktur przeterminowanych, informacje o złych płatnikach to tylko część możliwości systemu, który uczy się zachowań użytkownika odciążając go z określonych zadań.

Dzięki popularnemu środowisku Microsoft, aplikację cechuje wysoki stopień użyteczności. Pracownik ma możliwość dostępu do informacji za pośrednictwem znanego interfejsu na jednym ekranie. Łatwość zastosowania i zrozumienia przez pracowników oraz szybkość wdrożenia, powodują zdecydowane przyspieszenie uzyskania korzyści biznesowych i zwrot z inwestycji w system.

50% firm biorących udział w badaniu Nucleus Research na zlecenie Microsoft, przyznało, że tworzenie i konfiguracja raportów jest zbyt skomplikowana. System jest w pełni zintegrowany z Office 365 i zawiera wbudowane rozwiązania do raportowania i analizy biznesu (PowerBI), dzięki czemu jest łatwy w użyciu i pomaga podejmować lepsze decyzje. Microsoft udostępnia również szereg dodatkowych aplikacji do Business Central (AppSource) dostępnych regionalnie. W ciągu pół roku powstało ponad 200 aplikacji rozwijających możliwości systemu, z których mogą korzystać małe i średnie firmy w celu rozwinięcia swoich możliwości w konkretnych obszarach funkcjonalnych.

Źródło: www.microsoft.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top