loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

ipcc logo 2016 okInfor poinformował, że czołowy producent produktów jeździeckich i przeznaczonych dla zwierząt domowych, Horseware Ireland, z powodzeniem zakończył globalne wdrożenie Infor M3. Platforma ERP pomoże zagwarantować, że odpowiednie narzędzia i możliwości znajdą się w rękach pracowników Horseware Ireland, dzięki czemu będą mogli zagwarantować lepszą jakość obsługi swoim partnerom i klientom. Jednocześnie większa efektywność i widoczność operacji w całej korporacji - w Irlandii, Stanach Zjednoczonych, Kambodży i Chinach - ma stworzyć możliwości wprowadzania innowacji produktów zgodnie z etosem producenta specjalistycznego.

 REKLAMA 
 snt ile kosztuje wdrozenie erp 
Oferując tak różnorodną mieszankę produktów, która obejmuje akcesoria dla koni i psów, odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci, oraz gamę produktów terapeutycznych zaprojektowanych dla koni, Horseware Ireland wymagało elastycznego i skalowalnego systemu, ułatwiającego wprowadzanie nowej oferty zgodnie z wymaganiami rynku. Poprzednie systemy firmy uległy znacznym modyfikacjom, były różne w różnych lokalizacjach i wymagały wielu ręcznych interwencji, co pogarszało produktywność i wydajność.

Horseware Ireland wybrało system Infor kierując się możliwościami skalowania, dopasowaniem do branży odzieżowej i nowoczesnym interfejsem aplikacji. Ponieważ firma korzystała już z produktu Infor, wymagania dotyczące szkoleń i migracji danych były jeszcze łatwiejsze w zarządzaniu i umożliwiły zespołowi na szybsze działanie.

Od momentu powstania w 1985 r., Horseware Ireland nieustannie wprowadzała różne innowacje i inwestowała w najnowszą technologię, aby wspierać rozwój i odnosić sukcesy na rynku produktów jeździeckich”, komentuje Alan O’Neill, IT Manager, Horseware Ireland. „Dostarczanie wysokiej jakości produktów w połączeniu z wyjątkowym doświadczeniem jest nieodłącznym elementem naszej wizji. Wspierana przez partnerów takich jak MRC UK, BEC S.I., Millersoft, Glantus, Vince i Cashbooks, platforma Infor personalizuje doświadczenie użytkownika, pozwalając nam zautomatyzować więcej procesów i zwiększyć produktywność, lepiej kontrolować alokację towarów do partnerów i klientów, wzmacniając ich zaangażowanie.


Firmy modowe żyją lub umierają w zależności od doświadczenia marki, którą oferują, szczególnie w sektorach niszowych”, komentuje Simon Niesler, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Infor Western Europe. „W coraz bardziej wymagającym i zmieniającym się świecie strategie zorientowane na klienta muszą być wspierane przez zintegrowaną, specjalizowaną dla branży technologię do zarządzania produktami, zapewniającą produktywność i spełniającą oczekiwania klientów i zapewniającą istotną przewagę nad konkurencją.


Źrodło: www.i-pcc.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top