AB Agri wybiera platforme ERP Infor w celu przyspieszenia cyfrowej strategii rozwoju
Infor ogłosił, że AB Agri, wiodące międzynarodowe przedsiębiorstwo rolno-spożywcze, wybrało ich oprogramowanie Infor CloudSuite Food & Beverage, aby przeprowadzić cyfrową transformację swojej działalności na skalę globalną. Rozwiązanie ERP dedykowane dla branży rolno-spożywczej zostanie dostarczone w chmurze publicznej opartej na usługach Amazon Web Services (AWS) i obsłuży ponad 700 użytkowników z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Danii i Polski. Wspólna platforma ERP pomoże przedsiębiorstwu w ciągłym doskonaleniu oraz w realizacji ambitnych planów rozwoju.


 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
AB Agri zaniepokoiły wyzwania powodowane przez wielość starzejących się, wysoce wyspecjalizowanych systemów ERP używanych przez firmę do obsługi 11 marek i podmiotów. Ciągłe kastomizacje oznaczały, że migracje dotychczasowych rozwiązań do nowszych wersji byłyby skomplikowane i kosztowne, a niektóre systemy wkrótce miały utracić wsparcie. Złożony krajobraz systemowy był również problematyczny w przypadku aktualizacji, pomocy technicznej i konserwacji, co skutkowało powstaniem niezliczonych sposobów pracy i procesów.

Byliśmy nieefektywni zwłaszcza w procesach między poszczególnymi firmami. Nie dysponowaliśmy łatwym dostępem do informacji dotyczących całej organizacji, który pozwalałby na szybkie i rzetelne podejmowanie decyzji. Znaleźliśmy się na etapie, w którym nasze systemy były powolne i niezdolne do przystosowania się do zmieniających się potrzeb naszej firmy i naszych klientów. Zdaliśmy sobie sprawę, że nie wykorzystujemy pełnego potencjału, jaki rozwiązanie ERP może przynieść naszej działalności. Krótko mówiąc, nasze systemy uniemożliwiały ewolucję naszej organizacji – komentuje Pascal Martel, dyrektor ds. IT w AB Agri.


Po podjęciu decyzji o poszukiwaniu nowego rozwiązania ERP AB Agri rozpoczęło przegląd dostępnych możliwości. W miarę postępu prac zakres projektu rozrósł się do wielu przedsiębiorstw. Po kompleksowym przeglądzie strategicznym, w którym sprawdzono, w jaki sposób ukierunkowana transformacja cyfrowa może rozwiązać konkretne problemy biznesowe, zespół projektowy zdefiniował zakres wymagań przed przystąpieniem do szczegółowego procesu selekcji. Wszystko to w celu określenia optymalnego rozwiązania i dostawcy, który zrealizuje cyfrową wizję AB Agri.

Początkowo firma zwróciła się do siedmiu dostawców ERP. Następnie listę zawężono do trzech, którzy przeszli do etapu zapytania ofertowego. Dwóch finalistów poddano szczegółowemu procesowi selekcji, oceniając ich według zdefiniowanych kryteriów. W efekcie AB Agri wybrało Infor jako partnera w zakresie transformacji cyfrowej.

Rozwiązanie CloudSuite Food & Beverage firmy Infor spełnia wszystkie nasze wymagania operacyjne i zaradzi naszym konkretnym potrzebom. Z niecierpliwością czekamy na wzrost efektywności firmy – od prognozowania i planowania operacyjnego po poprawę wyceny i zwiększenie widoczności, terminowości i dokładności zapasów. Dzięki oparciu systemu ERP na chmurze możemy być pewni, że nasze rozwiązania będą stale aktualizowane. Skorzystamy także ze wszystkich innych zalet SaaS, w tym zwiększonego bezpieczeństwa i odporności biznesowej – podkreśla Pascal Martel.


W firmie Infor znaleźliśmy strategicznego partnera, który pozwoli nam wdrożyć nowe narzędzia i sprostać współczesnym wyzwaniom. Kompleksowy harmonogram zapewnia z kolei, że rozwiązania będą ewoluować wraz z nami, aby sprostać wyzwaniom jutra, niezależnie od ich złożoności. Ostatecznie otrzymamy platformę, która jest wystarczająco elastyczna, aby wspierać nasze plany rozwoju, przy szerokim zakresie funkcji pozwalających zrealizować naszą nadrzędną wizję biznesową – dodaje dyrektor ds. IT w AB Agri.


Cieszymy się, że możemy współpracować z AB Agri w jej drodze ku cyfrowej transformacji. Szczegółowy plan działania i stałe zaangażowanie w innowacje, w połączeniu z naszymi branżowymi rozwiązaniami ERP, zapewniają nam dobrą pozycję do współpracy z zespołem AB Agri. Celem jest zbudowanie platformy rozwiązań zdolnej do wspierania ciągłego rozwoju organizacji, i pomagającej firmie w potwierdzeniu pozycji lidera w swojej dziedzinie – podsumowuje Mariusz Siwek, Channel Director w Infor Polska.


Źrodło: Infor

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top