loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

oracle 120Aby pomagać organizacjom w spełnianiu wymagań globalnej gospodarki opartej na talentach, firma Oracle wprowadziła nowe funkcje w systemie Oracle Human Capital Management (HCM) Cloud. Najnowsze rozwiązania sprawiają, że praca staje się prostsza, inteligentniejsza i bardziej elastyczna, pomagając przedsiębiorstwom tworzyć spersonalizowane doświadczenia dla każdego użytkownika — od kandydatów i rekruterów do specjalistów ds. kadr, menedżerów i pracowników.


 REKLAMA 
 snt ile kosztuje wdrozenie erp 


Do 2021 r. połowa firm wdroży technologie cyfrowe w celu sprawienia, by ich działalność była bardziej inteligentna i zautomatyzowana. Jest to zjawisko szczególnie wyraźnie widoczne w działach HR” — powiedział Mark Smith, dyrektor generalny i dyrektor ds. badań w firmie Ventana Research. „Firma Oracle pomaga specjalistom ds. kadr pozostać na czele stawki. Jej inwestycje w innowacje, takie jak interfejs dostosowany do urządzeń mobilnych i tzw. asystenci cyfrowi, są wyjątkowe w branży - pomogą one klientom zachować przewagę nad konkurencją i osiągnąć długofalowy sukces.


Wymagania kandydatów i pracowników wobec pracodawców są obecnie większe niż kiedykolwiek wcześniej. Oczekują oni natychmiastowego dostępu, wysoce spersonalizowanych treści oraz łatwych w użyciu systemów — niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Wymagania te zmuszają specjalistów ds. kadr do przekształcenia całego procesu obsługi pracowników. Aby stawić czoła temu wyzwaniu, najnowsze aktualizacje do Oracle HCM Cloud udostępniają przedsiębiorstwom narzędzia potrzebne im do transformacji usług kadrowych, uproszczenia złożonych procesów oraz budowy zespołu składającego się z najbardziej utalentowanych pracowników.

Obsługa pracowników i menedżerów: Nowe funkcje chatbota i samoobsługi zapewniają dostęp mobilny do często wyszukiwanych informacji.< BR>

  • Asystenci cyfrowi: Pracownicy i menedżerowie mają teraz dostęp do szerokiej gamy zastosowań asystenta cyfrowego, dostępnego przez sms, połączenia głosowe i chatboty z urządzeń biurkowych i mobilnych. Użytkownicy mogą uzyskać odpowiedzi na popularne pytania kadrowe zadawane w sprawach takich jak liczba dostępnych dni urlopu, uprawnienia do świadczeń, paski płacowe, zadania on-boardingowe oraz oceny okresowe.
  • Helpdesk kadrowy: Wszyscy pracownicy mają teraz rozszerzony dostęp do bazy wiedzy, która zawiera inteligentne i samoobsługowe narzędzia pomagające im szybko i łatwo wyszukiwać użyteczne informacje i materiały.



Rekrutacja pracowników: Nowe funkcje umożliwiają rekrutację ukierunkowaną na kandydata, która jest odmienna od tradycyjnej. Koncentruje się ona na doświadczeniach kandydata, aby przyciągać i zatrudniać najbardziej utalentowanych pracowników.

  • Dostosowane strony kariery: Przedsiębiorstwa mogą teraz tworzyć kilka stron kariery, aby efektywniej docierać do konkretnych grup kandydatów, np. osobne strony do rekrutacji absolwentów i doświadczonych specjalistów bądź też dedykowane strony kariery dla poszczególnych obszarów biznesowych.
  • Funkcje samoobsługowe dla kandydatów: Kandydaci mają teraz szeroki wybór funkcji samoobsługowych, za pomocą których mogą proaktywnie uzyskiwać informacje (takie jak status ich podania o pracę), poprzez wbudowanego chatbota.
  • Sprawniejsze planowanie: Szeroki zakres funkcji planowania rozmów o pracę usprawnia proces ich przeprowadzania i pozwala rekruterom poświęcić mniej czasu na planowanie spotkań, a więcej na szukanie najlepszych kandydatów.



Procesy kadrowe: Nowe funkcje planowania w obszarze HR pomagają specjalistom ds. kadr podejmować decyzje oparte na danych oraz w prosty sposób zapewniać pracownikom spersonalizowane doświadczenia.

  • Planowanie HR: Nowe funkcje umożliwiają planowanie potrzeb w obszarze zatrudnienia według różnych kryteriów m.in. takich jak stan osobowy, liczba stanowisk lub potrzebne umiejętności, tak aby pomagać specjalistom ds. kadr w tworzeniu optymalnego potencjału pracowniczego.
  • HCM Design Studio: Najnowsze funkcje HCM Design Studio ułatwiają administratorom biznesowym zmiany wyglądu ekranów w systemie dzięki przyjaznym, niewymagającym kodowania konfiguratorom. Ponadto nowe mechanizmy automatycznego wypełniania pól zmniejszają pracę administracyjną związaną z poprawianiem nieprawidłowych danych.
Dzięki zaangażowaniu Oracle w ciągłe tworzenie innowacji organizacje mogą sprawić, by praca stała się bardziej ludzka dla wszystkich pracowników” — powiedział Chris Leone, wiceprezes Oracle, szef działu rozwoju produktów Oracle HCM Cloud. „Za pomocą asystenta cyfrowego Oracle nasi klienci mogą budować przewagę nad konkurencją poprzez zapewnianie pracownikom bezproblemowej i konwersacyjnej obsługi użytkownika - właśnie takiej, jakiej oczekują.

Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top