MICROSOFTOkoło 2 miliardy dolarów to kwota na którą wyceniana jest adopcja technologii rozszerzonej rzeczywistości w opiece zdrowotnej. W Polpharmie możliwości zastosowania AR (rozszerzonej rzeczywistości) od lat widać w takich obszarach, jak budowa modelu „cyfrowego bliźniaka”, przeprowadzanie szkoleń nowych pracowników organizacji oraz monitorowanie stanu pracy urządzeń lub przezbrajanie linii produkcyjnych. Teraz technologia uwidoczniła się także w jednej z pierwszych w Europie aplikacji dla farmaceutów i przedstawicieli farmaceutycznych.


 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Linia produkcyjna to ten obszar organizacji, w którym technologia rozszerzonej rzeczywistości okazała się być skuteczna już kilka lat temu. W miejscu, gdzie rocznie produkuje się 400 milionów opakowań leków, rozszerzona rzeczywistość wspiera procesy monitorowania stanu pracy urządzeń. Pracownicy korzystają także z gogli wyposażonych w AR w laboratoriach. Teraz Polpharma testuje zupełnie nowe innowacyjne zastosowanie tej technologii w aplikacji, która ma pomóc w kontakcie przedstawicieli farmaceutycznych z pracownikami aptek.

Aplikacja jest innowacyjnym podejściem do sposobu przekazywania kluczowych informacji o produkcie farmaceutycznym. Tradycyjna forma przekazu marketingowego została uatrakcyjniona dzięki technologii AR, która to pozwala odbiorcy jeszcze szybciej przyswoić niezbędną wiedzę – AR oddziałuje na różne zmysły jednocześnie, przez co stymuluje efekty pamięciowe.

Starazolin HydroForte AR to innowacja, która miała jasno określony oczekiwany efekt, jaki można dzięki niej uzyskać, przemyślany harmonogram działań i czynności, zapewnione potrzebne zasoby oraz określony zestaw narzędzi do oceny wprowadzonej zmiany. Tego typu innowacja – zrealizowana przy współpracy z firmą Apzumi – by była skuteczna, musi być prosta i prowadzić do celu (wzmocnienie edukacji farmaceutów i pacjentów z zakresu prawidłowego dbania o oczy)” – mówi Krystian Bień, Senior IT Business Partner, Polpharma.


Nowa usługa działa już w kontaktach między przedstawicielami a farmaceutami. Obecnie firma jest na etapie porządkowania i oceny danych, na podstawie których będzie mogła stwierdzić czy innowacja jaką wprowadziła przyniosła oczekiwany rezultat, czyli wzrost wiedzy o kategorii okulistycznej i zespole suchego oka oraz rekomendacji kropli do oczu Starazolin HydroForte.

Źródło: www.microsoft.com/pl-pl/

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top