Apriso zamyka 2 kwartał z 15 wdrożeniami

W drugim kwartale br dostawca systemu FlexNet klasy MES/MOM zakończył sukcesem 15 nowych projektów. Ta rekordowa liczba wdrożeń w tak krótkim czasie pozwoliła utrzymać dotychczasową dynamikę rozwoju.

Jednym z klientów Apriso, który zakończył u siebie wdrożenie w tym czasie, jest japoński dostawca z branży motoryzacyjnej. Rozwiązanie zostało uruchomione tego samego dnia w pięciu oddziałach. Wdrożenia zakończyli także producenci m.in. z branży lotniczej, przetwórczej i inni dostawcy dóbr konsumenckich.

W czasach gospodarczej niepewności przedsiębiorstwa ostrożnie podchodzą do nowych inwestycji. Z rozwiązaniami Apriso jest inaczej. Producenci wdrażają je, by podnieść wydajność, elastyczność i zredukować koszty – wyjaśnia Jim Henderson, prezes i dyrektor wykonawczy Apriso Co.

Efekty dostrzegają nie tylko klienci Apriso. W czerwcu podczas piątej edycji Progressive Manufacturing, co roku organizowanej przez redakcję Managing Automation Media, eksperci ocenili 100 najciekawszych projektów IT. Nagroda od dziennikarzy Editors' Choice trafiła w ręce przedstawicieli firmy L'Oreal, która wdrożyła i zintegrowała w swych oddziałach system FlexNet i SAP ERP.

Rozwiązanie Apriso zarządza w czasie rzeczywistym jakością, magazynem, produkcją, logistyką, genealogią oraz przepływem procesów od magazynu przyjęć aż po finalną dystrybucję. Drugi system odpowiada za planowanie finansów, zasobów ludzkich, popytu i dostaw.

Opierając się na dwóch platformach FlexNet klasy MES/MOM i SAP ERP udało nam się zintegrować z aplikacjami biznesowymi wszystkie procesy, które zachodzą na najniższym poziomie produkcji – mówi Jacques Playe, dyrektor IT w L'Oreal.

W czerwcu także Apriso wprowadził na rynek innowacyjne rozwiązanie FlexNet Lean Material Flow. Rozwiązanie, zbudowane wspólnie przez Apriso i Accenture, wspomaga przepływ materiałów zgodnie z koncepcją „odchudzonej” produkcji Lean Manufacturing. W pracach nad nowym rozwiązaniem wykorzystano doświadczenie zdobyte przy ponad 150 wdrożeniach m.in. w branży motoryzacyjnej, spożywczej, opakowaniowej i produktów szybko zbywalnych.

Obecnie rozwiązanie FlexNet LMF wdrażane jest w zakładach Valeo. Producent specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i sprzedaży części i systemów samochodowych. Odbiorcami są m.in. Renault, Peugeot, Citroen, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, VW, Audi i Hyundai.

Źródło: APRISO

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top