enova365 logo 2019Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) to nowy obowiązkowy z punktu widzenia pracodawcy, a dobrowolny dla pracownika, system długotrwałego oszczędzania. Od 1 stycznia bieżącego roku wdrożenie PPK objęło ostatnią grupę przedsiębiorców – są wśród nich instytucje sektora finansów publicznych. Dowiedz się jak się przygotować do wdrożenia PPK z ekspertami PFR portal PPK oraz enova365.

 REKLAMA 
 KLIKNIJ I POBIERZ RAPORT ERP 
 
Pracownicze Plany Kapitałowe to duże przedsięwzięcie organizacyjne, zarówno dla kierownictwa organizacji, jak również dla działów HR, którym przybyły dodatkowe obowiązki związany m.in. ze zmianą naliczania wynagrodzeń, obejmujących wpłaty na rzecz PPK. Odpowiadając na nowe potrzeby organizacji, producenci systemów kadrowo-płacowych opracowali rozwiązania, umożliwiające kompleksową obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Gotowi na zmiany w przepisach 2021

W ramach nowego cyklu „Gotowi na zmiany w przepisach 2021”, spółka Soneta, producent systemu enova365 zorganizowała warsztaty dla pracowników instytucji publicznych: „Ostatnia prosta do wdrożenia – PPK w instytucjach publicznych”.

Webinarium jest podzielone na dwie części:
  • Pierwsza to warsztaty z Regionalnym Ekspertem PFR Portal PPK, Tomaszem Krygierem, na temat przygotowania jednostek administracji publicznej do wdrożenia PPK.
  • Część druga realizowana przez Ekspertów enova365 – Joannę Walentek oraz Konrada Spryńcę, prezentuje realizację w systemie kadrowo-płacowym nowych procesów związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

PPK w systemie ERP

Systemem gotowym na obsługę PPK jest enova365. Soneta, producent oprogramowania enova365, to ceniony na polskim rynku dostawca ERP, w szczególności dla obszarów kadrowo-płacowych. Od 2002 roku dostarcza zgodny z przepisami system, który doceniło ponad 16 000 klientów w całej Polsce. Od 1 lipca 2019 roku oprogramowanie enova365 pozwala działom kadrowo-płacowym obsługiwać wszystkie procesy dotyczące programu Pracowniczych Planów Kapitałowych.

„Ostatnia prosta do wdrożenia – PPK w instytucjach publicznych” – szkolenie dla jednostek publicznych

Spółka Soneta od lat angażuje się w edukację swoich klientów i sympatyków w obszarze zmian w przepisach. Corocznie, na przełomie roku, wydaje publikacje zawierające najważniejsze nowe regulacje prawne. Organizuje webinaria, a także publikuje informacje na temat nowych zmian w prawie, razem z podpowiedziami jak się do nich dostosować. W związku z tematem Pracowniczych Planów Kapitałowych, oprócz ebooków dedykowanych dla wszystkich grup objętych wdrożeniem, Soneta zorganizowała webinaria tematyczne. Zachęcamy do udziału w warsztatach skierowanych do pracowników instytucji sektora publicznego. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest tutaj.

Źródło: www.enova.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top