Spółka Rimini Street ogłosiła dzisiaj, że spółka Origin Energy, czołowy dostawca energii elektrycznej w Australii, przeszedł na wsparcie aplikacji e-Business Suite, Oracle Database, Fusion Middleware i Hyperion oferowane przez Rimini Street. Skorzystanie ze wsparcia Rimini Street dla oprogramowania Oracle pozwoli Origin Energy znacząco obniżyć swoje roczne opłaty za wsparcie i uniknąć procesu ciągłego wdrażania aktualizacji i zmian producenta, co da spółce możliwość skierowania własnych pracowników do realizacji inicjatyw biznesowych o wysokiej wartości.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Przejście na Rimini Street obniża koszt i pomaga przyspieszać innowacje

Origin Energy jest dużym producentem energii elektrycznej i gazu ziemnego oraz czołowym dostawcą usług z zakresu energii słonecznej i sieci szerokopasmowych. Origin jest także jednym z największych detalistów energii elektrycznej w Australii, posiadającym 4,3 mln kont klientów. Spółka w znaczącym stopniu polega na oprogramowaniu Oracle w zakresie kluczowych środowisk systemu planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) (rozliczenia z klientami detalicznymi, rachunkowość finansowa, zarządzanie aktywami) i posiada ponad 100 instancji bazy danych.

Odkryliśmy, że wśród największych kosztów obsługi naszych baz danych znalazły się konserwacja i wsparcie. Przyciągnęła nas przystępna cena i model wsparcia oferowane przez Rimini Street, ponieważ spółka dała nam możliwość istotnej redukcji naszych kosztów utrzymania bazy danych i uniknięcia dalszych aktualizacji w przyszłości” - powiedział Cameron Adams, dyrektor ds. architektury i usług baz danych w Origin Energy.


Migracja do chmury i przejście na ERP

Origin w ostatnich latach migruje wszystkie zasoby aplikacyjne do chmury - dodał Adams. - Współpraca z Rimini Street pomogła nam jeszcze bardziej uprościć naszą działalność, a spółka stała się cennym elementem naszej ogólnej strategii IT. Co ważne, mogliśmy przesunąć część z naszych oszczędności na kosztach na działania o podwyższonej wartości, przy czym nasze zespoły skupiają się obecnie na bardziej aktywnej pracy z bazami danych, z ostatnio utworzonymi nowymi ramami wsparcia baz danych typu open source i migracją niektórych baz do PostgreSQL. Teraz, gdy otrzymujemy nowe zadania, najpierw przyglądamy się ofercie open source lub zarządzanym usługom.


„Fenomenalne” wsparcie oprogramowania i szybki czas reakcji

Podobnie jak w przypadku wszystkich klientów, Rimini Street, Origin Energy otrzymała wsparcie głównego konsultanta technicznego o około 20-letnim doświadczeniu w zakresie oprogramowania biznesowego wraz z zespołem ekspertów funkcyjnych i technicznych. Dodatkowo, Origin korzysta obecnie z najlepszej na rynku umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi obejmującej 10-minutowy czas odpowiedzi dla wszystkich krytycznych zdarzeń o Priorytecie 1 i 15-minutowy czas odpowiedzi dla wszystkich zdarzeń o Priorytecie 2.

W Rimini Street bezpośrednio dzwonisz do swojego głównego konsultanta technicznego albo zapisujesz swoje zgłoszenie w portalu i otrzymujesz telefon w ciągu około 10 minut” – powiedział Adams. Wsparcie, jakie otrzymujemy w zakresie zdarzeń pierwszego poziomu, jest fenomenalne. Po drugiej stronie słuchawki siedzi ekspert, który wie, jakie pytania zadać i jak poprowadzić nas przez proces rozwiązania problemu.
W miarę jak firmy starają się uodpornić na nagłe, nieprzewidziane zdarzenia, takie jak pandemia, wiele organizacji musi nadal ograniczać koszty i utrzymywać nieefektywne rozwiązania - powiedział Daniel Benad, wiceprzewodniczący grupy i główny kierownik regionalny dla Australii, Nowej Zelandii i Południowego Pacyfiku w Rimini Street. - Na tym etapie mogą one przenosić cenne zasoby na inwestycje w rozwijanie swojej działalności i poszukiwanie nowych źródeł przychodów. Niezależnie od pandemii, działy IT, które są obciążone aktualizacjami i zmianami niedodającymi zwykle żadnej nowej wartości, będą miały problem z poszukiwaniem sposobów na innowacje. Z przyjemnością wspieramy Origin w rozwijaniu jej własnego planu działania IT opartego o cele biznesowe.


Źródło: PAP

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top