Bell wspiera sprzedawców systemem EMIGO

Wdrożenie pozwoli firmie wyeliminować problemy, które w dystrybucji istnieją od lat, np. przyjmowanie zamówień na produkt, którego nie ma w magazynie, czy popołudniowego spiętrzenia zamówień, ponieważ stany magazynowe są znane w momencie składania zamówienia, a magazyn dostaje zamówienie zaraz po jego złożeniu. Dzięki nowemu systemowi Przedstawiciele nie będą tracić czasu na potwierdzanie zamówień i sprawdzanie wykonania planów sprzedaży.
Dzięki nowemu systemowi Przedstawiciele nie będą tracić czasu na potwierdzanie zamówień i sprawdzanie wykonania planów sprzedaży. Wszelkie informacje będą dostępne na bieżąco, co oszczędzi im mniej więcej godzinę dziennie, którą mogą spożytkować inaczej.
Oczekujemy, że implementacja systemów Emigo oraz Integra w Bell przyniesie realne korzyści biznesowe: wzrost jakości pracy i zwiększenie wydajności przedstawicieli handlowych mówi Sławomir Lutek Dyrektor Zarządzający
Na podstawie informacji z systemu Emigo firma Bell może szybko i celnie reagować na zmiany w popycie, aktualny stan magazynów w sklepach, działania konkurencji i wiele innych sytuacji. Stosownie do obserwowanej sytuacji, kierownictwo działu sprzedaży może za pośrednictwem systemu Emigo modyfikować ceny, zmieniać warunki handlowe, rozszerzać listy zadań do wykonania osobom pracującym na wybranym obszarze czy z klientami o określonym profilu. Możliwe jest też wprowadzanie dodatkowych czynności do wykonania podczas wizyty.
Bez stałego dostępu do rzeczywistych informacji trudno jest prowadzić skuteczną sprzedaż. Dzięki Emigo firma Bell w cyklach dziennych może porównywać zapasy z bieżącym tempem sprzedaży i skutecznością promocji. - komentuje Magdalena Sikorska Hadowska Account Development Manager Sagra Technology
Jednym z celów wdrożenia było usprawnienie przepływu informacji z terenu do centrali na temat standardu dystrybucji, możliwość kontroli, czy cena na półce odpowiada uzgodnieniom i czy sklep dotrzymuje ogólnych warunków promocji. W sektorze sieci handlowych zasadnicze znaczenie miała tymczasem możliwość przyspieszenia obiegu informacji na temat wyglądu półki, udziałów półkowych, cen oraz promocji.

Wybierając rozwiązanie mobilne, firma Bell kierowała się jego szeroką gamą funkcjonalności Sagra Technology zaoferowała najbardziej elastyczne rozwiązanie, które umożliwia planowanie i pomiar sprzedaży, integrację z dystrybutorami co pozwala usprawniać kluczowe procesy w firmie.

Źródło: www.sagra.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top