it integro 2018 wrzesien

Oracle poinformował ostatnio, że został uznany za lidera w raporcie firmy Gartner pt. 2017 Magic Quadrant for Sales Force Automation. Oracle został uplasowany w polu liderów ze względu na kompletność wizji i zdolność do jej realizacji. To już drugie ostatnio wyróżnienie w tej kategorii oprogramowania Oracle.

 
 
Rozwiązania do automatyzacji pracy sprzedawców przez długi czas uważano za narzędzia do zarządzania sprzedażą, a ich elementy i funkcjonalność dostosowywano przede wszystkim do potrzeb handlowców. Ze względu na zmiany w zachowaniach klientów starsze technologie handlowe stały się jednak przestarzałe i mało efektywne. Platformę Oracle Sales Cloud zaprojektowano z myślą o zaspokajaniu potrzeb współczesnych klientów, którzy dysponują większymi możliwościami, pozwala więc sprzedawcom nawiązywać z nimi kontakt na wcześniejszym etapie relacji i przyspieszyć finalizowanie transakcji za pomocą kompletnego, innowacyjnego i sprawdzonego rozwiązania handlowego.
Klienci mają dziś informacje na wyciągnięcie ręki i potrzebują wsparcia i obsługi w czasie rzeczywistym. Dlatego szybkość reakcji i sprawna obsługa są dziś ważniejsze niż kiedykolwiek dotąd” — powiedział Stephen Fioretti, wiceprezes ds. rozwiązań CX Engagement w firmie Oracle. „Oracle Sales Cloud pomaga firmom odnosić sukcesy we współczesnym środowisku handlowym, udostępniając im innowacyjne technologie (takie jak sztuczna inteligencja) i dane do przygotowywania lepiej przemyślanych rozwiązań dla sprzedawców i klientów. Fakt, że analitycy Gartner umieścili nas w polu liderów w tym sektorze, po raz kolejny uwidacznia naszym zdaniem zaangażowanie firmy Oracle we wspieranie jej klientów w osiąganiu wymiernych wyników sprzedaży.
Według firmy Gartner liderzy wykazują się zdolnością realizowania swojej wizji poprzez oferowane produkty i usługi, a przy tym odnotowują solidne wyniki biznesowe (przychody i zyski). Rozwiązania liderów są z powodzeniem wdrażane u ważnych klientów z różnych branż, a dostawcy z tego grona mogą się pochwalić wieloma wdrożeniami obejmującymi ponad 500 użytkowników. Konsekwentnie odnotowują też ponadprzeciętne zadowolenie klientów.

Autor: Patryk Jaworski na podsawie informacji prasowej Oracle

PODOBNE


loading...